مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی

۲۰ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تزئین روی چمن مصنوعی با چمن طبیعی متفاوت است
فقط یک یادآوری ، چمن مصنوعی ممکن است به طرز شگفت انگیزی بادوام و مقاوم باشد ، اما اگر چراغ های گرم را خیلی نزدیک کنید می تواند ذوب شود. این مسئله در مورد تزئینات تجاری نگران کننده نیست ، زیرا این روزها تقریباً همه چراغ ها از نوع LED هستند که خنک می شوند. هنوز هم بهتر است چراغ ها را درست روی چمن خود قرار ندهید.

همچنین باید مراقب باشید که انواع چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی خود را سوراخ نکنید ، بنابراین کوبیدن زمین به زمین از بین می رود ، چه آنها چوب های بزرگ و محکم و یا باریک باشند که تزئینات سبک دارند. اما ، سلام ، این به سختی یک مشکل بزرگ است زیرا کارهای ساده زیادی وجود دارد که می توانید در عوض از آنها استفاده کنید.

شما می توانید تزیینات چمنبر وزن خود را تهیه کنید که برای قرار گرفتن در شرایط نسیم مناسب باشد. یا می توانید تزئینات خود را با وزن اضافه شده در داخل یا پایه های چوبی به عنوان تثبیت کننده انجام دهید.
می توانید از مناطق غیر چمن کاری منظره خود برای نگهداری چیزهایی که به سهام نیاز دارند استفاده کنید.
از وسایل سنگین طبیعی برای ایجاد صحنه استفاده کنید - یک سورتمه قدیمی ، واگن کودک و غیره
و چه کسی می گوید شما باید تزئینات را روی چمن خود قرار دهید ، به هر حال؟ چرا محیط چمن خود را با چراغ های رنگارنگ خط نزنید تا آن را تعریف کند و سپس روی تزئین درختچه ها و درختان اطراف تمرکز کنید. و از ویژگی های فضای سخت خود - شمشیربازی ، صندوق پستی یا پست چراغ خیابان ، راهرو و ایوان و البته خود خانه - غافل نشوید.

استقبال در روز ، جادویی در شب
دو نگاهی که امسال داغ است؟ شیک شیک و بزرگتر از زندگی. البته ، ظرافت ساده همیشه به سبک است. اگر به الهام نیاز دارید ، می توانید بسیاری از ایده های عالی تزئین تعطیلات را به صورت آنلاین پیدا کنید. اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد:

چراغ ، چراغ ، چراغ. طرح کلی شکل و یا پوشش سطوح. کاملاً سفید بروید ، به ظاهر سنتی چند رنگی بچسبید یا تم رنگی خاصی را انتخاب کنید. اگرچه سیم های برق را در کجا اجرا می کنید. شما می خواهید آنها را از دید خارج کنید ، اما حتی مهم تر ، نمی خواهید کسی از آنها استفاده کند.
آب نبات ، روی صندوق پستی ، تنه درختان ، یا تیرهای چراغ سوار شده یا در اطراف محیط چمن مصنوعی راهپیمایی می کنید. از عصاها عبور کرده و آنها را با تاج های گل در امتداد حصار (یا در گاراژ خود) جایگزین کنید تا "X و O" جهانی را تشکیل دهند که نماد آغوش و بوسه است.
هیچ گیاه کوچک و همیشه سبز در منظره شما نمی تواند تزئین کند؟ برخی از گلدان ها یا شاخه های شاخه ای را در یک سطل ، جعبه و غیره "بکارید". هیچ گیاه بزرگ همیشه سبز نیست؟ برخی از اسلایدهای چوبی را در اندازه های درجه بندی شده در ابعاد 4 x 4 میخ بزنید تا یک “درخت” بعدی ایجاد کند و برای پایداری آن پایه X چوبی قرار دهید. آن را رنگ آمیزی کنید (یا آن را با حلقه گل حلقه کنید) ، تزئینات و چراغ اضافه کنید ، و وایلا!
مخروط های کاج را به رنگ آغشته کنید یا رنگ های تعطیل را به آنها اسپری کنید تا به عنوان زیور آلات آویزان شوند. آنها را با زیور آلات رنگی ترکیب کنید تا ظروف را پر کنید.
و از آنجا که احتمال بارش برف به هیچ وجه کم است ، چند قوطی هجوم بیاورید تا نمای برفی در صفحه نمایش خود ایجاد کنید.
چه دکوراسیون فضای باز بخرید و چه خودتان آنها را بسازید ، بهتر است عجله کنید. شما و هرکسی که رانندگی می کند می توانید تا زمانی که ممکن است از تزئینات خود لذت ببرید.

منبع

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

پروژه چمن مصنوعی پایدار - درباره چه چیزی باید فکر کنید؟
هنگام ایجاد قیمت چمن مصنوعی برای پشت بام ، فاکتورهای مهمی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. برای کارآیی و طول عمر مطلوب سرمایه گذاری باید الزامات اساسی تعیین شود. همچنین مهم است که در نظر گرفته شود که در کجا طرح ساخته می شود تا سیستمی که انتخاب می کنید بر اساس محیط اطراف سازگار باشد.

در هنگام انتخاب سیستم های چمن مصنوعی در نظر بگیرید

ایمنی پخش کننده
هدف ، طرحی است که برای پزشکان بی خطر است. در تمام طول سال ایمن است. از عوامل مهم می توان به نرمی و خرابی مناسب ، اصطکاک مناسب که سوختگی را به حداقل می رساند و مقاومت پیچشی مناسب که خطر آسیب را کاهش می دهد ، اشاره کرد.

ویژگی های بازی
یک سیستم چمن مصنوعی باید دارای ویژگی های بازی باشد که یادآور بازی روی چمن های طبیعی باشد. اگر چندین نوع مختلف از کاه را ترکیب کنید ، یک توپ رول و یک پرش صاف تر در سراسر چمن مصنوعی بدست می آورید ، بدون توجه به اینکه توپ به کدام جهت بپیچد.

جنبه های پایداری
با این حال مهمترین نکته این است که تمام قسمتهای سیستم . چمن مصنوعی یک عمر دوام داشته و قابل بازیافت یا استفاده مجدد از مواد هستند. قابل بازیافت مواد به این معنی است که یک محصول می تواند در محصولات مشابه یا جدید بازیافت شود. محصولات قابل استفاده مجدد به معنای امکان انتقال مثلا یک چمن مصنوعی از یک مکان به مکان دیگر است. به عنوان مثال می توان به یک عرصه نخبه اشاره کرد که چمن مصنوعی آن دیگر دیگر بالاترین شرایط را ندارد اما کاملاً قادر به نمایش در زمین فوتبال گسترده است.

چمن unisport

یک چمن مصنوعی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که با هم باید تمام نیازها را برآورده کنند
یک سیستم چمن مصنوعی شامل چندین م differentلفه مختلف است که در کنار هم پایه ای برای نیازهای عملکردی هستند که برای ایجاد یک سطح خوب بازی ضروری هستند. ترکیب اجزا به شرایط لازم برای بازی های فوتبال ، شرایط جغرافیایی و محیط پیرامون ، الزامات پایداری و سازگاری با هرگونه گرم شدن و تخلیه بستگی دارد.

چمن مصنوعی سیستم unisport سیستم

جنبه های محیطی هنگام انتخاب چمن مصنوعی
هنگام انتخاب سیستم انواع چمن مصنوعی ، برای یافتن راه حل های پایدار و جایگزین هایی که از محیط زیست محافظت می کنند ، فاکتورهای مختلفی باید در نظر گرفته شود ، در عین حال همه شرایط و ضوابط مربوط به ایمنی بازیکن و ویژگی های بازی را برآورده می کند. قبل از اینکه یک چمن مصنوعی جدید ساخته شود یا یک زمین قدیمی جایگزین شود ، باید عوامل زیر را بخاطر بسپارید:

پر کردن محیط زیست
پشتیبان PU به جای پشتوانه لاتکس (SBR)
الیاف پیچ خورده به جای ریسمان (نخ بسته بندی)
تله گرانول در چاه های آب طوفان برای جمع آوری مواد پر کننده ، مواد آلی و غیره
در صورت نیاز برای ایمنی بیشتر فیلتر گرانول را انجام دهید
برای جلوگیری از افتادن مواد پر از زمین ، دور زمین را بچرخانید
سطوح آسفالت با اندازه مناسب در اطراف طرح برای جمع آوری پسابها ، به عنوان مثال ، برف روبی
ایستگاه های مسواک زدن در کنار زمین که در آن می توان لباس ها و کفش ها را تمیز و خالی کرد
علائم اطلاعاتی که به رهبران ، بازیکنان ، کارکنان عملیاتی و تماشاگران یادآوری می کنند که مسواک بزنند
عملکرد و مراقبت مناسب از جمله ماشین آلات نگهداری سفارشی

الیاف چمن مصنوعی
در ساخت چمن مصنوعی می توان از الیاف پیچ خورده یا الیاف با نخ ریسمان استفاده کرد. مزیت استفاده از الیاف پیچ خورده به دنبال دارد

    گسترش کمتری از پلاستیکهای ریز ، نخ های اتصال دهنده که شل می شوند
    الیاف پیچ خورده کیفیت بالاتری را در قفل های الیافی فراهم می کند (بیشتر الیاف در تماس با ماده لنگر قرار می گیرند)

چمن مصنوعی unisport infill

پر کردن
Fill با پشتیبانی از تیغه های چمن مصنوعی و دادن ویژگی های بازی به زمین در چمن مصنوعی قرار می گیرد. بسته به اینکه کدام سیستم انتخاب شود ، میزان پر شدن تنظیم می شود. با زمان استفاده از یک طرح ، امکان مهاجرت از طرح وجود دارد ، به عنوان مثال در هنگام برف روبی ، لباس و غیره. از طریق اقدامات پیشگیرانه مانند سطوح آسفالت ، لبه ها ، تله ها و غیره ، مواد پر کننده را می توان بازگشت به برنامه و مقدار مواد جدیدی که باید پر شود به حداقل می رسد. امروزه بسته به الزاماتی که در درجه اول به محیط و ایمنی بازیکن گفته می شود ، چندین ماده مختلف برای انتخاب وجود دارد.

پشتیبانی Unisport از PU
پشتیبان
پشت قسمت زیرین چمن مصنوعی است که با این راهنمایی ها کفپوش مناسب تهیه کنید به آن متصل شده اند. پشتوانه انواع مختلفی دارد ، مانند پشتیبان PU یا پشتیبان لاتکس (SBR). آزمایشات نشان می دهد برخلاف پشتوانه لاتکس (SBR) ، پشتیبانی از PU عملکرد ، کیفیت و چسبندگی بهتری را ارائه می دهد. اتصالات روی سیستم چمن مصنوعی با پشتی PU به عنوان مثال دو برابر قوی تر از سیستم چمن مصنوعی با پشتی لاتکس (SBR) هستند. پشتوانه PU همچنین عملکرد خود را در طول عمر چمن مصنوعی حفظ می کند ، در حالی که از یک لاتکس (SBR) تا 40 درصد در همان زمان آزاد شده است.

مسیر شکست
مسیر شکست
بسته به شرایط شما ، انواع مختلفی از پد خرابی برای قرار دادن وجود دارد. الزامات مربوط به محیط زیست ، بازیافت ، گرمایش از کف یا نبودن ، جنبه های مهمی است که باید در هنگام انتخاب سیستم چمن مصنوعی با صفحه خرابی مورد توجه قرار گیرد. همچنین لازم به یادآوری است که زهکشی ، عملکرد پایدار ، خاصیت عایق بندی و اینکه پد خرابی باید قابل بازیافت باشد.

ایمنی پخش کننده
سه عامل اساسی برای یک انواع چمن مصنوعی ایمن این است که دارای ضربه و تغییر شکل مناسب و همچنین اصطکاک مناسب برای به حداقل رساندن سوختگی ها و مقاومت پیچشی مناسب در برابر

از آسیب دیدگی رباط و زانو جلوگیری کنید.

برنامه هایی که طبق توصیه های جدید اتحادیه فوتبال سوئد (FIFA QUALITY) برای فوتبال گسترده تایید شده اند ، پایداری ، ایمنی و عملکرد مناسب برای فوتبال گسترده و خودجوش را ترکیب می کنند. برنامه هایی که طبق FIFA QUALITY PRO تأیید شده اند به طور خاص برای عملکرد بالا و الزامات ایمنی برای فوتبال نخبگان آزمایش شده اند.

سیستم چمن مصنوعی که نیازهای امروز را برآورده می کند
علاوه بر چمن مصنوعی که شما می بایست از نظر عملکردی تعیین شده ، مطابقت داشته باشید ، همچنین مهم است که تمام اجزای موجود در سیستم چمن مصنوعی برای کنار آمدن با استفاده مجدد در محصولات جدید ، متناسب با یکدیگر باشند. کل سیستم با همه موارد از پد خرابی ، چمن مصنوعی ، مواد پر کننده و همچنین روش نصب و مسئولیت نهایی بازیافت مواد باید در نظر گرفته شود.

منبع : unisport

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

از زیبایی طبیعی و خاصیت چوب گرفته تا جذابیت نرم و دنج فرش ، انتخاب های زیادی برای کفپوش در خانه های ما وجود دارد.

هنگام بررسی اینکه نوع مناسب برای هر فضا بهترین است ، به مقدار آن منطقه فکر کنید
مورد استفاده قرار گیرد و دوست دارید منطقه از نظر میزان نگهداری کم باشد.

ما به طور طبیعی انواع خاصی از کفپوش مدرسه ها را با اتاق های خاص مرتبط می کنیم ، اما تکنیک های مدرن تولید ، طیف گسترده ای از قابلیت کاربری را ارائه می دهند ، حتی برخی از محصولات از ظاهر و ویژگی های برخی دیگر تقلید می کنند.

در زیر ما از ملاحظات کلیدی اتاق های مختلف ، برخی از دیدگاه های متخصص در مورد رقیبان اصلی و نمونه های الهام بخش برای جوش آوردن آب خلاقیتان رونمایی می کنیم.

در این مقاله:

گزینه های کفپوش براساس اتاق
راهروها
مناطق زندگی و غذا خوری
کفپوش آشپزخانه
کفپوش حمام
گزینه های اتاق خواب
انواع مواد کفپوش
ظروف چینی و سرامیک
کفپوش چوبی
کفپوش سنگی
کاشی وینیل لوکس
فرش
جدول هزینه
گزینه های کفپوش براساس اتاق
راهروها
راهرویی با بوفه و کفپوش چینی مینوکروم چینی دکور ، 38.61 پوند در متر مربع ، از Mandarin Stone

این منطقه ای است که تقریباً همیشه بیشترین ضربه را در خانه شما می زند ، بنابراین کفپوش باید مقاوم باشد و از نگهداری کمی برخوردار باشد.

این اولین فضایی است که میهمانان می بینند ، بنابراین باید برای تنظیم صدای بقیه خانه کار شود.

کاشی های سفالی و سفال طرح دار جذابیت سنتی را ارائه می دهند - برای ظاهری کلاسیک به دنبال یک صفحه شطرنجی سیاه و سفید باشید.

روش دیگر ، تخته کف های رنگ شده گزینه دیگری است که امکان ایجاد برخی از خلاقیت ها را فراهم می کند. یک راه حل محبوب استفاده از همان رنگ در راه پله و همراهی با یک دونده فرش است.

کفپوش بامبو جامد یا مهندسی شده از محصولات Moso Bamboo Surfaces Shop را برای دوام خوب یا بتن ریخته شده برای ظاهری فوق العاده مدرن در نظر بگیرید.

مناطق زندگی و غذا خوری
غذاخوری سنتی با کفپوش چوبی
کفپوش چوبی بلوط مهندسی شده Versailles Antique ، 136.74 پوند در هر متر مربع ، از هاوودز

اتاق نشیمن یکی از مکانهای پر استفاده در خانه است ، مکانی همه کاره که برای استراحت و سرگرمی نیاز به پذیرایی دارد ، بنابراین انتخاب کفپوش شما باید هم کاربردی باشد و هم سخت گیر.

فرش و چوب رایج ترین انتخاب ها هستند ، در حالت دوم اغلب با استفاده از فرش ها منطقه ای نرم تر برای پاهای برهنه ایجاد می شود.

به خاطر داشته باشید که چوب جامد دارای قیمت بالاتری است و به نگهداری بیشتری نسبت به گزینه های دیگر نیاز دارد.

چوب مهندسی شده از دوام بیشتری برخوردار است و می تواند در کنار گرمایش از کف استفاده شود.

کاشی های لوکس وینیل گزینه ای است که می تواند جلوی چوب را بدون هزینه مشابه ارائه دهد.

کفپوش آشپزخانه
آشپزخانه ای با کف پوش رزینی ریخته شده
ویژگی های این آشپزخانه کف رزینی ریخته شده توسط شرکت The Resin Floor است

آشپزخانه به دلایلی به عنوان قلب خانه شناخته می شود ، در مناطق تکراری رد پا زیاد می شود و احتمال ریختن مواد غذایی کفپوش های با دوام و کم نگهداری را می طلبد.

این باعث می شود که کاشی های سنگی و سفالی مهر و موم شده به درستی مهر و موم شده ، گزینه های خوبی باشند. چوب گزینه دیگری است ، اما به دنبال طراحی مهندسی سخت پوش باشید.

اگر تمام آشپزخانه را به روز می کنید ، کابینت های خود را همزمان با کفپوش انتخاب کنید تا از زیبایی زیبایی برخوردار شود.

همچنین داشتن سطح یکسان در کل طبقه همکف را در نظر بگیرید - مناسب برای مکانهای آشپزخانه ، اتاق نشیمن و غذاخوری با نقشه باز.

در عمق: گزینه های کفپوش آشپزخانه توضیح داده شده است

حمام
کف حمام و کاشی کاری که از بالا دیده می شود
آجرهای کوچک ، 39.95 پوند در هر متر مربع ، از هاروی ماریا

به عنوان یک منطقه مرطوب ، کف در حمام شما باید مقاوم در برابر لغزش و ضد آب باشد. کاشی های لعاب دار یا براق احتمالاً به همین دلیل مناسب دیوارها نسبت به کف هستند.

محیط باید آرامش بخش باشد و چون مکانی است که استفاده زیادی می شود ، آسان بودن آب کشیدن از اولویت های اصلی است.

کاشی و سرامیک وینیل ، پرسلن و لعاب محبوب هستند ، اما بحث چوب کاملاً دور از ذهن نیست.

سنگ ، تخته سنگ و مایل به قرمز مضر هستند بنابراین نیاز به آب بندی دارند. ساخت الگوهایی با کاشی را در نظر بگیرید تا یک پایان منحصر به فرد ایجاد کنید.

اگر می خواهید زیر پا گرما داشته باشید ، پس کالایی مناسب برای جفت شدن با UFH انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: انتخاب کاشی حمام

اتاق خواب
اتاق خواب با کف فرش
Malmaison با طلای کمرنگ ، 74.99 پوند در هر مترمربع ، از برینتون

کفپوش اتاق خواب شما باید این حس را تقویت کند که این منطقه پناهگاهی برای جوان سازی آرام و مثر است ، بنابراین به راحتی و راحتی فکر کنید.

این فرش را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کند. اولین بار هنگام صبح یک فرود نرم و گرم برای پای برهنه ایجاد می کند ، به علاوه قابلیت های عایق آن کمک می کند تا انتقال صدا را کاهش دهد تا منطقه ای که ممکن است آرام باشد ایجاد کند.

چوب جامد یکی دیگر از گزینه های کلیدی است. در حالی که این ماده آنقدر پر نشده است و می تواند پر سر و صدا باشد
برای راه رفتن می توان آن را با فرش نرم کرد. ویژگی طبیعی ذاتی آن همچنین به ایجاد فضایی آرام کمک می کند که برای آرامش و هوشیاری مناسب است.

وینیل و لمینت با اثر چوب نیز برای دستیابی به این زیبایی مناسب هستند و می توانند احساس نرم و گرمتری در زیر پا داشته باشند.

بیشتر بخوانید: راهنمای طراحی اتاق خواب نهایی

انواع کفپوش
ظروف چینی و سرامیک
گری مورس از گوش خاموش

نظر شما در مورد این گزینه کاشی:
راهرو با کاشی و سرامیک
کاشی و سرامیک لدبری ، 34.95 پوند در هر متر مربع ، از Walls and Floors
مزایای ظروف چینی و سرامیک چیست؟

این کاشی ها سخت پوشیده شده اند و نیازی به آب بندی یا مراقبت از آنها با محصولات ویژه نیست.

یک مزیت اصلی این است که تمیز کردن آنها آسان است. فقط تمیز کردن منظم با مواد شوینده خانگی معجزه می کند. آنها بیشتر در آشپزخانه و حمام استفاده می شوند ، اما در هر جایی خوب کار می کنند
در خانه - به خصوص که آنها یک شریک کارآمد برای گرمایش از کف هستند.

هزینه نصب هر کف کاشی در مقایسه با فرش ، هزینه بیشتری خواهد داشت ، بنابراین ظاهر آن را در نظر بگیرید
با دقت زیادی برای مدت طولانی خراب خواهد شد.

تفاوت چینی و سرامیک چیست؟

بزرگترین تفاوت بین این دو گزینه فرآیند تولید است.

کاشی و سرامیک دارای یک ماده پایه با یک عکس و یک لعاب برای اتمام است. این یک محصول نرمتر است و اگر چیزی سنگین روی آن بیفتد ، کف می تواند پایه محافظت نشده را تراشه کرده و در معرض آن قرار دهد.

در تمام طول چینی یک رنگ است. در دمای بسیار بالا در کوره شلیک می شود ، در نتیجه آن را به محصولی سخت برای آسیب رساندن تبدیل می کند.

روند فعلی رنگ و سبک چیست؟

به نظر می رسد ، سبک ها و الگوهای زیادی وجود دارد ، بنابراین کاشی های سفالی و سفال تنوع زیادی را ارائه می دهند.

طوسی محبوب ترین پالت رنگ در چند سال گذشته بوده است و کپی های چوبی همچنان رواج دارند.

هزینه های معمول پرسلان و سرامیک چقدر است؟

مانند هر نوع کفپوش ، قیمتها ممکن است به شدت متفاوت باشد ، اما به عنوان یک نقطه شروع انتظار می رود که برای کاشی و سرامیک حدود 60 پوند در هر متر مربع و برای پرسلن چیزی بین 80 تا 120 £ در هر مترمربع پرداخت کنید.

کفپوش چوبی
راجر همینگز از هاوودز گزینه های این مواد کف را ارائه می دهد:
اتاق خواب با کفپوش بلوط
بلوط اروپایی Salcey Classic آهسته رشد یافته در پایان روغن سخت افزاری ، 220 میلی متر ، از 94.27 پوند در مترمربع ، از Ted Todd

چه اتاق هایی برای کفپوش چوبی مناسب است؟
این سطح برای محل زندگی و اتاق خواب یک انتخاب محبوب و کاربردی است. آشپزخانه و سرویس های بهداشتی برای چوب مناسب نیستند زیرا رطوبت می تواند تخته ها را تاب دهد ، تغییر مکان دهد و آنها را ببندد.

تخته های لاکی شده و مهندسی شده گزینه بهتری برای این مناطق است. با این حال ، آنها هنوز هم عملی ترین انتخاب نیستند.

مزایای اصلی کفپوش چوبی چیست؟

این تخته ها با تنوع بسیار زیاد گونه ها ، ابعاد ، پایان و بافت موجود ، انتخاب گسترده ای در طراحی دارند.

استفاده از گرمایش از کف با کف چوب جامد توصیه نمی شود ، اما اکثر تخته های مهندسی مناسب هستند. این به ویژه در مورد کسانی که دارای یک لایه بالایی بلوط هستند ، صادق است.

تفاوت بین چوب مهندسی و چوب جامد چیست؟

یک تخته چوب مهندسی شده توسط لایه های چسبنده (چوب سخت ، چوب نرم یا ورقه) به هم تولید می شود بنابراین دانه ها به صورت عمود کار می کنند.

این امر باعث انبساط و انقباض هنگام خیس شدن بسیار دشوار می شود ، بنابراین ثبات آن بسیار بیشتر است. تخته های مهندسی نصب سریعتر و در نتیجه ارزان تری را ارائه می دهند.

چه نگهداری لازم است؟

چوب های سخت مانند بلوط و گردو برای کفپوش گزینه ای بسیار بادوام و پایدار هستند.

چوب های نرم مانند کاج به راحتی در معرض خراشیدگی و فرورفتگی قرار می گیرند ، به ویژه در مناطق زیاد پا. برای کف هایی که در معرض آسیب به پاشنه ، حیوانات خانگی و استفاده روزمره قرار دارند ، انتخاب تخته چوب با بافت فرسودگی را پنهان می کند.

کف چوب باید به طور مرتب با استفاده از روش های خشک ، مانند جاروبرقی یا ماپس کنترل گرد و غبار تمیز شود.

استفاده از یک محلول آماده استفاده مجدد سطح را بهبود می بخشد در حالی که محافظت در برابر سایش را نیز افزایش می دهد. فرش ها ، تشک های ورودی و پایه های مبلمان را نیز در نظر بگیرید.

هزینه های معمول چقدر است؟

چوب قبل از خرید چوب فرآیندهای بیشتری را طی می کند ، هزینه آن بیشتر است ، بنابراین یک محصول مهندسی پیش ساخته به طور کلی گران تر از یک محصول جامد ناتمام است - شما می توانید برای پرداخت هزینه حدود 20 پوند در هر مترمربع هزینه کنید.

با چوب جامد سطح بالا ، قیمت به اندازه و درجه چوبی که انتخاب می کنید بستگی خواهد داشت. به عنوان نمونه ، تخته های جامد برگ طلایی هاوودز از 30.95 پوند در متر مربع تا 67.95 پوند در متر مربع است.

به کسی که می خواهد کفپوش چوبی را در خانه خود نصب کند ، چه توصیه ای دارید؟

قبل از تصمیم گیری درباره بهترین گزینه ، منطقه مورد نظر خود را در نظر بگیرید.

در جاهایی که سطح پای بیشتری مانند سالن ورودی دارید ، بهتر است بدنبال محصولاتی با لایه سایش ضخیم تر بگردید.

حیوانات اهلی حیوان موضوع دیگری است - به عنوان مثال ، یک سگ پر جنب و جوش بیشتر چوب ها را خراش می دهد ، بنابراین در این حالت چیزی را پیشنهاد می کنیم که به این راحتی علائم سطح نشان داده نشود.

بیشتر بخوانید: راهنمای خریداران برای کفهای چوبی

کفپوش سنگی
لوئیزا مورگان از Mandarin Stone گزینه های اصلی را برای متناسب کردن این سطح ارائه می دهد:
کابینت آشپزخانه آبی و کفپوش سنگی
کاشی تراورتن Silver Tumbled ، از 43.10 پوند در مترمربع ، از سنگ ماندارین

بهترین اتاق برای نصب و آشنایی با انواع و بهترین کفپوش ساختمان سنگ کدام اتاق است؟
این به طور طبیعی با دوام ، کاربردی و زیبا است و آن را برای سخت ترین اتاق های خانه ایده آل می کند.

با توجه به انواع مختلف و پایان های موجود ، این محصول برای هر چیزی از b مناسب است

اتاقها به اتاقهای نشیمن.
مزایای اصلی سنگ چیست؟
سطوح سخت در مقایسه با وینیل و فرش می توانند از نظر نگهداری کاربردی تر باشند.

سنگ طبیعی ذاتاً زیباست ، در مقایسه با کاشی های سفالی یا سفال ساخته شده توسط بشر ویژگی و تنوعی دارد. کفپوش سنگی با گرمایش از کف بسیار خوب کار می کند ، در حالی که همه چوب ها کار نمی کنند.

قیمت گذاری بسیار متفاوت است - از 15 پوند در هر متر مربع تا بیش از 100 پوند در هر متر مربع - اما این بدان معنی است که گزینه هایی متناسب با همه بودجه ها وجود دارد.

تفاوت های اساسی بین مواد سنگی محبوب چیست؟
سنگ آهک طیف وسیعی از سایه ها را ارائه می دهد (اگرچه عمدتاً دارای رنگ روشن تر) و در بسیاری از مراحل و قالب ها موجود است.

سنگ مرمر بی شباهت نیست اما به طور کلی شامل رگبرگ های چشمگیرتر و همچنین سایه های غنی و پر جنب و جوش است.
رنگ تخته سنگ تیره تر است و دارای سطحی دستی و شکاف دارتر است. تنوع مواد و پایان های مختلف به این معنی است که چیزی متناسب با هر سبک یا کاربردی وجود دارد.

آیا به روند خاصی توجه کرده اید؟

کاشی های بزرگتر محبوب هستند ، که اغلب به ایجاد احساس بزرگ و بی انتها کمک می کنند. رنگهای خاکستری روشن و مایل به قرمز همچنان مورد علاقه هستند زیرا این سایه ها خنثی ترین پس زمینه را ایجاد می کنند.

سنگهای کمی باستانی در یک لایه روکش شده و یا مسواک زده شده مطلوب هستند زیرا آنها نه خیلی مدرن و نه روستایی هستند ، و این ظاهری عالی در بین بسیاری از صاحبان خانه است.

در مورد نگهداری کف سنگ چطور؟
کلیه سنگهای طبیعی برای جلوگیری از متخلخل شدن در محل نصب به آب بندی نیاز دارند.

نگهداری معمول به اندازه مسواک زدن روی زمین ساده است ، اما یک تمیزکاری دقیق تر را می توان با یک تمیز کننده خنثی ، سنگ ساز و آب گرم انجام داد.

هر نشتی را به محض وقوع پاک کنید - اگر آن را درست درمان کنید ، کفپوش سنگی باید یک عمر طول بکشد.
به کسی که قصد نصب کفپوش سنگی را دارد چه توصیه ای می کنید؟

سنگی را انتخاب کنید که متناسب با سبک زندگی شما و همچنین ظاهری باشد که می خواهید بدست آورید.
برای دیدن یک منطقه بزرگتر و نه فقط یک کاشی جداگانه ، به یک نمایشگاه بروید. در اینجا می توانید بررسی کنید که از میزان تنوع طبیعی که ممکن است رخ دهد راضی هستید.

سنگ طبیعی در حالت خام می تواند گرد و غبار و ناتمام به نظر برسد ، اما پس از پایان و مهر و موم متفاوت خواهد بود.
کاشی وینیل لوکس
مارک فایندلی از هاروی ماریا در مورد کفپوش LVT بحث می کند:

حمام با کاشی های لوکس وینیل
Tarkett Starfloor LVT در کاج آبی ، 27.99 پوند در متر مربع ، از Carpetright

وینیل در کجای خانه بیشتر مناسب است؟
کاشی های وینیل لوکس مقاوم و مقاوم هستند ، زیر پا راحت و گرم هستند ، در برابر لغزش و خراش مقاوم هستند و به راحتی تمیز می شوند ، به علاوه آنها در طیف گسترده ای از رنگ ها ، طرح ها و پایان ها موجود هستند.

ورق وینیل ارزانتر روی رول (که اغلب به آن lino گفته می شود) آنچنان قوی نیست و فقط در مناطقی با کف پا که کیفیت پایان و دوام از اهمیت کمتری برخوردار است مناسب است.

LVT در کنار گرمایش از کف نیز به خوبی کار می کند ، زیرا گرما می تواند به راحتی نفوذ کرده و احساس دنج و دلپذیری را در زیر پا ایجاد کند.

مزایای اصلی LVT چیست؟
تمیز کردن و نگهداری از کف بسیار ساده ، کف کاشی وینیل در مقایسه با سایر مواد از دوام و بهداشتی بالایی برخوردار است.

این محصول در طیف وسیعی از طرح های چوبی و سنگی با ظاهری معتبر موجود است که بدون هیچ گونه نقص محصول طبیعی از نمونه مشابه آن تقلید می کند - در درجه اول تمیز کردن آنها آسان تر است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند.

برخلاف سایر کف پوش های سخت مانند سرامیک ، وینیل در زیر پا احساس راحتی و گرما می کند و همچنین لغزندگی کمتری دارد. LVT ها همچنین در مجموعه ای شگفت انگیز از رنگ های خیره کننده و همچنین الگوها در دسترس هستند.

آیا توجه به رنگ و سبک به روند اخیر توجه کرده اید؟
در ماه های اخیر استفاده از ترکیب های مختلف تکمیل LVT برای دستیابی به ترکیبی منحصر به فرد از الگو ، رنگ و بافت ، رایج بوده است.

ما مجموعه ای از کاشی های جلوی چوب Premium و آجرهای کوچک رنگی یکنواخت (تصویر بالا سمت چپ) را ایجاد کرده ایم که به طور خاص برای هماهنگی با یکدیگر طراحی شده اند.

با استفاده از این واحدها ، می توان یک طراحی سفارشی کف ، تعریف فضاها و ایجاد حاشیه برای سطحی که به زیبایی در کل املاک شما جریان دارد ، آسان کرد.

هزینه های معمول چقدر است؟
قیمت وینیل بسته به عوامل مختلفی می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد ، اما به طور کلی درست است که - از نظر کیفیت - واقعاً آنچه را که برای آن می پردازید دریافت می کنید. به عنوان مثال ، قیمت LVT هاروی ماریا از 33 پوند در مترمربع شروع می شود.

ورق وینیل ارزان تر بسیار انعطاف پذیرتر خواهد بود ، به این معنی که احتمال دارد با گذشت زمان آسیب ببیند.

مراقب باشید از نصب محصولات با قیمت پایین - هزینه تعویض اغلب ممکن است قابل توجه باشد و این کاری نیست که بخواهید مرتباً آن را انجام دهید.
چه توصیه ای به صاحبان خانه که فکر نصب LVT را دارند پیشنهاد می کنید؟

برای اطمینان از صاف و صاف بودن سطح ، به علاوه جاذب آن ، قرار دادن یک زیر کف مناسب (تخته سه لا یا یک ترکیب صاف کننده) مهم است ، بنابراین باعث می شود چسب به درستی بچسبد.
منبع : https://www.self-build.co.uk/flooring-guide/

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

بهترین گزینه های کفپوش برای مهد کودک
هنگام برنامه ریزی مهد کودک ، مواردی مانند تخت ، رنگ رنگ و میز تعویض به ذهن شما خطور می کند. اما کفپوش چطور؟ اطمینان از اینکه کف اتاق کودک شما کف مناسب است مهم است ، زیرا می تواند تأثیر بسزایی در رشد آنها داشته باشد. ابتدا مواردی را که باید در نظر بگیریم ، بهترین گزینه ها و سپس گزینه هایی که باید از آنها اجتناب شود ، مرور خواهیم کرد. بیا شروع کنیم!

مواردی که باید در نظر گرفت

سلامتی

اول و مهمترین ، شما می خواهید سلامت کودک خود را بیش از همه قرار دهید. مواردی مانند کثیفی و مواد حساسیت زا ممکن است در انواع خاصی از کفپوش ها گیر کنند ، که می تواند دردسر ساز شود.

ایمنی

انتخاب کفپوش مهد کودک خصوصاً هنگامی که ایمنی بچه های کوچک خود را در نظر بگیرید بسیار مهم است. شما می خواهید با گزینه ای روبرو شوید که به شما کمک می کند از آن برجستگی ها و کوفتگی های اجتناب ناپذیر جلوگیری کنید.

تعمیر و نگهداری آسان

بچه ها در هر سنی می توانند در هر اتاق از خانه آشفته شوند. بنابراین ، اطمینان حاصل کنید که کف تمیز و مناسب برای کودکستان تمیز و نگهداری می شود. همچنین ، اسباب بازی ها و ریزه های بچه هایی که با آنها بازی می کنند را در نظر بگیرید که باعث ساییدگی زمین می شود.

سطح آرام

نوزادان و کودکان خردسال خواب سبک هستند و تمایل دارند بطور مداوم در طول شب بیدار شوند. بنابراین ، خوب است که گزینه های کفپوش آرام برای انتخاب وجود دارد (نگران نباشید ، ما به زودی به آنجا خواهیم رسید).

بودجه

به احتمال زیاد ، مهد کودک شما برای همیشه مهد کودک نخواهد بود. تغییر کف می تواند گران تمام شود ، بنابراین قبل از اینکه تصمیم خود را نهایی کنید ، به این فکر کنید که آینده چه چیزی ممکن است به همراه داشته باشد.

اکنون ، بیایید به بهترین گزینه های طبقه برای انتخاب برویم.

کفپوش


کفپوش دوستانه خانوادگی Terra Linda در Pashmina
کفپوش نرم ، راحت و بخشنده می تواند از کودک لرزان شما در برابر برجستگی و کبودی محافظت کند ، و این امر به عنوان گزینه ای آشکار برای کودکستان جدید به نظر می رسد. این همچنین یک سطح خوب برای شما خواهد بود زیرا بیشتر وقت خود را روی زمین می گذرانید و با کوچولوی خود بازی می کنید.

همچنین ، کفپوش اتاق کودک به طور کلی کم هزینه ترین سطح کفپوش شما است و باعث می شود از نظر بودجه مناسب باشد. و مطمئناً اتاق ساکت تر خواهد بود. بنابراین ، این می تواند واقعاً کمک کند - خصوصاً در تغذیه شبانه.

البته اشکالاتی نیز وجود دارد ، اما همیشه با هر ماده ای وجود دارد. کف تمیزتر و تمیزتر و بدون لکه است. بله ، انتظار لکه ها را داشته باشید. آنها اتفاق خواهند افتاد ، و به دلایل زیادی ، از جمله تف و استفراغ بله - هیچ راهی وجود ندارد. خوشبختانه ، ما در وبلاگ دیگر خود در اینجا برخی از نکات مفید تمیز کردن را داریم. و برخی از گزینه های عالی کفپوش خانوادگی که باید در وبلاگ دیگر ما در اینجا بررسی کنید.

حالا که دانستیم کفپوش گزینه خوبی است ، بیایید یک قدم جلوتر برویم و وارد سه نوع برتر برای مهد کودک شویم.

کفپوش پشمی

کفپوش پشمی با الیاف طبیعی یک انتخاب عالی است. این روشی است برای جلوگیری از قرار گرفتن در معرض بیشتر ، اگر نه همه مواد مصنوعی. از مقاومت طبیعی در برابر خاک و لکه برخوردار است و با گذشت سالها از سایش و تمیز کردن ، رنگ خود را حفظ می کند.

علاوه بر این ، پشم با محافظت از قسمت داخلی فیبر ، دفع آلودگی و مایعات می کند. بنابراین ، وقتی چیزی را می ریزید ، مایعات تمایل دارند در سطح باقی بمانند و به اندازه کافی به فیبر نفوذ نمی کنند. همچنین ، اگر آلرژی یا آسم در خانواده ایجاد شود ، کفپوش پشمی احتمالاً مشکلی ایجاد می کند. اما مهمتر از همه ، این در برابر شعله مقاوم است ، و آن را به یک الیاف کفپوش امن برای مهد کودک تبدیل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش پشمی ، وبلاگ دیگر ما را در اینجا ببینید.

کفپوش مخمل خواب دار

اگر به دنبال چیزی فوق العاده نرم هستید ، مخمل خواب دار یک انتخاب ایده آل است. هرچه سطح آن نرمتر باشد ، بهتر است کودک شما یاد بگیرد که چگونه خزیدن و بازی روی آن را انجام دهد. و بهتر از این که مدتی روی آن بنشینید (پشت استخوان شما بسیار سپاسگزار خواهد بود). برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش مخمل خواب دار ، وبلاگ دیگر ما را در اینجا ببینید.

کفپوش بربر

بربرها کفپوشهای حلقه ای هستند که کاملاً پوستی یا چند تنی هستند ، بنابراین می توانند به استتار خاک و پنهان شدن لکه ها کمک کنند. مزیت بزرگ دیگر این است که راحت تر تمیز می شوند و جارو برقی می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کفپوش های بربر ، وبلاگ دیگر ما را در اینجا ببینید.

هاردوود


عکس با مجوز از کفپوش Mohawk
چوب سخت ماندگار است ، تمیز نگه داشتن آن آسان است و آن ها ظاهری کلاسیک دارند که هرگز از مد نمی افتد. علاوه بر جذابیت بصری ، یک گزینه مهد کودک عالی محسوب می شود زیرا مواد آلرژی زا یا مواد شیمیایی را جذب نمی کند.


عکس با مجوز از brit.co و projectnursery.com
یک نقطه ضعف آشکار این است که این یک سطح سخت است و در صورت مقایسه و آشنایی با بهترین کفپوش ساختمان ، باعث ناراحتی می شود ، به خصوص وقتی کودک کوچک شما هنگام یادگیری راه رفتن دچار برجستگی می شود. با این حال ، می توان با افزودن کفپوش یا اندازه مناسب کفپوش به اتاق ، آن را برطرف کرد. به این ترتیب ، نه تنها مهد کودک دارای سبک کلاسیک است ، بلکه دارای برخی از سطوح نرم و نرم نیز می باشد. تنها عیب دیگر هزینه بالای آن است. که ما را به سمت یک گزینه خوب ، ورقه ورقه سوق می دهد.

ورقه ورقه


ورقه ورقه ضد آب Natrona در بلوط لندر
برای کسانی که ظاهر چوب سخت را می پسندند ، اما هزینه آن را نمی پسندند ، کف لمینت گزینه خوبی برای تهیه است. و درست مثل چوب سخت ، ایده خوبی است که داوود بگذارید

کفپوش منطقه برای افزودن نرمی به فضا.

لمینت علاوه بر ارزان بودن ، به زیبایی و اپیلاسیون نیز نیاز ندارد. جاروبرقی ، جاروبرقی و یک شستشوی مرطوب همه چیزهایی است که شما برای تمیز نگه داشتن کف های لمینت نیاز دارید. و اگر نشتی اتفاقی وجود داشته باشد ، که البته وجود خواهد داشت ، شما فقط آن را فوراً پاک کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نکات ساده تمیز کردن و نگهداری ، وبلاگ دیگر ما را در اینجا ببینید.

گزینه های کف سازی برای جلوگیری از

اکنون که بهترین گزینه ها را برای انتخاب دانستیم ، شناختن گزینه هایی که باید از آنها اجتناب کرد نیز مهم است.

کاشی

از آنجا که سطح آن بسیار سخت است ، این می تواند برای کودکان نوپا و نوزادان بسیار خطرناک باشد. کودکان نوپا به خصوص می توانند زمین بخورند و به طور جدی به خود آسیب بزنند و مسلماً نشستن روی آن برای شما یک سطح ناراحت کننده ای است - پشت استخوان شما برخلاف شکرگذاری خواهد بود.

بامبو

کف بامبو مانند بقیه کفایت نمی کند. خیلی راحت خراشیده می شود و این خراش ها خیلی بیشتر از چوب سخت های معمولی نشان می دهند. همچنین خیلی خوب در آب نگه نمی دارد. بنابراین ، اگر در نهایت با نشتی روبرو شوید ، دیگر دچار مشکل خواهید شد.

همانطور که می بینید ، گزینه های ایمن ، راحت و عملی خوبی برای مهد کودک فرزندتان وجود دارد. بنابراین اکنون که اطلاعات مربوط به هر سطح را می دانید ، مطمئن شوید که در یکی از مکان های ما توقف می کنید تا آنها را شخصاً ببینید!

در Avalon Flooring ، ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که شما از اولین قدم در نمایشگاه ما تا اولین قدم در کفپوش جدید خود خوشحال هستید - و به عنوان شریک زندگی خود در طراحی خانه ، ما در هر مرحله در آنجا خواهیم بود. مقصد "خرید یک مرحله ای" خود را برای همه کفپوش ها (و درمان های پنجره) در نظر بگیرید!

مشاوران طراحی ما مجهز به دانش لازم جهت راهنمایی شما در انتخاب گسترده ای از محصولات ارائه شده ما هستند ، و تیم نصب متخصص ما بصورت حرفه ای آموزش دیده اند تا مطمئن شوند همه چیز به روشی که شما تصور می کنید نصب می شوند. ما می دانیم که خانه شما بیانگر سبک شماست و ما اینجا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که شما سالها به آن افتخار خواهید کرد.

منبع : https://www.avalonflooring.com/ideas/blog/best-flooring-options-nursery

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

اگر در حال حاضر در حیاط خود چمن مصنوعی دارید یا به فکر آن هستید ، احتمالاً از تمام مزایای بسیار خوبی که به آن رسیده است شنیده اید.

این می تواند یک منطقه بتونی یا سنگفرش را به طور کامل به مکانی پر جنب و جوش و دعوت کننده تبدیل کند. و برخلاف چمن واقعی ، لازم نیست نگران نگهداری منظم باشید.

اما از آنجا که مزایای چمن مصنوعی بسیار منحصر به فرد است ، ممکن است در مورد چگونگی مراقبت و مراقبت از آن س questionsالاتی داشته باشید. بسیاری از مردم می خواهند بدانند که آیا می توان با چمن مصنوعی رانندگی کرد یا روی آن پارک کرد.

بنابراین ، آیا می توانید با چمن مصنوعی رانندگی کنید؟ به طور کلی ، رانندگی با چمن مصنوعی توصیه نمی شود. به همین دلیل است:

در حالی که لایه چمن مصنوعی به خودی خود می تواند از پس تحمل وزن زیادی برآید ، حرکت چرخشی چرخها به الیاف آسیب می رساند ، همراه با لاستیک و آج لاستیک ها که الیاف را از پشت چمن دور می کند.

با این حال ، پاسخ به این سادگی ها نیست. متغیرهایی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود ، مانند کیفیت چمن مصنوعی ، نوع نصب و مدت طولانی یا اغلب اوقات که می خواهید رانندگی کنید یا روی چمن پارک کنید. وزن خودرو نیز تأثیرگذار است.

اگر واقعاً می خواستید بر روی چمن مصنوعی رانندگی کنید یا پارک کنید ، روش هایی وجود دارد که آسیب به چمن شما را به حداقل برسانید.

در مقاله امروز ، همه چیزهایی را که باید درباره رانندگی روی چمن مصنوعی بدانید یاد خواهید گرفت. ما همچنین اقدامات دقیقی را که می توانید برای رانندگی بر روی آن بدون آسیب رساندن به نصب اعمال کنید ، توضیح خواهیم داد.
چمن مصنوعی مانند چمن طبیعی به نظر می رسد و احساس می شود. از نظر چشم بسیار آسان است و قدرت تبدیل و زیبایی کامل فضای بیرونی را دارد.

با این اوصاف ، انواع مختلفی از آن وجود دارد و اگر می خواهید بر روی آن رانندگی یا پارک کنید ، به نوع مناسب نیاز خواهید داشت.

چمن مصنوعی را می توان با مواد مختلفی مانند نایلون ، پلی پروپیلن یا پلی اتیلن تهیه کرد. نوع ماده مورد استفاده بر مقاومت کلی ، یا مقاومت ، چمن تأثیر می گذارد.

نایلون انعطاف پذیرترین ماده است و بعد از هرگونه راه رفتن یا لگدمال شدن ، سریعتر به شکل اولیه خود در می آید. همچنین فرم اصلی خود را بهتر و برای طول عمر بیشتر حفظ می کند.

انواع چمن مصنوعی نیز از نظر ارتفاع شمع متفاوت هستند - این اصطلاح به طول متوسط ​​تیغه های چمن اشاره دارد.

به طور کلی ، چمن با ارتفاع شمع بیشتر ، مقاومت کمتری خواهد داشت. به حالت ایستاده زمان سخت تری خواهد داشت و مدت زمان بیشتری طول می کشد تا به شکل اولیه خود بازگردد.

از طرف دیگر ، ارتفاع کوتاه شمع انعطاف پذیرتر است. تیغه های چمن سفت تر شده و به حالت ایستاده باقی می مانند. این امکان وجود دارد که سو abuse استفاده بیشتری کند ، در حالی که به مسواک زدن و نگهداری کمتری نیز نیاز دارد.

هر چمن مصنوعی موجود در بازار دارای مشخصات مربوط به کیفیت ، مقاومت ، وزنی که می تواند تحمل کند و طول عمر معمول آن است. برخی گزینه ها بهتر از سایرین قادر به تحمل وزن اتومبیل پارک شده یا متحرک هستند.

اگر اصرار بر رانندگی یا پارک کردن روی چمن مصنوعی خود دارید ، توصیه می کنیم یک چمن مصنوعی ساخته شده از نایلون محکم ، با ارتفاع شمع 25 میلی متر یا کمتر.

قبل از انتخاب نهایی خود ، باید تا آنجا که ممکن است اطلاعات را از تأمین کننده درخواست کنید و سوالات شما را روشن کنید. بخاطر بسپار - پس از نصب چمن مصنوعی ، برای ماندگاری وجود دارد!
شما به یک زیر پایه ضخیم نیاز دارید

یکی دیگر از نیازهای رانندگی روی چمن مصنوعی بدون آسیب رساندن به زمین ، زیر پایه ضخیم است.

پایه فرعی لایه سنگدانه هایی است که در بالای زمین یا قبل از تخمگذار روی زمین چمن نصب شده است. به عبارت دیگر ، این لایه مستقیماً در زیر پایه چمن مصنوعی قرار دارد.

این لایه بسیار مهم است زیرا به عنوان پایه و اساس کل چمن عمل می کند و به سازه ثبات ساختاری می بخشد.

به دلایل بالا ، زیر پایه باید محکم ، فشرده و مناسب برای تحمل وزن اتومبیل های پارک شده و هر مبلی باشد که می خواهید روی چمن قرار دهید.

همچنین بعد از تراکم به یک لایه ضخیم 100 میلی متر یا بیشتر نیاز خواهید داشت. با این کار اطمینان حاصل می شود که به اندازه کافی برای ترافیک سنگین است و قرار نیست غرق شود یا آسیب ببیند.

در عین حال ، باید نفوذ پذیر باقی بماند تا بتواند آب را آزادانه تخلیه کند. به همین دلیل ، توصیه می کنیم از سنگ گرانیت یا سنگ آهک تجزیه شده برای زیر پایه خود استفاده کنید.

اگر بودجه شما این اجازه را می دهد ، ممکن است برای استحکام و استحکام بیشتر گران قیمت ترین پایه جاده II را نیز در نظر بگیرید.

طول عمر خود را کوتاه می کند

ما دو مورد اصلی برای رانندگی با چمن مصنوعی مناسب پارکینگ را پوشش داده ایم: یک انتخاب چمن با کیفیت بالا که می تواند وزن و فشار رانندگی را تحمل کند و یک زیر پایه ضخیم ساخته شده از مواد مناسب.

با وجود اعمال این اقدامات ، ما معمولاً رانندگی با آن را توصیه نمی کنیم. ممکن است در انجام یک یا دو بار آن مشکلی نداشته باشید ، اما رانندگی و پارک کردن روی آن برای مدت طولانی به چمن آسیب می رساند.

طول عمر عادی چمن مصنوعی 10 تا 20 سال است ، اما شما به ناچار با رانندگی از روی آن طول عمر آن را کوتاه خواهید کرد.

با گذشت زمان ، هر چقدر آماده سازی خوبی داشته باشد ، آسیب آشکار می شود. الیاف شروع به صاف شدن ، ضعیف شدن و حتی پارگی می کنند

t این لکه های مات و یا برهنه ، به ویژه در محل تماس لاستیک ، ایجاد می کند.

در حالی که چمن مصنوعی بسیار قدرتمندتر از چمن طبیعی است ، اما تعویض آن کار ساده ای نیست. این شامل بریدن و جایگزینی دقیق تکه ها است ، که اغلب اوقات شما را با ظاهری ناخوشایند به چمن خود می رساند.

طرح های بهتر برای یک راهرو با چمن مصنوعی

ما می فهمیم - شما واقعاً خرید چمن مصنوعی مناسب حیاط و بالکن در مسیر خود می خواهید ، اما نمی خواهید با همه مشکلات درگیر شوید ...

تیم ما در صدها خانه در سراسر جهان چمن مصنوعی نصب کرده است. و ما ترفندهای هوشمندانه ای برای شما در نظر گرفته ایم که آن را در مسیر خود نصب کنید.

طرح های خاصی وجود دارد که می توانید از آنها برای ترکیب چمن مصنوعی همراه با بتن و سنگفرش در مسیر خود استفاده کنید. به این ترتیب هم ظاهر سبز و شاداب چمن مصنوعی را به دست می آورید و هم پایداری و مقاومت بتن را برای حمایت از ماشین خود بدست می آورید.

طراحی بزرگراه مورد نظر شما به اندازه حیاط و چیدمان شما ، میزان بازسازی مورد نظر شما و در نهایت سلیقه و سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

طرح های زیادی وجود دارد ، اما ما می خواهیم 4 مورد برتر خود را پوشش دهیم:

1. طراحی نوار

برای این طراحی ، شما به سادگی دو نوار بتن را در گامان خود بگذارید تا لاستیک های ماشین روی آن غلت بزنند.

نکته جالب در مورد این طراحی در سادگی آن است. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که چمن مصنوعی را مرتب کنید و آن را بین نوارهای بتونی و اطراف آن قرار دهید.

نتیجه نهایی یک مسیر پیاده روی با ظاهری تمیز است که بیشتر در آن فضای سبز پوشانده شده است. شما بیشتر از مزایای بصری ، بدون آسیب رساندن به چمن ، بهره مند می شوید!

2. بین Pavers

برای این طراحی می توانید به سنگفرش هایی که چمن مصنوعی در بین آنها قرار دارد فاصله دهید. نتیجه ظاهری زیبا و طبیعی است که از ماشین شما پشتیبانی می کند.

برای برش چمن مصنوعی و نصب آن در بین دستگاههای فرش کردن ، کمی و وقت بیشتری لازم است. این فرآیند معمولاً ابتدا نصب سنگفرش ها ، سپس ریختن یک ورق بزرگ چمن مصنوعی و برش دادن دور سنگفرش ها است.

از آنجا که پشتیبان چمن مصنوعی کمتر از سطح سنگفرش تنظیم شده است ، لاستیک ها با لایه پشتی تماس نخواهند گرفت. این از پارگی ، تشک و سایر اشکال آسیب جلوگیری می کند.

3. طراحی شبکه

طراحی شبکه سخت ترین نصب است. این شامل نصب بتن به شکل شبکه ، سپس تخمگذار تکه های کوچک چمن مصنوعی در بین آنها است.

مشابه چیدن چمن مصنوعی در بین سنگفرش ها ، چمن خود کمتر از سطح بتن تنظیم می شود. این بدان معناست که لاستیک های اتومبیل شما هرگز به قسمت پشتی چمن برخورد نخواهند کرد و به آن آسیب نمی رسانند.

با این حال ، این بدان معناست که شبکه باید به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند راحت روی آن قدم بگذارد - فاصله بسیار زیادی بین بتن باشد و راه رفتن روی آن بدون لغزش بسیار دشوار خواهد بود!

این طرح در مورد پایداری و زهکشی یک چالش بزرگ است. و این کار همیشه توسط یک متخصص انجام می شود.

با این حال ، برخی از صاحبان خانه احساس می کنند ارزش آن را دارد. در واقع ، همانطور که می توانید بدون آسیب رساندن مستقیم به چمن مصنوعی به رانندگی نزدیک شوید.

4. مسیر بتونی با چمن مصنوعی

سرانجام ، به ساده ترین راه حل رسیدیم - فقط مسیر جاده را با چمن مصنوعی محاصره کنید!

با جدا نگه داشتن بوته و بزرگراه ، از نظر نصب بدون هیچ مشکلی صرفه جویی خواهید کرد.

همچنین در انتخاب چمن متناسب با سلیقه شما ، به جای ساده ترین گیاه ، آزادی بیشتری به شما می دهد.

در نهایت ، این طرحی است که در بیشتر خانه ها به دنبال آن هستیم. برای اکثر صاحبان خانه ، صرفاً مزیت بصری رانندگی مستقیم روی چمن ارزش آن را ندارد. ساده نگه داشتن آن قطعاً شایسته است!

نتیجه

همه ما می دانیم که چمن مصنوعی می تواند حیاط شما را دلبازتر ، طبیعی تر و سردتر نشان دهد. اما بسیاری از افراد می خواهند با استفاده از آن در مسیر راه خود یا در محل پارک ، یک گام جلوتر بروند.

در حالی که انواع قوی چمن های جعلی همراه با زیر پایه ضخیم می توانند به شما امکان رانندگی روی چمن ها را بدهند ، اما باز هم توصیه نمی شود مگر اینکه گزینه دیگری داشته باشید. حرکت لاستیک ها و وزن خودرو روی توده می تواند به الیاف چمن آسیب برساند و طول عمر چمن را کاهش دهد.

سازش ایده آل این است که تکه هایی از الیاف مصنوعی را در بخشهایی از مسیر رانندگی نصب کنید که با لاستیک خودرو روبرو نیستند. و اگر این کار را به درستی انجام دهید ، هنوز هم شگفت انگیز به نظر می رسد!

منبع

 

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

در جستجوی کف مناسب با معرفی انواع کفپوش ها روبرو خواهید شد. هر کدام با ویژگی ها ، مزایا و معایب منحصر به فرد خود. در این مقاله می توانید بخوانید که کدام طبقه از طبقه محبوب امروزه موجود است و تفاوت اصلی آنها چیست. با این روش می توانید انتخاب کنید که کدام طبقه مناسب شرایط شماست.
1. کف چوبی
نوع کف: کف چوبی
کف چوبی یکی از قدیمی ترین اشکال پوشش کف است. در هلند کف چوبی عمدتا از بلوط ساخته می شود و در تخته چیده می شود.
فواید
یک کف چوبی به هر اتاق جلوه ای اصیل و زیبا می بخشد. دانه ها و ترک ها ، هر تخته (و کف) را منحصر به فرد می کند. کف های چوبی مدت زیادی دوام دارند و می توان آنها را با انواع الگوها چید. در خطوط مستقیم ، یا به عنوان مثال در الگوی استخوان شاه ماهی.
منفی ها
اما متأسفانه اشکالاتی نیز وجود دارد. به عنوان مثال ، کف های چوبی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند ، آنها به طور کلی گران تر از کف های مصنوعی هستند و با گرمایش از کف یا آب مطابقت ندارند. اختلاف دما همچنین می تواند منجر به انبساط و انقباض نامطلوب شود.
 
2. لمینت
نوع پوشش کف: لمینت
ورقه ورقه یکی از محبوب ترین انواع کف در هلند در سال های اخیر است. این کف مصنوعی از چهار لایه تشکیل شده است: یک لایه تعادل ، لایه اصلی ، لایه تزئینی و لایه بالایی. لایه تزئینی نحوه قفسه را تعیین می کند. لمینت زیادی وجود دارد که شبیه چوب است ، اما انواع طراحی ها امکان پذیر است.
فواید
ورقه ورقه به طور کلی قیمت کمی دارد اما هنوز هم بسیار زیبا به نظر می رسد. لایه فوقانی صاف به راحتی قابل نگهداری است و برای مبتلایان به آلرژی مناسب است. می تواند با گرمایش از کف به خوبی ترکیب شود و با اختلاف دما کوچک یا منبسط نشود. مزیت اضافی با کلیک لمینت: به راحتی می توانید آن را با خود جابجا کنید! خریدی هوشمندانه که مدت زیادی به طول خواهد انجامید.
منفی ها
یک عیب لمینت این است که باید با گذشت زمان کاملاً تعویض شود. آسیب میانی را نمی توان به راحتی از بین برد. همچنین کف ایده آل برای ایجاد یک محیط کم صدا نیست.
 
3. پارکت
نوع کف: پارکت
کف تخته پارکت در تخته ها گذاشته شده است. به طور کلی ، ما بین دو نوع پارکت تفاوت قائل می شویم: پارکت جامد و کامپوزیت. تخته های پارکت جامد کاملاً از مواد طبیعی ساخته شده اند. پارکت ترکیبی از دو لایه تشکیل شده است: قسمت زیرین اغلب از تخته سه لا و قسمت فوقانی مواد طبیعی مانند بلوط.
فواید
یک کف پارکت زیبا گرم و شیک به نظر می رسد. عایق بندی خوب است و با مراقبت مناسب ، کف پارکت مدت طولانی دوام می آورد. در صورت خسارت ، می توان پارکت را بازسازی کرد.
منفی ها
کف پارکت به طور کلی بسیار گرانتر از کف مصنوعی (کامل) است. پارکت جامد یک محصول طبیعی است و با اختلاف دما کوچک و منبسط می شود. این می تواند باعث ایجاد ترک شود. همچنین با رطوبت مطابقت ندارد و کفپوش به طور کلی با گرمایش از کف کمتر راحت است.
 
4. کاشی کاری
انواع پوشش کف: کاشی
همچنین می توانید کف خود را با کاشی های سنگی یا سرامیکی بپوشانید. به خصوص یک انتخاب محبوب در حمام و آشپزخانه ، اما همچنین برای بقیه خانه بسیار مناسب است.
فواید
شکستن کاشی ها تقریباً غیرممکن است. آنها قوی ، بادوام هستند و به راحتی خراشیده نمی شوند. آنها در اشکال ، رنگها و اندازه های مختلف موجود هستند ، برای افرادی که آلرژی به گرد و غبار دارند بسیار مناسب هستند و با گرمایش از کف به خوبی مطابقت دارند.
منفی ها
کاشی ها جذب صدا کمتری دارند و نسبت به کف پوش های مصنوعی یا سایر لایه های مصنوعی کمی رطوبت کمی دارند. برای بازی در کودکانی که گاهی زمین می خورند ایده آل نیست. مفاصل همچنین می توانند به مرور کثیف شده و تمیز کردن آنها دشوار شود.
 
5. وینیل
کف وینیل
کف وینیل از مواد پلاستیکی سخت ساخته شده و از چندین لایه تشکیل شده است. لایه بالایی یک لایه سخت و مقاوم در برابر سایش است. با توجه به این لایه فوقانی قوی ، کفهای خوب وینیل به طور متوسط ​​حدود 20 تا 30 سال دوام می آورند.
فواید
نگهداری وینیل آسان است و قیمتها نسبتاً ارزان هستند. کف ها در برابر رطوبت مقاوم هستند ، و این گزینه ای ایده آل برای آشپزخانه و حمام است. کف وینیل همچنین دارای عایق صوتی است و به راحتی با گرمایش از کف می توان ترکیب کرد.
منفی ها
مبلمان سنگین می توانند در خرید کفپوش اداری وینیل اثری برجای بگذارند. همچنین تفاوت زیادی در قیمت و کیفیت بین انواع مختلف وینیل وجود دارد. به عنوان مثال ، یک کف نازک و ارزان حتی می تواند هنگام جابجایی مبلمان سنگین ترک بخورد. گناه بنابراین توصیه های خوبی دریافت کنید.
 
6. PVC
نوع کف پی وی سی
PVC نیز یک کف مصنوعی است که از لایه های مختلف تشکیل شده است. تفاوت با وینیل این است که PVC به طور کلی قوی تر است ، حاوی یک لایه بالایی محافظ است و به صورت نواری قرار می گیرد. امروزه PVC تقریباً از لمینت قابل تشخیص نیست.
فواید
به طور مثال در این مطلب یاد میگیریم چطور با کفپوش های پی وی سی دکوراسیون خود را متحول کنیم در طرح های مختلف برای یک سنگ فرش موجود است

قیمت مقرون به صرفه نگهداری آنها با پاک کن و جاروبرقی آسان است و می توان آنها را به راحتی با گرمایش از کف ترکیب کرد.
منفی ها
به دلیل لایه بالای محافظ PU ، کف تا حدی سخت تر از مثلاً وینیل است. و از آنجا که کف بسیار نازک است ، یک پایه یکنواخت لازم است. بنابراین نمی توانید آن را فقط روی زمین قدیمی قرار دهید.
 
7. فرش
نوع پوشش کف: فرش
فرش در دهه های اخیر به دلیل ظهور انواع کف مدرن مانند ورقه ورقه ، پی وی سی و وینیل محبوبیت خود را از دست داده است. با این حال ، به نظر می رسد در سال های اخیر بازگشت واقعی داشته و هر روز شاهد خانه های بیشتری هستیم.
فواید
فرش در انواع رنگها ، چاپها و مواد موجود است. این گرما را به خوبی حفظ می کند و زیر پا بسیار نرم است. برای اتاق خواب بسیار عالی است. مخصوصاً هنگام برخاستن در ماههای سرد زمستان ...
منفی ها
تمیز کردن فرش نسبت به وینیل یا ورقه ورقه کمتر آسان است. جاروبرقی و پاک کردن سریع متاسفانه شامل نمی شود. بنابراین همیشه برای خانواده های دارای فرزند خردسال یا حیوانات خانگی مناسب نیست.
 
8. کف بتونی
انواع جدید کف: کف بتونی
پیشرفت نسبتاً جدید استفاده از کف های بتونی در خانه ها است. یک راه حل مرسوم ، مد روز برای یک ظاهر مدرن صنعتی.
فواید
کف بتونی قابل شکستن نیست و نگهداری آن آسان است. هیچ درز و شکافی قابل مشاهده نیست ، که به شخصیت یک شخصیت بی انتها بدهد.
منفی ها
کف بتونی نسبت به کف های چوبی یا مصنوعی بسیار سخت و کم صدا است. نگهداری سالانه نیز برای زیبا نگه داشتن کف برای مدت طولانی لازم است. با گذشت زمان ، ترک هایی ظاهر می شود که با چشم غیر مسلح دیده می شود. البته می توانید این را به عنوان یک مزیت نیز بدانید ، زیرا باعث تقویت نمای صنعتی می شود.
انواع محبوب طبقات
انواع کف فوق همچنان در هلند از گزینه های محبوب هستند. هم در خانه ها و هم در مشاغل. موردی را مشاهده کرده اید که مورد توجه شما قرار گیرد؟ سوله فرش De Bossche متخصص پارکت ، وینیل ، پی وی سی ، کف لمینت و فرش طبیعی است. از نمایشگاه ما با مساحت بیش از 1500 متر مربع دیدن کنید و الهام بگیرید. یا به وب شاپ ما مراجعه کرده و به راحتی آنلاین سفارش دهید.

منبع

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

مانند موکت سنتی ، موکت.

موکت های تایلی در طیف وسیعی از رنگ ها ، بافت ها و طرح ها ارائه می شوند. برخی حتی در برابر آب یا در برابر رطوبت مقاوم هستند تا پاسخگوی نیازهای فضاهای مستعد رطوبت و خانوارهای پرمشغله باشند. در حالی که تنظیمات خرید موکت پرز بلند از یک کاربر به کاربر دیگر و از یک اتاق به اتاق دیگر متفاوت است ، بسیاری از بهترین گزینه ها مقرون به صرفه ، نصب آسان ، ایجاد یک سطح راحت برای راه رفتن و تمیز کردن و تعمیر آنها آسان است.

پیش رو ، با انواع موکت های تایلی موجود آشنا شوید و دریابید که چرا گزینه های زیر از بهترین موکت های تایلی برای خانه های امروزی هستند.
هنگام انتخاب بهترین موکت های تایلی چه نکاتی را باید در نظر گرفت
از نوع اتاق گرفته تا روش نصب ، فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند تصمیم بگیرد که کدام موکت تایل برای یک شرایط خاص بهتر است. در زیر برخی از مهمترین ویژگی ها و ویژگی های موکت تایل وجود دارد که باید درباره آنها فکر کنید.

نوع اتاق
استفاده اصلی یک اتاق یک عامل اساسی در انتخاب موکت های تایلی است ، زیرا موادی که برای ساخت یک موکت تایل خاص استفاده می شود به تعیین مناسب ترین مکان آنها کمک می کند. تایل های نرم و لوکس ممکن است زیر پا احساس راحتی کنند ، اما اگر مستعد ابتلا به کپک یا کپک باشند ، ممکن است در زیرزمین مناسب نباشند.

برخی از تولیدکنندگان موکت های تایلی خود را به سمت اتاق های خاصی چرخانده اند که ممکن است با استفاده از موادی که در برابر آسیب رطوبت مقاومت می کنند ، مرطوب شوند. این موکت های تایلی مقاوم در برابر رطوبت می تواند برای آشپزخانه ، اتاق لباسشویی و حمام مناسب باشد. سایر موکت های تایلی برای اتاق خواب ها و اتاق های خانوادگی که مشکل آب و رطوبت نیست بهتر است.

الیاف موکت
یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب موکت های تایلی ، الیاف موکت است. الیاف می توانند درجه نرمی ، بالشتکی و دوام مورد نیاز برای کاربردهای مختلف را ارائه دهند. نایلون ، پلی استر ، پلی پروپیلن و الیاف طبیعی معمولاً در موکت های تایلی یافت می شوند و هرکدام مزایا و ملاحظات خود را دارند. بسیاری از موکت های تایلی ساخته شده از الیاف مصنوعی قابل بازیافت هستند.

نایلون: به طور گسترده ای در قیمت موکت تایل یافت می شود ، الیاف نایلون سطحی با دوام ایجاد می کنند که در برابر نشت و خاک موجود در زمین مقاومت می کند بدون اینکه لکه های دائمی برجای بگذارد. نایلون به طور طبیعی در برابر کپک مقاوم است ، بنابراین برای نصب در زیرزمین یا آشپزخانه ای که احتمال رطوبت یا نشت آن وجود دارد کاملا مناسب است. الیاف نایلون می توانند سطح نرم یا سطحی سفت و خراشیده داشته باشند. الیاف نایلون ارزان تری در موکت های تایلی با قیمت کمتری یافت می شود و همچنین الیاف نایلون با کیفیت بالاتر را نگه نمی دارد. موکت های تایلی نایلونی را بررسی کنید تا ببینید آیا الیاف محکم به پایه متصل شده اند و آیا هنگام مالیدن دست به آن ، سطح آن نرم است.
پلی استر: راحت و نرم زیر پا ، پلی استر در برابر کپک مقاوم است ، و سطح کف مناسب و راحتی را ایجاد می کند. الیاف موکت پلی استر به خوبی برای اتاق خواب ها و اتاق های خانوادگی که راحتی آن یک عامل مهم است مناسب هستند ، اما به اندازه نایلون و پلی پروپیلن در برابر لک مقاوم نیستند ، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای آشپزخانه یا اتاق بازی نباشد. موکت های تایلی سطح بالا اغلب دارای الیاف پلی استر هستند.
پلی پروپیلن: موکت های تایلی با الیاف پلی پروپیلن ضد آب هستند و در برابر لک و سایش مقاوم هستند ، بنابراین در خانه هایی که بچه ها و حیوانات خانگی دارند ، زیرزمین ها و گاراژها مفید هستند. با این حال ، ممکن است کمی خراشیده باشند ، بنابراین احتمالاً برای خانواده هایی که می خواهند روی زمین استراحت کنند ، بهترین نیست. موکت های تایلی پلی پروپیلن با حلقه زدن الیاف پلی پروپیلن ساخته می شوند که می توانند خرده ریزها را به دام بیندازند و خلا to کامل تایل ها را دشوار می کند. بسته به نوع پشتوانه ، برخی از کف های موکت تایل ساخته شده از پلی پروپیلن در برابر تمیز کردن بخار موکت مقاومت می کنند.
الیاف طبیعی: هرچند که کمتر رایج است ، برخی از تولیدکنندگان موکت های تایلی ساخته شده از پشم را ارائه می دهند. به طور کلی ، موکت های تایلی با الیاف طبیعی گرانتر از الیاف مصنوعی هستند ، اما محکم و سازگار با محیط زیست هستند.
پشم: گرانتر از الیاف مصنوعی ، پشم محکم ، لمس شده و دارای اثر عایق است. نکته منفی این است که به سختی می توان لکه ها را از پشم پاک کرد.
پشتیبان تایل
یک تکیه گاه تایل ضخیم و بالشتکی به کل کف احساس لطیف تر و بهاری تری می دهد. یک پشت سفت و محکم نازک کمک زیادی به بالشتک سازی نمی کند ، اما ممکن است در بعضی از مناطق یک خانه بهتر استفاده شود. ضخامت مواد پشتیبان می تواند از یک 1/16 اینچ تا متوسط ​​⅜ اینچ برای انواع ضخیم تر لاستیک و پلی اورتان باشد. به جز PVC ، الیاف مصنوعی زیر همه قابل بازیافت هستند. برای تعیین اینکه موکت های تایلی خاصی از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند ، توضیحات محصول را بررسی کنید.

PVC: خلاصه پلی وینیل کلراید ، PVC بسیار مقاوم ، مقاوم در برابر آب و مقرون به صرفه است. این اغلب به عنوان پشتوانه ای برای موکت های تایلی ارزان قیمت یافت می شود و آزمون زمان را تحمل می کند. با این وجود زیاد پر کردن ارائه نمی دهد. پی وی سی مربوط به پلاستیک است اما برخلاف پلاستیک معمولی حاوی کلر است و قابل بازیافت نیست.
پلاستیک: همانند PVC از نظر حس و همچنین مقاوم در برابر لکه و ضد آب ، پشت پلاستیک معمولاً نازک و نسبتاً سفت است. با این حال ، برای استفاده در اتاقهایی که رطوبت دارند بسیار مناسب است

یک عامل است.
پلی اورتان: برخی از موکت های تایلی سطح بالا ، که برای نصب در اتاق خواب یا اتاق خانواده طراحی شده اند ، دارای پشتی پلی اورتان بالشتکی هستند که احساس زیراندازی خوبی را در زیر پا ایجاد می کند. این نوعی کف است ، اما ممکن است به اندازه PVC یا پلاستیک در برابر رطوبت مقاوم نباشد. بسته به محصول خاص ، ضخامت آن می تواند تا ⅜ اینچ باشد.
لاستیک: پشتی تایل لاستیکی نرم و انعطاف پذیر ، هم اندازه گیری بالشتک و هم دوام را ارائه می دهد. موکت های تایلی با پشت لاستیکی مورد علاقه در آشپزخانه هایی است که بالشتک کمک می کند تا خستگی ایستاده روی پاها و پاها کاهش یابد و لاستیک در برابر آسیب رطوبت مقاومت می کند. همانند پلی اورتان ، پشت لاستیک ممکن است به ضخامت ⅜ اینچ باشد.
پلی پروپیلن: همان ماده ای که در برخی از الیاف موکت استفاده می شود ، پلی پروپیلن مقاوم ، مقاوم و مقاوم در برابر رطوبت است ، اما از نظر بالشتک سازی چندان قابل استفاده نیست.
جلوه بصری
موکت های تایلی متناسب با هر اتاق در رنگ ها ، طرح ها و بافت های متنوعی موجود است. می توان از یک الگوی صاف و یکنواخت در کل اتاق استفاده کرد ، یا می توان از تایل های آجدار برای شکل ظاهری شطرنجی استفاده کرد. این یک طرح محبوب است زیرا یک جدایی عمدی بصری بین تایل ها ایجاد می کند و باعث می شود اثر کلی تایل هدفمندتر به نظر برسد. بیشتر آنها به شکل مربع یا مستطیل هستند ، اما تعداد کمی از آنها به اشکال دیگر مانند هشت ضلعی موجود است.

در حالی که موکت های تایلی در طیف وسیعی از رنگ ها ارائه می شوند ، برخی از بسته های موکت تایل شامل رنگ های مختلف در یک بسته هستند ، و یک طراحی سرگرم کننده و غریب را برای یک کف ارائه می دهند. اگرچه برای افراد رسمی ، موکت های تایلی با همان الگو اغلب به صورت خطی نصب می شوند ، که اتاق را متحد می کند و جلوه ای از دیوار به دیوار را ارائه می دهد. شما می توانید با انواع موکت و کاربردهای آن آشنا شوید

سبک
مانند موکت های دیوار به دیوار ، موکت های تایلی با پیکربندی های مختلف الیاف ساخته می شوند که می توانند ظاهر و احساس سطح را تغییر دهند.

شمع برش خورده: در میان خوش طعم ترین انواع موکت ، شمع برش دار دارای الیاف نخ موکت است که در قسمت بالا صاف بریده می شوند. نخ های فردی به نظر نرم و مجلل می رسند و باعث می شوند تا کاملا مناسب اتاق خواب ها یا اتاق های خانوادگی باشند.
مخمل خواب دار برش چوبی: مانند شمع برش خورده ، حلقه های مخمل خواب دار برش داده شده در بالا به شکل تک رشته ها ، اما نخ اضافی در آن بافته می شود تا ظاهر و احساس متراکم تری ایجاد کند. برای اکثر اتاقها مناسب است ، اما به ویژه در مواردی که اعضای خانواده وقت خود را روی زمین می گذرانند استفاده می شود.
شمع حلقه ای: در یک موکت پرز حلقه ای ، نخ ها حلقه می شوند ، برش نخورده اند ، که به شکل ظاهری صاف و متراکم به موکت می دهد. موکت های تایلی با چسب حلقه ای معمولاً برای زیرزمین ، اتاق خشکشویی و آشپزخانه در نظر گرفته می شوند.
شمع حلقه چند سطحی: به روش مشابه شمع حلقه تولید می شود ، حلقه های شمع حلقه چند سطح دارای ارتفاع تصادفی هستند. این حالت و بافتی به موکت می دهد و در اکثر اتاق ها به ویژه زیرزمین و آشپزخانه مناسب است.
نصب و راه اندازی
نصب سنتی موکت مستلزم اتصال نوارهای موکت تیغ دار در امتداد دیوارها و سپس کشش موکت روی نوارها با استفاده از ابزارها و تکنیک های حرفه ای است. تاسیسات موکت تایل کاملاً دوستانه هستند ، اگرچه به چند روش مختلف نصب می شوند.

چسب: موکت های تایلی که با چسب نصب می شوند ، نیاز به پخش یک لایه نازک از چسب بر روی یک نوار از کف موجود دارند ، چند دقیقه صبر کنید تا چسب چسب شود و سپس تایل های جداگانه را قرار دهید. دستورالعمل های موجود در چسب ممکن است نشان دهنده توصیه بودن عینک و ماسک باشد.
لایه برداری و چوب: مانند تایل های وینیل ، موکت های تایلی پوست و چوب از ساده ترین نصب ها هستند. کاربر الگوی تایل را روی زمین می اندازد ، هر تایل را به نوبت بلند می کند ، پشت کاغذ را جدا می کند و آن را روی کف طبقه قرار می دهد. چسب تایل های پوستی و چوبی اغلب چسبناک باقی می ماند ، بنابراین می توان تایل ها را در صورت نیاز به جایگزینی بدون خراش باقی مانده از کف ، کشید.
شناور: کف موکت تایل شناور به این معنی است که تایل ها به کف کف متصل نیستند. موکت های تایلی شناور در کناره هایشان قفل می شوند - دقیقاً مانند قطعات پازل. این گزینه معمولاً برای اجاره کنندگان و کسانی که دوست دارند مرتباً دکوراسیون داخلی را تغییر دهند ، گزینه بهتری است.
برترین ها
برای آسان تر کردن جستجوی موکت های تایلی ، در اینجا بهترین گزینه ها را بر اساس نیازهای مختلف اتاق و سبک زندگی آورده ایم. در حالی که بهترین موکت تایل برای هر اتاق خاص متفاوت خواهد بود و به بودجه ، طرح ، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر لکه بستگی دارد ، هر یک از گزینه های زیر برای موکت تایل می تواند یک انتخاب بهینه در بیشتر خانه ها باشد.
برای دیدن موکت در زیرزمین ها ، اتاق های لباسشویی و آشپزخانه ها ، این موکت های تایلی با پوست و چسب را از موکت های تایلی آمریکایی بررسی کنید. آنها در مربع های 23.5 اینچ در 23.5 اینچ قرار می گیرند و به راحتی با لایه برداری از لایه فیلم پلاستیکی و فشار دادن تایل ها در محل نصب می شوند. با یک تکه حلقه محکم ساخته شده از 100 درصد الفین (نام دیگر پلی پروپیلن) ، تایل ها با دوام هستند و در برابر لکه ها مقاومت می کنند. آنها هم در برابر آب مقاوم هستند و هم در برابر کپک مقاوم هستند ، و این باعث می شود برای زیرزمین و آشپزخانه یا هرجایی که کفپوش مقاوم و مقاوم است ، مفید باشد. هر سفارش شامل نه تایل است.

منبع : bobvila

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

مانند موکت سنتی ، موکت.

موکت های تایلی در طیف وسیعی از رنگ ها ، بافت ها و طرح ها ارائه می شوند. برخی حتی در برابر آب یا در برابر رطوبت مقاوم هستند تا پاسخگوی نیازهای فضاهای مستعد رطوبت و خانوارهای پرمشغله باشند. در حالی که تنظیمات خرید موکت پرز بلند از یک کاربر به کاربر دیگر و از یک اتاق به اتاق دیگر متفاوت است ، بسیاری از بهترین گزینه ها مقرون به صرفه ، نصب آسان ، ایجاد یک سطح راحت برای راه رفتن و تمیز کردن و تعمیر آنها آسان است.

پیش رو ، با انواع موکت های تایلی موجود آشنا شوید و دریابید که چرا گزینه های زیر از بهترین موکت های تایلی برای خانه های امروزی هستند.
هنگام انتخاب بهترین موکت های تایلی چه نکاتی را باید در نظر گرفت
از نوع اتاق گرفته تا روش نصب ، فاکتورهای زیادی وجود دارد که می تواند تصمیم بگیرد که کدام موکت تایل برای یک شرایط خاص بهتر است. در زیر برخی از مهمترین ویژگی ها و ویژگی های موکت تایل وجود دارد که باید درباره آنها فکر کنید.

نوع اتاق
استفاده اصلی یک اتاق یک عامل اساسی در انتخاب موکت های تایلی است ، زیرا موادی که برای ساخت یک موکت تایل خاص استفاده می شود به تعیین مناسب ترین مکان آنها کمک می کند. تایل های نرم و لوکس ممکن است زیر پا احساس راحتی کنند ، اما اگر مستعد ابتلا به کپک یا کپک باشند ، ممکن است در زیرزمین مناسب نباشند.

برخی از تولیدکنندگان موکت های تایلی خود را به سمت اتاق های خاصی چرخانده اند که ممکن است با استفاده از موادی که در برابر آسیب رطوبت مقاومت می کنند ، مرطوب شوند. این موکت های تایلی مقاوم در برابر رطوبت می تواند برای آشپزخانه ، اتاق لباسشویی و حمام مناسب باشد. سایر موکت های تایلی برای اتاق خواب ها و اتاق های خانوادگی که مشکل آب و رطوبت نیست بهتر است.

الیاف موکت
یکی دیگر از موارد مهم در انتخاب موکت های تایلی ، الیاف موکت است. الیاف می توانند درجه نرمی ، بالشتکی و دوام مورد نیاز برای کاربردهای مختلف را ارائه دهند. نایلون ، پلی استر ، پلی پروپیلن و الیاف طبیعی معمولاً در موکت های تایلی یافت می شوند و هرکدام مزایا و ملاحظات خود را دارند. بسیاری از موکت های تایلی ساخته شده از الیاف مصنوعی قابل بازیافت هستند.

نایلون: به طور گسترده ای در قیمت موکت تایل یافت می شود ، الیاف نایلون سطحی با دوام ایجاد می کنند که در برابر نشت و خاک موجود در زمین مقاومت می کند بدون اینکه لکه های دائمی برجای بگذارد. نایلون به طور طبیعی در برابر کپک مقاوم است ، بنابراین برای نصب در زیرزمین یا آشپزخانه ای که احتمال رطوبت یا نشت آن وجود دارد کاملا مناسب است. الیاف نایلون می توانند سطح نرم یا سطحی سفت و خراشیده داشته باشند. الیاف نایلون ارزان تری در موکت های تایلی با قیمت کمتری یافت می شود و همچنین الیاف نایلون با کیفیت بالاتر را نگه نمی دارد. موکت های تایلی نایلونی را بررسی کنید تا ببینید آیا الیاف محکم به پایه متصل شده اند و آیا هنگام مالیدن دست به آن ، سطح آن نرم است.
پلی استر: راحت و نرم زیر پا ، پلی استر در برابر کپک مقاوم است ، و سطح کف مناسب و راحتی را ایجاد می کند. الیاف موکت پلی استر به خوبی برای اتاق خواب ها و اتاق های خانوادگی که راحتی آن یک عامل مهم است مناسب هستند ، اما به اندازه نایلون و پلی پروپیلن در برابر لک مقاوم نیستند ، بنابراین ممکن است بهترین انتخاب برای آشپزخانه یا اتاق بازی نباشد. موکت های تایلی سطح بالا اغلب دارای الیاف پلی استر هستند.
پلی پروپیلن: موکت های تایلی با الیاف پلی پروپیلن ضد آب هستند و در برابر لک و سایش مقاوم هستند ، بنابراین در خانه هایی که بچه ها و حیوانات خانگی دارند ، زیرزمین ها و گاراژها مفید هستند. با این حال ، ممکن است کمی خراشیده باشند ، بنابراین احتمالاً برای خانواده هایی که می خواهند روی زمین استراحت کنند ، بهترین نیست. موکت های تایلی پلی پروپیلن با حلقه زدن الیاف پلی پروپیلن ساخته می شوند که می توانند خرده ریزها را به دام بیندازند و خلا to کامل تایل ها را دشوار می کند. بسته به نوع پشتوانه ، برخی از کف های موکت تایل ساخته شده از پلی پروپیلن در برابر تمیز کردن بخار موکت مقاومت می کنند.
الیاف طبیعی: هرچند که کمتر رایج است ، برخی از تولیدکنندگان موکت های تایلی ساخته شده از پشم را ارائه می دهند. به طور کلی ، موکت های تایلی با الیاف طبیعی گرانتر از الیاف مصنوعی هستند ، اما محکم و سازگار با محیط زیست هستند.
پشم: گرانتر از الیاف مصنوعی ، پشم محکم ، لمس شده و دارای اثر عایق است. نکته منفی این است که به سختی می توان لکه ها را از پشم پاک کرد.
پشتیبان تایل
یک تکیه گاه تایل ضخیم و بالشتکی به کل کف احساس لطیف تر و بهاری تری می دهد. یک پشت سفت و محکم نازک کمک زیادی به بالشتک سازی نمی کند ، اما ممکن است در بعضی از مناطق یک خانه بهتر استفاده شود. ضخامت مواد پشتیبان می تواند از یک 1/16 اینچ تا متوسط ​​⅜ اینچ برای انواع ضخیم تر لاستیک و پلی اورتان باشد. به جز PVC ، الیاف مصنوعی زیر همه قابل بازیافت هستند. برای تعیین اینکه موکت های تایلی خاصی از مواد قابل بازیافت ساخته شده اند ، توضیحات محصول را بررسی کنید.

PVC: خلاصه پلی وینیل کلراید ، PVC بسیار مقاوم ، مقاوم در برابر آب و مقرون به صرفه است. این اغلب به عنوان پشتوانه ای برای موکت های تایلی ارزان قیمت یافت می شود و آزمون زمان را تحمل می کند. با این وجود زیاد پر کردن ارائه نمی دهد. پی وی سی مربوط به پلاستیک است اما برخلاف پلاستیک معمولی حاوی کلر است و قابل بازیافت نیست.
پلاستیک: همانند PVC از نظر حس و همچنین مقاوم در برابر لکه و ضد آب ، پشت پلاستیک معمولاً نازک و نسبتاً سفت است. با این حال ، برای استفاده در اتاقهایی که رطوبت دارند بسیار مناسب است

یک عامل است.
پلی اورتان: برخی از موکت های تایلی سطح بالا ، که برای نصب در اتاق خواب یا اتاق خانواده طراحی شده اند ، دارای پشتی پلی اورتان بالشتکی هستند که احساس زیراندازی خوبی را در زیر پا ایجاد می کند. این نوعی کف است ، اما ممکن است به اندازه PVC یا پلاستیک در برابر رطوبت مقاوم نباشد. بسته به محصول خاص ، ضخامت آن می تواند تا ⅜ اینچ باشد.
لاستیک: پشتی تایل لاستیکی نرم و انعطاف پذیر ، هم اندازه گیری بالشتک و هم دوام را ارائه می دهد. موکت های تایلی با پشت لاستیکی مورد علاقه در آشپزخانه هایی است که بالشتک کمک می کند تا خستگی ایستاده روی پاها و پاها کاهش یابد و لاستیک در برابر آسیب رطوبت مقاومت می کند. همانند پلی اورتان ، پشت لاستیک ممکن است به ضخامت ⅜ اینچ باشد.
پلی پروپیلن: همان ماده ای که در برخی از الیاف موکت استفاده می شود ، پلی پروپیلن مقاوم ، مقاوم و مقاوم در برابر رطوبت است ، اما از نظر بالشتک سازی چندان قابل استفاده نیست.
جلوه بصری
موکت های تایلی متناسب با هر اتاق در رنگ ها ، طرح ها و بافت های متنوعی موجود است. می توان از یک الگوی صاف و یکنواخت در کل اتاق استفاده کرد ، یا می توان از تایل های آجدار برای شکل ظاهری شطرنجی استفاده کرد. این یک طرح محبوب است زیرا یک جدایی عمدی بصری بین تایل ها ایجاد می کند و باعث می شود اثر کلی تایل هدفمندتر به نظر برسد. بیشتر آنها به شکل مربع یا مستطیل هستند ، اما تعداد کمی از آنها به اشکال دیگر مانند هشت ضلعی موجود است.

در حالی که موکت های تایلی در طیف وسیعی از رنگ ها ارائه می شوند ، برخی از بسته های موکت تایل شامل رنگ های مختلف در یک بسته هستند ، و یک طراحی سرگرم کننده و غریب را برای یک کف ارائه می دهند. اگرچه برای افراد رسمی ، موکت های تایلی با همان الگو اغلب به صورت خطی نصب می شوند ، که اتاق را متحد می کند و جلوه ای از دیوار به دیوار را ارائه می دهد. شما می توانید با انواع موکت و کاربردهای آن آشنا شوید

سبک
مانند موکت های دیوار به دیوار ، موکت های تایلی با پیکربندی های مختلف الیاف ساخته می شوند که می توانند ظاهر و احساس سطح را تغییر دهند.

شمع برش خورده: در میان خوش طعم ترین انواع موکت ، شمع برش دار دارای الیاف نخ موکت است که در قسمت بالا صاف بریده می شوند. نخ های فردی به نظر نرم و مجلل می رسند و باعث می شوند تا کاملا مناسب اتاق خواب ها یا اتاق های خانوادگی باشند.
مخمل خواب دار برش چوبی: مانند شمع برش خورده ، حلقه های مخمل خواب دار برش داده شده در بالا به شکل تک رشته ها ، اما نخ اضافی در آن بافته می شود تا ظاهر و احساس متراکم تری ایجاد کند. برای اکثر اتاقها مناسب است ، اما به ویژه در مواردی که اعضای خانواده وقت خود را روی زمین می گذرانند استفاده می شود.
شمع حلقه ای: در یک موکت پرز حلقه ای ، نخ ها حلقه می شوند ، برش نخورده اند ، که به شکل ظاهری صاف و متراکم به موکت می دهد. موکت های تایلی با چسب حلقه ای معمولاً برای زیرزمین ، اتاق خشکشویی و آشپزخانه در نظر گرفته می شوند.
شمع حلقه چند سطحی: به روش مشابه شمع حلقه تولید می شود ، حلقه های شمع حلقه چند سطح دارای ارتفاع تصادفی هستند. این حالت و بافتی به موکت می دهد و در اکثر اتاق ها به ویژه زیرزمین و آشپزخانه مناسب است.
نصب و راه اندازی
نصب سنتی موکت مستلزم اتصال نوارهای موکت تیغ دار در امتداد دیوارها و سپس کشش موکت روی نوارها با استفاده از ابزارها و تکنیک های حرفه ای است. تاسیسات موکت تایل کاملاً دوستانه هستند ، اگرچه به چند روش مختلف نصب می شوند.

چسب: موکت های تایلی که با چسب نصب می شوند ، نیاز به پخش یک لایه نازک از چسب بر روی یک نوار از کف موجود دارند ، چند دقیقه صبر کنید تا چسب چسب شود و سپس تایل های جداگانه را قرار دهید. دستورالعمل های موجود در چسب ممکن است نشان دهنده توصیه بودن عینک و ماسک باشد.
لایه برداری و چوب: مانند تایل های وینیل ، موکت های تایلی پوست و چوب از ساده ترین نصب ها هستند. کاربر الگوی تایل را روی زمین می اندازد ، هر تایل را به نوبت بلند می کند ، پشت کاغذ را جدا می کند و آن را روی کف طبقه قرار می دهد. چسب تایل های پوستی و چوبی اغلب چسبناک باقی می ماند ، بنابراین می توان تایل ها را در صورت نیاز به جایگزینی بدون خراش باقی مانده از کف ، کشید.
شناور: کف موکت تایل شناور به این معنی است که تایل ها به کف کف متصل نیستند. موکت های تایلی شناور در کناره هایشان قفل می شوند - دقیقاً مانند قطعات پازل. این گزینه معمولاً برای اجاره کنندگان و کسانی که دوست دارند مرتباً دکوراسیون داخلی را تغییر دهند ، گزینه بهتری است.
برترین ها
برای آسان تر کردن جستجوی موکت های تایلی ، در اینجا بهترین گزینه ها را بر اساس نیازهای مختلف اتاق و سبک زندگی آورده ایم. در حالی که بهترین موکت تایل برای هر اتاق خاص متفاوت خواهد بود و به بودجه ، طرح ، انعطاف پذیری و مقاومت در برابر لکه بستگی دارد ، هر یک از گزینه های زیر برای موکت تایل می تواند یک انتخاب بهینه در بیشتر خانه ها باشد.
برای دیدن موکت در زیرزمین ها ، اتاق های لباسشویی و آشپزخانه ها ، این موکت های تایلی با پوست و چسب را از موکت های تایلی آمریکایی بررسی کنید. آنها در مربع های 23.5 اینچ در 23.5 اینچ قرار می گیرند و به راحتی با لایه برداری از لایه فیلم پلاستیکی و فشار دادن تایل ها در محل نصب می شوند. با یک تکه حلقه محکم ساخته شده از 100 درصد الفین (نام دیگر پلی پروپیلن) ، تایل ها با دوام هستند و در برابر لکه ها مقاومت می کنند. آنها هم در برابر آب مقاوم هستند و هم در برابر کپک مقاوم هستند ، و این باعث می شود برای زیرزمین و آشپزخانه یا هرجایی که کفپوش مقاوم و مقاوم است ، مفید باشد. هر سفارش شامل نه تایل است.

منبع : bobvila

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

مزایای چشمگیر چمن مصنوعی برای راه اندازی زمین بازی ، فعالیت حرکتی یا منطقه استراحت در یک مهد کودک ، یک دبستان ، یک مرکز تفریحی ، یک مدرسه راهنمایی یا یک دبیرستان چیست؟

شما که مسئول اجرای پروژه توسعه یک زمین بازی ، یک منطقه فعالیت های ورزشی و ورزشی یا یک منطقه تفریحی و استراحت در یک مدرسه هستید ، آیا به قیمت چمن مصنوعی برای مدرسه فکر کرده اید؟
چمن مصنوعی ، عملی ، بهداشتی ، زیبایی ، راحت ، با دوام فوق العاده و همه کاره در محدوده وسیعی متناسب با بودجه شما و تأمین تمام نیازهای شما موجود است. این پوشش مدرن امکانات زیادی را برای محوطه سازی باغ ها ، حیاط ها ، حیاط ها ... فراهم می کند.
کدام کفپوش جامعه این همه مزیت دارد؟

چمن مصنوعی در حیاط مدرسه: تضمینی برای ایمنی.
آیا همه کودکان ، حتی کودکان مهد کودک ، قادر به بازی بدون خطر خواهند بود؟
بله ، بدون شک: مهد کودک ها (که از مخاطبان بسیار جوانتری استقبال می کنند) ، در حال حاضر تعداد زیادی هستند تا به دلیل انتخاب چمن مصنوعی برای مناطق بازی خود ، به خود تبریک بگویند.

یک چمن مصنوعی خطر آسیب را کاهش می دهد:
این یک فرش نرم است که زبری و سقوط کوسن ها را تنظیم می کند. همچنین دارای یک پود مخصوصاً محکم است که بی عیب و نقص با پاره شدن الیاف آن مخالف است.
چمن های ساخته شده توسط بشر مدرن از استانداردهای دقیق ساخت برخوردار هستند. آنها ضد آلرژی هستند و موادی که از آنها ساخته شده است برای از بین بردن احتمال سایش آزمایش شده است. چمن مصنوعی برای سبز و زیبا ماندن به کود و سموم دفع آفات احتیاج ندارد. وجود آن به طور کامل خطر قرار گرفتن در معرض باقی مانده های شیمیایی را از بین می برد.
یک چمن مصنوعی به طور قابل توجهی خطر خیس شدن یا کثیف شدن کودکان هنگام بازی در بیرون را کاهش می دهد: بدون گل و لای ، دیگر هیچ گودال. این پوشش باعث می شود تا آب از طریق آن عبور کند ، در صورت تخلیه مناسب ، به سرعت تخلیه می شود. سطح به سرعت خشک می شود. دیگر حتی در کلاسها در روزهای بارانی دیگر زیر کف پا شل نمی شود.
چمن های مصنوعی در مدارس: یک انتخاب بهداشتی.
آیا چمن مصنوعی به راحتی تمیز می شود؟
آره. بعد از اینکه بیشتر خاک را با بیل یا پارچه برداشتید ، فقط یک اسپری سریع لازم است. به صورت اختیاری می توانید یک ضد عفونی کننده مناسب را به صورت محلی روی سطح چمن اسپری کنید.

آیا نگهداری از چمن مصنوعی دشوار است؟
نه کنار آمدن با چمن مصنوعی ورزشی قیمت آسان است. به سختی نیاز به مداخله ای دارد. هر از چند گاهی به دنبال استفاده از آن ، لازم است گرد و غبار آن را با یک کارچر پاک کنید. قدرت جت فیبرهای بسته بندی شده را عمیقاً تمیز و صاف می کند. بنابراین منطقه بازی در طول سالها لطافت و ظاهر جذاب خود را حفظ خواهد کرد.

چطور باید چمن مصنوعی ضد عفونی شود تا از آن سالم سازی شود؟
به هر حال ، هر زمان که لازم بدانید ، می توانید خیلی راحت با پاشیدن سطح آن با ضد عفونی کننده مخصوص تطبیق ، که برای استفاده کنندگان از منطقه منظره امن است ، ضد عفونی محلی یا گسترده ای را انجام دهید.

چمن مصنوعی در مدرسه: یک انتخاب عملی.
فضای سرگرم کننده ای که دانش آموزان می توانند از آن در طول سال استفاده کنند:
چمن مصنوعی بلافاصله عملیاتی می شود. به محض نصب ، می تواند روزانه به روز ، بدون رزرو ، مسابقات دیوانه ، پرش ، هکل ... همه بازی ها ، حتی پرتحرک ترین ها!
سطح آن اجازه عبور آب باران را می دهد و از افزایش یا افت دما نمی ترسد. این یک فضای در دسترس و قابل دسترسی را در هر تفریح ​​افزایش می دهد.

نگهداری روزانه از پوشش چمن مصنوعی آسان است:
یک چمن مصنوعی برای نگه داشتن همیشه عالی ، همیشه سبز ، درست مثل روز اول ، به نگهداری کمی نیاز دارد.
نگهداری از آن صرفاً برای پاک کردن آلودگی های گاه به گاه هنگام رفتن است (نگاه کنید به "تمیز کردن یک چمن مصنوعی") و هر از گاهی برگهای مرده را برداشت کنید.

چمن مصنوعی فعلی: یک پوشش راحت و زیبا
یک فضای بازیگوش جدید برای استراحت و فعالیت هایی که حواس را به وجد می آورد.
چمن مصنوعی امروزی به راحتی از فرش سبز دلخراش سال های گذشته متمایز می شود. تحقیقات و فناوری انجام شده در دهه های گذشته آن را به محصولی با کیفیت و با کارایی بالا تبدیل کرده است. هم اکنون در زمینه محوطه سازی جایگاه برجسته ای پیدا کرده است. دکوراتورها و معماران از استفاده از آن در ایجاد دکورهای باشکوه دریغ نمی کنند که به همان اندازه که لمس می کنند ، چشم نواز هستند.

یک چمن همیشه سبز برای سالهای آینده بدون توجه به جهت و ماهیت خاک.
چمن مصنوعی می داند که چگونه با همه رسانه ها و تمام نوردهی ها سازگار باشد.
جامد ، فرار کن

xible ، می توان آنرا برش داد و با دقت تمام خطوط ، منحنی های باغ ها ، حیاط ها و پاسیوها را با دقت دنبال کرد.
سبکی نسبی آن ، آن را به گزینه ای جالب برای تخته ، یا کاشی کاری روی تراس ، بالکن ، حیاط ... تبدیل می کند.
تطبیق پذیری مطلق آن بهینه سازی تمام فضاها را می بخشد و به طراحی دکوراسیون دلپذیر اجازه می دهد تا بازی ها و آرامش را در زمان تعطیل در خود جای دهد.

چمن مصنوعی: یک سرمایه گذاری بلند مدت عاقلانه برای یک مدرسه.
طول عمر چمن مصنوعی مناسب حیاط و بالکن چقدر است؟
حداقل 20 سال! چمن مصنوعی در برابر فشردگی و سایش مقاومت می کند. با تغییرات آب و هوایی بازی می کند ، حتی در زیر آفتاب ظهر در اشعه ماورا بنفش کپک نمی زند یا محو نمی شود. اگر از کیفیت خوبی برخوردار باشد و به درستی نصب شود ، تا بیست سال آینده زیبا ، لطیف و نرم باقی می ماند.

یک انتخاب از نظر اقتصادی
نصب چمن مصنوعی در محیط مدرسه باید در دراز مدت مورد توجه قرار گیرد. هزینه نصب آن در مقایسه با:

طول عمر آن ،
قابلیت اطمینان آن ،
استفاده فشرده روزانه آن ،
قیمت نگهداری آن تقریبا صفر است.
به سرعت ارتباط این انتخاب سودآور از نظر اقتصادی را برای تأسیس تأیید می کند.

نتیجه گیری ، آیا شما باید این پوشش را برای تجهیز حیاط مدرسه انتخاب کنید؟
تزئینات ، معماران ، مناظر خانه که امروزه برای جوامع محلی کار می کنند معمولاً از چمن مصنوعی استفاده می کنند. این یک ماده مدرن است که به راحتی به همه پروژه ها وام می دهد و می تواند با بسیاری از مواد دیگر برای طراحی مناطق بازی شاد ، تحریک کننده و راحت ترکیب شود.
بسیاری از ویژگی های آن ، سهولت استفاده ، تطبیق پذیری آن ، مقاومت در برابر آن ، آن را به کف پوش ایده آل برای بهینه سازی فضاهای موجود و تبدیل آنها به مناطق آرامش و فعالیت های حرکتی در مدارس و اردوگاه های روزانه تبدیل کرده است.

منبع 

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

موکت می تواند یکی از سخت ترین م componentsلفه های تزئین باشد زیرا تصمیمات بسیاری برای تصمیم گیری وجود دارد: سبک موکت ، نوع الیاف ، الگو ، کیفیت و در آخر ، رنگ.


رنگ اغلب سخت ترین تصمیم برای مشتریان است. تجسم انتخاب رنگ موکت در یک فضای بزرگ ، با قضاوت از یک نمونه کوچک ، می تواند دشوار باشد. تغییر رنگ می تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد ، و حتی گاهی اوقات اگرچه یک تغییر مورد نظر است ، اما می تواند کمی ترسناک باشد.


اگر مطمئن نیستید که باید در مورد تصمیم گیری در مورد رنگ موکت از کجا شروع کنید ، برخی از نکات و پیشنهادات را برای کمک به شما بخوانید.

1:18
اکنون تماشا کنید: 6 نکته برای انتخاب رنگ مناسب موکت

ابتدا چه رنگی انتخاب کنید؟
هنگامی که از ابتدا شروع می کنید ، کدام قسمت از دکوراسیون اتاق آنها را باید انتخاب کنید؟ برای فضای اصلی زندگی در خانه ، مانند اتاق خانواده ، ابتدا رنگ مبل را انتخاب کنید. دلیل آن این است که انتخاب رنگ پارچه اغلب بیشتر از اینکه با موکت یا رنگ محدود شود فقط به مبل محدود می شود. بسیاری از سبک های مبل فقط با انتخاب چهار یا پنج (یا کمتر) رنگ ارائه می شوند مگر اینکه مبل سفارشی ساخته شود. بنابراین ، اگر ابتدا انتخاب نشود ، یافتن مبل به سبک دلخواه شما که با موکتی که قبلاً انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد ، دشوار خواهد بود.


پس از انتخاب مبل ، سپس موکت و در آخر رنگ را انتخاب کنید. باز هم ، به این دلیل است که رنگ انتخاب تقریبا نامحدودی از رنگ دارد. با عنصری شروع کنید که بیشترین محدودیت در انتخاب را داشته باشد و جز component را با بیشترین انتخاب برای آخر ذخیره کنید.

9 روند موکت در سال 2021
دفتر با موکت الیاف طبیعی
در اتاق های دیگر مانند اتاق خواب نیز از همین منطق استفاده کنید. در این حالت ، گزینه های تختخواب بسیار گسترده است ، بنابراین ابتدا رنگ موکت را انتخاب کنید. از آنجا که تختخواب با هزینه کمتری قابل تغییر است و تغییر آن نسبتاً آسان است ، ممکن است بخواهید قبل از انتخاب پوشش تخت رنگ رنگ را انتخاب کنید.

رنگهای خنثی موکت
یک دلیل وجود دارد که رنگ موکت اتاق خواب های خنثی بیشترین فروش را در موکت دارند. موکت در اتاق تأثیر زیادی دارد و رنگهای روشن در یک فضای بزرگ می تواند غالب باشد. همچنین تعویض موکت نیز گران است. تا زمانی که منابع (و صبر) لازم برای جایگزینی موکت خود را هر چند سال یکبار با تغییر روند نداشته باشید ، بهترین کار این است که رنگ کف را خنثی نگه دارید. از رنگهای روشن یا پررنگتر در سایر عناصر کم هزینه اتاق استفاده کنید: رنگ آمیزی روی دیوارها (تعویض آن بسیار آسان تر و کم هزینه تر از موکت) ، کوسن های روی مبل ، ملافه و تکه های لهجه کوچکتر مانند لامپ ها و هنرهای قاب دار .

روندهای فعلی از رنگ های خاکی خنثی ، از جمله خاکستری های گرم و بژ همیشه محبوب است. خنثی ها خسته کننده نیستند. برای اینکه مطمئن شوید موکت شما با وجود رنگ خنثی همچنان دارای شخصیت است ، بافت را در موکت انتخاب کنید. فرهای یا برش و حلقه ، عمق و شخصیت را برای موکت شما فراهم می کند ، در حالی که آن را به اندازه کافی ظریف نگه می دارد تا از تبدیل آن به نقطه کانونی اتاق جلوگیری کند.

بربر فلکس
یکی دیگر از راه های عالی برای وارد کردن شخصیت در موکت شما انتخاب یک رنگ مایل به جای یک رنگ ثابت است. از نظر فنی ، این رنگهای موکت به عنوان بربر شناخته می شوند ، حتی اگر بیشتر افراد اصطلاح Berber را برای اشاره به سبک حلقه ای موکت استفاده می کنند. به طور معمول ، موکت هایی که دارای گلدان بربر هستند ، در رنگ های خنثی با خنثی های تیره تر که برای دسته ها استفاده می شود ، یافت می شوند.

فرهای بربر علاوه بر جذابیت بصری ، کاملاً کاربردی هستند ، زیرا می توانند به شما کمک کنند تا در بین جاروبرقی ، تکه های خاک یا پرزهایی را که ممکن است روی موکت شما پیدا شود ، پنهان کنید. اگر از این فکر می کنید که هر چیزی را غیر از جای خود در مورد اینکه موکت تایل چیست خود ببینید ، ممکن است بخواهید یک رنگ پر رنگ را در نظر بگیرید.

مسائل سبک زندگی و رنگ موکت
سبک زندگی شما و نحوه استفاده از اتاق موکت شده از نظر رنگ موکت بسیار مورد توجه است. یک خانه شلوغ با بچه ها ، حیوانات خانگی و والدین شاغل معمولاً به خوبی به موکت های سفید وام نمی دهد ، که این امر می تواند به راحتی از رنگ های دیگر آلودگی را نشان دهد.

به خاطر داشته باشید که رنگ های بسیار روشن و بسیار تیره بقایای نامطلوب بیشتری نسبت به رنگ های میانی نشان می دهد. اگرچه یک رنگ تیره ممکن است در پنهان سازی لکه ها عالی باشد ، اما پرزها و گرد و غبار را بیش از سایر رنگ ها نشان می دهد. موکتی که نه خیلی سبک باشد و نه خیلی تیره بهترین رنگ برای پوشاندن این مسائل خواهد بود.

رنگ موکت خود را عاقلانه انتخاب کنید
رنگ موکت می تواند احساس کل یک اتاق را تغییر دهد ، بنابراین مطمئن شوید که رنگ خود را با دقت و هوشمندی انتخاب کنید. به چگونگی تغییر روندها در طول سال فکر کنید و مطمئن باشید که رنگی که امروز دوست دارید همچنان مورد پسند شما قرار خواهد گرفت.

هنگامی که انتخاب رنگ را محدود کردید ، وقت آن است که شروع به بررسی نمونه ها کنید. 

در اینجا توصیه های تخصصی من برای انتخاب رنگ مناسب موکت دیوار به دیوار است. من 4 مرحله آسان دارم که هر صاحبخانه می تواند برای اطمینان از بی نقص بودن رنگ موکت در خانه شما استفاده کند.

بسیاری از شما این پست را خواسته اید. چگونه موکت دیوار به دیوار مناسب را انتخاب کنم؟ و ، بهترین رنگ های موکت کدامند؟ خوب ، در اینجا توصیه من است.

 

موکت دیوار به دیوار در خانه زیبا

بهترین توصیه من برای انتخاب موکت دیوار به دیوار مناسب انتخاب بافت یا الگوی فعلی است. مانند آنچه در تصویر بالا از خانه زیبا وجود دارد ، موکتهای الیاف طبیعی یا "الیاف طبیعی" روندی داغ دارند و دلیل خوبی هم دارد. این یک شکل کلاسیک است و بافت زیبایی را به اتاق وارد می کند.

برای انتخاب موکت خنثی مناسب برای خانه خود کمی کمک می خواهید ، بسته eDesign من را اینجا ببینید.

در اینجا یک اتاق نمایشی دیگر با موکت الیاف طبیعی با بافتی بسیار زیبا از گل شاه ماهی وجود دارد.

منبع : https://www.thespruce.com/how-to-choose-your-carpet-color-2908838 

  • محسن کفپوش