مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

پوشش زمین بازی یکی از اولین چیزهایی نیست که مردم هنگام فکر کردن به طراحی زمین بازی به آن توجه می کنند. با این حال، مواد سطح زیر زمین بازی می تواند تفاوت زیادی در ایمنی هنگام سقوط کودکان ایجاد کند.

با استانداردهای ایمنی بیشتر، تعمیر و نگهداری منظم و محدودیت در سازه های زمین بازی، امروزه زمین های بازی ایمن تر از همیشه هستند. ما به بررسی بهترین مواد برای قیمت انواع کفپوش فضای باز می پردازیم که به کاهش ضربه ناشی از سقوط کمک می کند.

بهترین مواد سطحی کدامند؟
با مواد مناسب در زیر زمین بازی، طراحان زمین بازی، مدارس و شوراها می توانند برای کاهش خطر آسیب در هنگام سقوط کودکان از سازه زمین بازی با یکدیگر همکاری کنند. هیچ ماده ای (در حال حاضر) وجود ندارد که کاملاً ضد آسیب باشد، با این حال، استفاده از مواد مناسب می تواند آن را به تجربه بهتری برای همه تبدیل کند.

طبق استانداردهای ایمنی AS/NZ 4422 برای سطح زمین بازی، زمین های بازی در استرالیا و نیوزلند باید با استانداردهای ایمنی برای پوشش سطوح زمین بازی مطابقت داشته باشند و باید انرژی ناشی از سقوط کودک را جذب کنند.

مواد پوشش زمین
موادی که اغلب برای پوشاندن سطوح زمین بازی و از کجا کفپوش ورزشی بخریم استفاده می‌شوند عبارتند از: ریزش نرم پوست، شن و ماسه جاذب ضربه، لاستیک مرطوب و کاشی‌ها و سنگفرش‌های لاستیکی.

سقوط نرم پوست
ریزش نرم پوست به طور سنتی رایج ترین ماده تکمیل کننده برای کف زمین بازی بوده است، زیرا نصب آن آسان است، به راحتی در دسترس است، به راحتی پخش می شود و گزینه ارزان تری است.

پوست درخت به نگهداری منظم و شارژ منظم نیاز دارد زیرا به راحتی جابجا می شود. تضعیف ضربه ناشی از سقوط نرم پوست اگر خیلی کم عمق، خیس، یخ زده یا همراه با کثیفی باشد، می تواند تضعیف شود. پیمایش نرم پوست درخت نیز برای کاربران ویلچر دشوار است، بنابراین تکمیل این ناحیه با سطح دیگری می تواند ایده خوبی باشد.

سقوط نرم پوست اگر به طور منظم حفظ شود، وظیفه خود را در محافظت از سقوط انجام می دهد. این شامل شن کش کردن سطح، نگه داشتن آن در حداقل عمق و بالا بردن آن در صورت لزوم است. برای مشاهده کفپوش زمین بازی کودکان به https://gamantj.com/childrens-playground-flooring/ مراجعه کنید


شن و ماسه جاذب ضربه
مانند پاییز نرم پوست، استفاده از شن و ماسه در زمین های بازی مدت ها مورد بحث بوده است. در نگاه اول به نظر می رسد که انتخابی جذاب با هزینه اولیه کم، نصب آسان و در دسترس است، با این حال، لیستی از معایب دارد. شن و ماسه همچنین می تواند اجسام خطرناک را به راحتی پنهان کند، به راحتی جابجا شود، برای دسترسی به صندلی چرخدار مناسب نیست و هنگامی که با خاک ترکیب شود، ممکن است فشرده شود و سختی بتن مانند ایجاد کند - چیزی که قطعا افتادن روی آن ایمن نیست.

پوشش های شنی زمین نیز برای حیوانات جذاب است و ممکن است مقداری مدفوع حیوانات پنهان را پیدا کنید. ماسه همچنین می تواند برای سطوح پودر شده در زمین بازی بسیار ساینده باشد و باعث سایش زودرس شود. پوشش زمین شنی اگر به طور منظم نگهداری شود همچنان به خوبی کار خواهد کرد. این شامل جمع کردن شن و ماسه و بالا نگه داشتن منظم آن است.


لاستیک ریختن مرطوب (همچنین به عنوان لاستیک نرم سقوط شناخته می شود)
در بسیاری از زمین های بازی می توان لاستیک های نرم را پیدا کرد. این ماده در طول سال ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده است زیرا بادوام است، نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد، سطحی قابل نفوذ آب دارد و برای دسترسی به صندلی چرخدار عالی است.

با این حال، مانند همه مواد، سقوط نرم عاری از برخی معایب نیست. نصب نرم سقوط ممکن است گران باشد، در تابستان گرم شود، زمانی که خیس است لغزنده باشد و کاهش ضربه روی سطح لاستیکی می تواند متفاوت باشد. هنگامی که به سطوح نرم زمین بازی خود نگاه می کنید، مطمئن شوید که از یک سطح لاستیکی با کیفیت بالا و خصوصیات کفپوش اداری برای ایمن نگه داشتن کودکان استفاده می کنید.


کاشی های لاستیکی
کاشی های لاستیکی از نظر ماهیت شبیه به لاستیک های نرم هستند و به بچه ها اجازه می دهند به راحتی در زمین بازی بازی کنند، بدوند و ورزش کنند. مانند لاستیک های نرم که سقوط می کنند، بادوام، نفوذپذیر در آب، نگهداری کم و سازگار با ویلچر هستند.

کاشی‌های لاستیکی و سنگ‌فرش‌ها باید «به هم وصل شوند» و این بدان معناست که اگر ویدیو تفاوت کفپوش و لمینت به‌درستی نصب نشوند و با بزرگ‌تر شدن و تغییر شکل، می‌توانند خطر سفر را ایجاد کنند.


آن پرش را متوقف کنید
همانطور که قبلا ذکر شد، زمین های بازی که با استانداردهای ایمنی AS/NZ مطابقت دارند، باید انرژی سقوط کودک را در مدت زمان طولانی و در ارتفاعات مختلف جذب کنند. یکی از چیزهایی که می توانید از آن مطمئن باشید این است که اگر سطح زمین بازی منطبق بر آن باشد، راه طولانی را در کاهش احتمال آسیب جدی به کاربر زمین بازی طی کرده اید.

منبع : playgroundcentre.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی