مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی

۶ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قبل از خرید موکت جدید ، انتظارات خود را مشخص کنید. انواع موکت برای هر خانه و مناسبت وجود دارد. در اینجا چند س questionsال وجود دارد تا مشخص شود که موکت برای خانه شما بیشترین اهمیت را دارد:

به چه نوع موکتی نیاز دارید؟ آیا به چیزی نیاز دارید که بتواند خانواده فعال شما یا حتی حیوانات خانگی شما را اداره کند؟ و این موکت در کجا قرار خواهد گرفت؟ هنگامی که نیازهای اساسی خود را مشخص کردید ، راحت تر می توانید موکت را در سبک و رنگ مناسب برای نشان دادن سلیقه خود باریک کنید.
آیا سبک و رنگ مد نظر دارید؟ این که آیا شما به دنبال جدیدترین رنگ ها و الگوهای موکت هستید یا یک کلاسیک جاودانه ، مهم است بدانید که به دنبال چه ظاهری هستید. با این کار حرکت در صدها سبک و رنگ ما آسان تر می شود.
کوسن موکت چطور؟ قیمت موکت اتاق خواب مناسب راحتی موکت شما را افزایش می دهد و به جلوگیری از ظهور مجدد لکه ها برای تمیز کردن آسان کمک می کند.
چه زمانی به موکت جدید خود نیاز دارید؟ آیا به سرعت به آن احتیاج دارید یا وقت دارید؟
چقدر دوست داری خرج کنی؟ فقط به یاد داشته باشید که کل بودجه شما باید شامل موکت ، کوسن و نصب باشد. می توانید از ماشین حساب اندازه گیری موکت ما برای تخمین پروژه خود استفاده کنید.
در مورد زمان بندی نصب خود چطور؟ پس از انتخاب موکت جدید خود ، Lowe's می تواند نصب را برنامه ریزی کند. نصب صحیح از ماندگاری موکت شما اطمینان حاصل می کند. با مراجعه به صفحه نصب و راه اندازی موکت Lowe’s ، می توانید آنچه در هنگام نصب امروز انتظار می رود را مشاهده کنید.
چگونه باید از موکت جدید خود مراقبت کنم؟ این که آیا موکت شما باید در برابر ترافیک سنگین یا سبک پا بایستد ، مراقبت مناسب باعث می شود کیفیت ، ظاهر و ظاهر آن تا سالهای آینده دوام بیاورد. علاوه بر این ، تمیز کردن موکت به صورت حرفه ای طبق ضمانت نامه شما باعث می شود که موکت شما طولانی تر به نظر برسد و پوشش گارانتی شما معتبر خواهد بود. بروشور گارانتی محدود STAINMASTER® خود را بررسی کنید تا ببینید چه نوع مراقبت مورد نیاز است.
گارانتی چطور؟ گاهی اوقات تصادفات رخ می دهد. اطمینان حاصل کنید که ضمانت خود را درک کرده اید و موکت خود را ثبت کنید تا بهترین پوشش را داشته باشید.
آیا آماده دریافت نقل قول هستید؟ اگر چنین است ، از امروز با برنامه ریزی اندازه گیری کف خانه خود شروع کنید.

برای راهنمایی بیشتر ، PDF راهنمای خرید موکت ما را بارگیری کنید.
خرید موکت و کاشی موکت
موکت و حصیر منطقه خرید کنید
ابزار و لوازم جانبی موکت را خریداری کنید
موکت Lowe’s و STAINMASTER®
Lowe's به طور انحصاری STAINMASTER® Carpet را برای برآوردن نیازهای طراحی خانه شما می فروشد. بیش از 30 سال است که موکت STAINMASTER® برای نحوه زندگی شما طراحی شده است زیرا در برابر لکه و خاک مقاوم است ، تمیز شدن سریع و آسان و دوام برای عملکرد اثبات شده است. در واقع ، STAINMASTER® موکت های خود را بالاتر از استاندارد صنعت آزمایش می کند تا اطمینان حاصل شود که می توانند در مواقعی که بیشترین اهمیت را دارد اجرا کنند. امروزه ، STAINMASTER® نه تنها شناخته شده ترین مارک در موکت است ، بلکه مورد اعتمادترین است (ردیاب مارک Hall & Partners STAINMASTER® ژانویه - ژوئن 2020).

ما می دانیم که برای هر خانواده یک موکت STAINMASTER® وجود دارد. از موکت آسان تمیز که برای خانواده ها مناسب است تا گزینه های بسیار بادوام که نیاز حیوانات خانگی شما را برآورده می کند ، ما یک موکت شیک فقط برای شما داریم. در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ضمانت رضایت مشتری STAINMASTER® پیدا کنید.

موکت STAINMASTER® PetProtect®
لوگوی Stainmaster Pet Protect.
موکت STAINMASTER® PetProtect® ساخته شده از الیاف نایلون 6،6 رنگ آمیزی محلول-یکی از با دوام ترین الیاف در صنعت-به گونه ای طراحی شده است که هیچ فضایی خارج از محدوده نیست. خانواده ، دوستان و حامیان مورد اعتماد آزاد هستند که از زندگی لذت ببرند. این به این دلیل است که:

در برابر سخت ترین لکه های حیوان خانگی مقاومت می کند
دارای دوام بی نظیر
موهای حیوان خانگی را به راحتی در هنگام جاروبرقی آزاد می کند
وقتی با کوسن موکت STAINMASTER® قیمت موکت تشریفاتی را تمیز می کنید ، بوی حیوانات خانگی را کاهش می دهد
هزینه هر فوت مربع 1 تا 5 دلار است
 
موکت STAINMASTER® Signature
آرم Stainmaster Signature.
موکت STAINMASTER® Signature exclusively که منحصراً در Lowe's ساخته شده و با انواع الیاف ساخته شده است ، برای شلوغ ترین لحظات زندگی ساخته شده است. این می تواند فعالیت های روزمره در خانه شما را اداره کند زیرا:

دارای لکه و مقاومت فوق العاده در برابر خاک
فوق العاده بادوام است
هزینه هر فوت مربع 1 تا 6 دلار است
 
موکت STAINMASTER Essentials
لوگوی Stainmaster Essentials.
موکت STAINMASTER Essentials® ، منحصراً در Lowe's و ساخته شده از الیاف پلی استر ، برای مناطق کم تردد در خانه عالی است. اگر به دنبال حفاظت معتبر STAINMASTER® با ارزش خوب هستید ، این موکت برای شما مناسب است زیرا:

در برابر لکه های غذا و نوشیدنی مقاومت می کند.
هزینه هر فوت مربع 1 تا 4 دلار است
 
نمونه موکت
نمای نزدیک صندلی روی موکت بژ.
هنگامی که لیست موکت خود را محدود کردید ، می توانید نمونه های موکت را از Lowes.com سفارش دهید تا ببینید موکت ما در فضای شما چگونه به نظر می رسد.
شرایط موکت
یک لبه موکت بژ تا شده است و پرده موکت Stainmaster نمایان می شود.
همانطور که به دنبال موکت کامل خود هستید ، درک اصطلاحات موکت زیر بسیار مهم است:

فیبر: این خود مواد موکت است. الیاف منفرد به هم می چسبند و نخ دو ، سه یا چهار لایه ایجاد می کنند که سپس به یک پشت بافته متصل می شود.

به ارتفاع فیبر اشاره دارد و همچنین به عنوان صورت یا چرت زدن نیز نامیده می شود.
تراکم: این اندازه گیری میزان تراکم رشته های فیبر با یکدیگر است. هرچه تراکم بیشتر باشد ، موکت قوی تر است.
وزن صورت: وزن صورت به میزان فیبر موجود در سطح موکت اشاره دارد. به طور کلی ، وزن بالای صورت در موکت شما به این معنی است که راحت تر و با دوام تر خواهد بود.
بافت: از سبکی ناشی می شود که در آن انواع الیاف موکت و کاربرد های آن حلقه شده ، پیچ خورده یا بریده می شوند. این امر ظاهر و ظاهر موکت را تعیین می کند و نقش زیادی در دوام آن دارد.
پیچ و تاب: پیچ و تاب به تعداد دفعات چرخش الیاف در طول 1 اینچ اشاره دارد. تعداد پیچ ​​و تاب بیشتر معمولاً انعطاف پذیرتر است و در برابر تردد و خرد شدن بهتر مقاومت می کند.
PAR Rating: این مقیاس 1 تا 5 برای عملکرد ، ظاهر و حفظ است. هرچه این عدد بیشتر باشد ، ظاهر آن به راحتی حفظ می شود.
الیاف موکت
شخصی که یک مربع موکت را برای نشان دادن ساختار الیاف در دست گرفته است.
اکثر موکت های تولید شده در ایالات متحده حاوی یکی از چهار الیاف اصلی موکت مسکونی هستند: نایلون ، تری اکستا ، پلی استر و پلی پروپیلن یا الفین.

نایلون یکی از متداول ترین مواد موکت است. این یک الیاف بسیار بادوام است و آن را برای مناطق پر تردد و همچنین تمیز کردن و نگهداری آسان انتخاب عالی می کند.
Triexta یک نخ موکت جدیدتر است که به دلیل دوام و مقاومت در برابر لکه مشهور است.
پلی استر به اندازه نایلون مقاوم نیست ، اما در برابر لکه مقاوم است.
الفین یا پلی پروپیلن به دلیل مقاومت در برابر رطوبت و کپک در ابتدا برای موکت و زیرزمینهای بیرونی طراحی شده بود.
اگرچه در خانه شما قابل مشاهده نیست ، اما بالشتک موکت برای عملکرد موکت شما بسیار مهم است. کوسن موکت مناسب راحتی موکت شما را افزایش می دهد و به جلوگیری از ظهور مجدد لکه ها برای تمیز کردن آسان کمک می کند. علاوه بر این ، پشتی مناسب پا را محکم می کند ، از سرما و سر و صدا عایق می کند و عمر موکت را افزایش می دهد.

کوسن موکت STAINMASTER® در Lowe دارای یک مانع رطوبت قابل تنفس اختصاصی است که هنگام جفت شدن با موکت STAINMASTER® مانع از رشد کپک و کپک می شود. همچنین ، وقتی با موکت STAINMASTER® PetProtect® جفت می شود ، پس از تمیز کردن کامل به کاهش بوی حیوانات کمک می کند. یک متخصص کفپوش Lowe می تواند در انتخاب کوسن مناسب به نیاز کفپوش شما کمک کند. هزینه کوسن موکت STAINMASTER® موکت تقریباً 1 دلار در فوت مربع است.

خرید روکش موکت
نصب موکت
پس از تحقیق ، نمونه برداری و انتخاب بهترین موکت برای فضای خود ، زمان آن رسیده است که کفپوش های خود را اندازه گیری کرده و قیمت دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در روز نصب انتظار دارید و همچنین اینکه چگونه می توانید برای ورود موکت جدید خود را آماده کنید ، به صفحه نصب موکت ما مراجعه کنید.

کاشی موکت
کاشی موکت چسب دار یا لایه بردار یک گزینه مناسب برای کفپوش DIY است. سیستم چسبندگی موکت را در جای خود نگه می دارد و پیچ خوردگی را از بین می برد. و از آنجا که کاشی همه کاره است ، خرید روکش موکت جداگانه ضروری نیست. هزینه کاشی موکت معمولاً بین 1 تا 3 دلار برای هر فوت مربع متغیر است.

خرید کاشی موکت
مراقبت از موکت
پسر جوانی با پیراهن قرمز روی موکت بژ کنار سگ سفید خوابیده است.
چه موکت شما نیاز به ایستادن در برابر ترافیک سنگین یا بسیار سبک داشته باشد ، مراقبت مناسب باعث می شود کیفیت ، ظاهر و ظاهر آن تا سالهای آینده دوام بیاورد. این مراحل ساده را دنبال کنید تا زیبایی ، ضمانت و عمر موکت خود را حفظ کنید:

مرتباً جاروبرقی بکشید.
فوراً نشت ها را تمیز کنید.
گهگاه مبلمان را مرتب کنید.

منبع : https://www.lowes.com/n/buying-guide/carpet-buying-guide

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

امروزه چمن مصنوعی درست مانند چیز واقعی است و محصولاتی که از چمن طبیعی قابل تشخیص نیستند ظاهر شده اند.
شما می توانید آن را در هر مکانی که دوست دارید بدون نگرانی در مورد آفتاب نصب کنید و نیازی به مراقبت های دشواری مانند آبیاری و چمن زنی نیست ، بنابراین تعجبی ندارد که چمن مصنوعی رواج بیشتری پیدا کرده است.

چمن مصنوعی به نظر می رسد ، اما از طرف دیگر ، بدون معایب آن نیست. در این مقاله نقاط ضعف و معایب چمن مصنوعی را که قبل از ساخت چمن مصنوعی باید بدانید معرفی می کنیم.

من نمی توانم برداشت مصنوعی را پاک کنم
چمن مصنوعی ورزشی چشم انداز علف های سرسبز را صرف نظر از آفتاب و فصل ، نوید می دهد ، اما بسیاری از مردم عدم فصلی بودن را به عنوان یک اشکال ذکر می کنند. بسته به فصل ، احساس ناسازگاری وجود دارد و نمی توان تصور مصنوعات مصنوعی را از بین برد. به خصوص در باغ پاییز / زمستان ، مطمئناً عجیب است که چمنزار همیشه آبی است ، حتی اگر درختان دیگر سقوط کرده و قرمز شده باشند.

با طرح کاشت مانند کاشت درختان همیشه سبز ، لازم است راه هایی برای ترکیب چمن مصنوعی با چشم انداز باغ ابداع شود.

حتی اگر تعمیر و نگهداری وجود نداشته باشد ، برخی از افراد نظافت را با مشکل مواجه می کنند


نظافت یکی از مشکل ترین کارها در باغ است. حتی برگها و گلبرگهای افتاده که در باغی پر از اشیاء طبیعی مانند چمن طبیعی به آنها اهمیت نمی دهید ، روی چمن مصنوعی متمایز می شوند. علاوه بر این ، گرد و غبار و برگهای افتاده در مرز بین چمن مصنوعی و آجر جمع می شوند ، بنابراین حتی اگر به سادگی جارو کشیدن باشد ، ممکن است برای برخی از افراد دردسرساز باشد.

هزینه اولیه بالاتر از چمن طبیعی است
با توجه به محبوبیت اخیر چمن مصنوعی ، مغازه های مختلف تمرکز خود را بر روی فروش چمن مصنوعی آغاز کرده اند. چمن های مصنوعی ارزان قیمت زیادی وجود دارد ، اما هزینه اولیه قابل مقایسه با چمن طبیعی نیست.

در مورد چمن طبیعی ، هزینه هر متر مربع برای یک نوع حصیر ارزان قیمت حدود 1000 ین است. از طرف دیگر ، در مورد چمن مصنوعی ویلا واقعی ، که شبیه چمن طبیعی است ، غیر معمول نیست که هزینه هر متر مربع از 5000 ین فراتر رود.

علاوه بر این ، اگر شرایط پایه در محلی که قرار است چمن مصنوعی گذاشته شود ضعیف باشد ، تسطیح مانند صاف کردن زمین و غلطاندن آن ضروری است. در این صورت ، درخواست پیمانکار ضروری است ، بنابراین هزینه بیشتری خواهد داشت.

به این ترتیب ، هزینه اولیه بالا در ابتدا یک مانع بزرگ برای ترکیب چمن مصنوعی است.
با این حال ، چمن طبیعی با هزینه های جاری همراه است مگر اینکه باغ چمن را ترک کنید. هزینه آبیاری آب در فصل بارندگی ، علف کش ها و کودهای شگفت آور احمقانه نیست.
از سوی دیگر ، هزینه چمن مصنوعی پس از آن تقریباً صفر ین است. شما کدام را انتخاب می کنید؟

ایجاد مقدمات به زمان نیاز دارد
همانطور که چمن طبیعی خاک را انتخاب می کند ، مکانهایی وجود دارد که برای تخمگذار چمن مصنوعی مناسب نیستند. جایی است که صاف نمی شود.
اگر چمن مصنوعی را در چنین مکانی قرار دهید ، چمن مصنوعی که باید به زیبایی چیده شده بود ، فقط به دلیل تردد مردم ناهموار می شود و باغ به مکانی تبدیل می شود که حتی در پا گذاشتن نیز تردید دارید.

حتی متخصصان می بالند که سخت ترین کار در نصب چمن مصنوعی در واقع ایجاد زمینه برای ایجاد چمن مصنوعی است. گفته می شود چمن مصنوعی یکی از مزایای ساختن حتی اگر پایه خاک باشد ، است ، اما حتی بهتر از آن ، برخی از شرکت ها حتی توصیه می کنند که بتن زده شود.

گذشته از استفاده چمن مصنوعی تا حدی در یک منطقه کوچک ، اگر می خواهید خرید چمن مصنوعی و انواع آن را در یک منطقه وسیع پخش کنید ، بهتر است از یک متخصص حرفه ای کمک بگیرید تا برای صرفه جویی در هزینه ساخت ، چمن مصنوعی را با DIY نصب کنید. اغلب در هزینه صرفه جویی می شود.

فراموش نکنید که پیری رخ خواهد داد
چمن طبیعی زنده گیاهی بسیار قوی است. تا زمانی که به مراقبت های لازم ادامه می دهید ، به احتمال زیاد به طور نامحدود زیبا خواهید ماند.
چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی مانند پلی اتیلن در نهایت به دلیل خرابی در طول زمان نیاز به تعویض دارد.
این فقط هزینه خرید و نصب چمن مصنوعی جدید نیست. همچنین حذف و دور انداختن چمن مصنوعی قدیمی هزینه دارد.
همچنین ، اگر یک فضای بیرونی باغ بزرگ روی چمن مصنوعی نصب شود ، ممکن است ذخیره آن در طول دوره ساخت و ساز دشوار باشد.
علاوه بر این ، چمن مصنوعی به سرعت در مکان هایی که افراد اغلب می آیند و می روند ، مانند ورودی و آشپزخانه ، می پوشد.
با استفاده از پرکننده ها می توان سایش را کاهش داد ، اما هزینه بیشتری دارد.

نقطه شگفت آور کور؟ اواسط تابستان می تواند گرم شود


بسیاری از خانواده ها چمن مصنوعی در باغ یا بالکن خود با هدف اجازه دادن به کودکان کوچک برای بازی ایمن دارند.
با این حال ، یکی از نقاط ضعف چمن مصنوعی این است که کل چمن مصنوعی وقتی درجه حرارت بالا است داغ می شود.
اماکن ورزشی که بیشترین استفاده را از چمن مصنوعی دارند نیز در حال بررسی این موضوع هستند و والدین ورزشی ژاپن (https://www.sports-parents-japan.com) نیز موارد زیر را بیان کردند.

"در مورد دمای سطح چمن مصنوعی عمومی ، یک مطالعه گزارش داد که در تابستان وقتی دما 35 درجه بود ، چمن طبیعی بیش از 40 درجه بود ، در حالی که چمن مصنوعی بیش از 60 درجه بود."

چمن مصنوعی ساخته شده از الیاف شیمیایی ، یعنی مواد پایه نفتی ، ناگزیر نور خورشید را جذب کرده و گرما دارد.
اگرچه چمن مصنوعی برای کودکان معرفی شده است ، اما به محیطی تبدیل می شود که کودکان کوچک با کف نرم در بازی تردید دارند و درک اینکه چرا چمن مصنوعی گذاشته شده است ، دشوار است.
همچنین چیزی که می خواهید در باغ لذت ببرید کباب پز و آتش بازی است. لطفا توجه داشته باشید که باغ چمن مصنوعی در اثر گرما و شعله های آتش ذوب می شود. اگر ذغال کباب بیفتد یا جرقه هایی مانند آتش بازی از بین برود ، در بدترین حالت ممکن است بسوزد.

معایب معمولی به یکباره برطرف می شود. چمن مصنوعی واقعی را با کیفیت انتخاب کنید
در حال حاضر ، چمن مصنوعی از چمن ارزان قیمت تا چمن گران قیمت متغیر است و درک تفاوت آن اغلب در نگاه اول دشوار است. با این حال ، به احتمال زیاد از هزینه راضی تر خواهید بود.

به عنوان مثال ، در مورد چمن مصنوعی مناسب تراس با کیفیت و با دوام ، حتی اگر قسمت دردناکی وجود داشته باشد ، اغلب بریدن و تعویض آن قسمت کافی است. ظاهر مصنوعی نیز طراحی شده است تا با افزودن سایه های سبز و افزودن سایه چمن پژمرده ، آن را به چمن طبیعی نزدیک کند.

علاوه بر این ، نقطه ای که درجه حرارت سطح بطور قابل توجهی بسته به درجه حرارت ، که بزرگترین نقطه ضعف چمن مصنوعی است ، تغییر می کند ، همچنین دارای کیفیت بالا با اثر محافظ حرارتی در حدود -10 درجه سانتی گراد در مقایسه با چمن مصنوعی معمولی حتی در چمن مصنوعی نیز توسعه یافته است ، و برخی از چمن های مصنوعی واقعی برای جلوگیری از خطر سوزش به عنوان مقاوم در برابر آتش تایید شده اند و تقاضا در حال حاضر در تاسیسات تجاری و داخل خانه های معمولی افزایش یافته است.

حتی اگر هزینه اولیه زیاد باشد ، با توجه به اینکه برای یک دوره طولانی چندین ساله یا 10 ساله مورد استفاده قرار می گیرد ، در نهایت لازم است چمن مصنوعی واقعی با کیفیت بالا را انتخاب کرده و آن را با دستان حرفه ای بسازید. آیا احساس می کنید که نتیجه آیا مقرون به صرفه ترین است؟

بیایید پس از درک معایب ، چمن مصنوعی کامل را انتخاب کنیم
چمن مصنوعی ، که هرگز پژمرده نمی شود ، مهم نیست چقدر آفتابی باشد یا چقدر بدون مراقبت باقی بماند ، واقعاً مورد استقبال کسانی است که روزهای شلوغی را سپری می کنند. با این حال ، معایب صفر نیست همانطور که در اینجا معرفی شده است.

اگر هنوز در فکر استفاده از چمن مصنوعی در باغ خود هستید ، توصیه ما به شما این است که به نظرات متخصصانی که دارای تجربه زیادی هستند و می توانند توصیه کنند ، مراجعه کنید. با انتخاب مناسب ترین نوع چمن مصنوعی برای تحقق باغ ایده آل خود ، از نتایج راضی خواهید بود. برای ایجاد یک باغ رضایت بخش ، از چمن مصنوعی به خوبی استفاده کنید.

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

آسانسورهای مسافرتی اغلب در طراحی داخلی به چشم می خورند. این بدان معنا نیست که آنها باید نادیده گرفته شوند. گذشته از لابی ها و راهروها ، آسانسورها یکی از اولین برداشت هایی است که افراد هنگام ورود به یک فضا دارند - فرقی نمی کند که یک ساختمان آپارتمانی ، هتل ، فروشگاه بزرگ ، فضای اداری شرکت یا محیط بیمارستان باشد.

یکی از بهترین راه ها برای افزایش زیبایی در فضای کفپوش برای آسانسور ، علاوه بر آینه های دلنشین و آثار هنری تزئینی ، انتخاب کفپوش آسانسور شیک و رایگان است.

دفعه بعد که بالا رفتید ، پایین را نگاه کنید
باور کنید یا نه ، انتخاب کف آسانسور مناسب می تواند همه تغییرات را در جهان ایجاد کند. کفپوش های ترسناک و خسته کننده آسانسور بیشتر اوقات باعث می شود که فرد دقیقاً این احساس را داشته باشد - ترسناک و خسته کننده. با این حال ، کفپوش آسانسور شیک کاملاً برعکس عمل می کند - اغلب اولین (و آخرین) تاثیر فوق العاده را ایجاد می کند و برای بقیه فضا تنظیم می کند.

Cory Hussey ، COO و مشاور عمومی در Stanley Elevator می گوید: "کفپوش معمولاً چیزی نیست که هنگام نصب یا مدرن سازی آسانسور در نظر بگیرید." "اما هنگامی که به تعمیر و نگهداری آسانسور فکر می کنید ، چیزی سبک و بادوام مانند کفپوش وینیل می خواهید تا نگران نباشید."

یک راه حل کفپوش آسانسور
کفپوش وینیل لوکس شاید یکی از متنوع ترین گزینه های کفپوش آسانسور موجود در حال حاضر باشد - به کسانی که در فروشگاه های خرده فروشی و مراکز خرید ملی ، هتل های لوکس ، دفتر مرکزی شرکت ها و غیره کمک می کنند ، زیبایی را بدست آورند که از طراحی و سبک دلخواه بقیه استفاده می کند. فضای تجاری

کفپوش وینیل لوکس علاوه بر ارائه تنوع در طراحی ، فوق العاده بادوام و آسان برای نگهداری است ، در نتیجه تجربه ای یکپارچه و بی وقفه - صرف نظر از محیط.

کفپوش وینیل لوکس نیز به دلیل وزن زیاد برای فضای آسانسور جذاب است. خرید کفپوش مخصوص ادارات اغلب در آسانسورها استفاده می شود ، اما به دلیل وزن بیشتر همیشه بهترین گزینه نیست. سایر انتخاب های محبوب برای کف آسانسور شامل فرش و لاستیک است - هر دو گزینه بدی نیستند ، به ویژه از نظر وزن. با این حال ، کفپوش وینیل لوکس یک انتخاب ایده آل در همه جا است ، نه تنها به این دلیل که یک جایگزین سبک است ، بلکه به این دلیل که نگهداری آن آسان است و در انواع گزینه های طراحی وجود دارد.

کف آسانسور با امکانات طراحی بی پایان
فضای آسانسور نباید خسته کننده باشد. در حالی که بدون شک تجربه افراد در داخل آسانسور محدود است ، زمان زیادی برای تحت تأثیر قرار دادن دیگران با استفاده از ابزارهای مختلف طراحی و از همه مهمتر - انتخاب کفپوش آسانسور وجود دارد.

کفپوش وینیل لوکس دارای تعداد بی شماری از گزینه های طراحی است. وینیل لوکس با قابلیت ترکیب و تطبیق الگوها ، بدون در نظر گرفتن طرح های چوبی و سنگی ، و همچنین سطوح فلزی و دیگر تکمیل های منحصر به فرد ، آزادی خلاقانه ای را برای طراحان فراهم می کند تا تقریباً هر ظاهر و حسی را دنبال کنند.

یک گزینه آسانسور و مقاوم برای کفپوش آسانسور
آسانسورهای مسافری حجم قابل توجهی از ترافیک پیاده را تحمل می کنند ، که در نتیجه نیاز به تعمیر و نگهداری معمول دارد و با گذشت زمان می تواند به نگهداری و تعویض گاه و بیگاه منجر شود. با توجه به آنچه گفته شد ، استفاده مستمر از چرخ دستی های خرید ، ویلچرها و چمدان ها نیاز به یک محصول کف آسانسور دارد که به اندازه کافی محکم است و به راحتی تعویض می شود.

کفپوش وینیل لوکس این امکان را برای حداقل نگهداری و نظافت آسان فراهم می کند و در نتیجه دلارهای ارزشمند نگهداری را آزاد می کند. اگرچه تمام کفپوش ها نیاز به تعمیر و نگهداری انواع کفپوش های آنتی استاتیک دارند ، در مقایسه با سایر گزینه ها ، کفپوش وینیل لوکس امکان نصب و تعویض آسانتر را فراهم می کند - از نیاز به بستن موقت آسانسور برای مدت زمان طولانی جلوگیری می کند.

یک انتقال صاف
عبور از آستانه از لابی یا محل انتظار به کابین آسانسور مسافر نباید مانعی داشته باشد. وادار کردن کف آسانسور برای عبور از چارچوب در و راه حل دیگر کفپوش می تواند منجر به لغزش و یا مشکل در کشیدن یا هل دادن اشیایی مانند چمدان ، ویلچر ، چرخ دستی و غیره شود.

کفپوش وینیل لوکس 3 میلی متری ، 2.5 میلی متری و 2 میلی متری موجود است و دارای ضخامت های متنوعی است. این تنوع در ضخامت اجازه می دهد تا بدون درنظر گرفتن ناحیه ای که با آن کار می کنید ، از یک فضا به مکان دیگر به آرامی منتقل شود.

رویکرد منحصر به فرد Parterre به آسانسور کف
کفپوش وینیل لوکس Parterre Flooring Systems با استفاده از فناوری حرارتی معروف به روش Hot Press ایجاد شده است. این رویکرد منحصر به فرد به ما امکان می دهد یک محصول کفپوش با دوام ، پایدار و همه کاره نسبت به سایر محصولات کاشی وینیل لوکس موجود در بازار امروز ایجاد کنیم. چند گزینه ایده آل برای کف آسانسور عبارتند از:

برای ظاهر مدرن ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

زیرساخت-بخشی از مجموعه بهترین کفپوش سالن ورزشی ترکیبی ما ، Infrastructure ظاهری مدرن ، الهام گرفته از شهر و همچنین طراحی چوبی خطی غیر متعارف را ارائه می دهد.
پلیس ترافیک - همچنین بخشی از Fused، Traffic C است

op از یک مبل چرمی قدیمی در یک فروشگاه عتیقه الهام گرفته است.


نیمکت پارک - ادغام شده: نیمکت پارک دارای بازی فوق العاده با رنگ های گرم و سرد با لایه های خنثی است.
برای ظاهر سنتی ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

Tivoli - بخشی از مجموعه کاشی وینیل لوکس هاردکور ما ، Tivoli یک طرح سنگی مجلل و نرمتر است که از ظاهر تراورتن ، ماده ای که در معادن ایتالیا یافت می شود ، تقلید می کند.
Deco - همچنین بخشی از مجموعه HardCore ما ، Deco دارای طراحی قوی و جهت دار و پالت خنثی های سرد و گرم است که برای خرده فروشی یا مهمان نوازی ایده آل است.
برای یک ظاهر چوبی کلاسیک استاندارد ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

تخته انعطاف پذیر InGrained - همه گزینه های موجود در مجموعه Inkrained Resilient Plank ما زیبایی طبیعی هر دو چوب سنتی و عجیب را منعکس می کند و در عین ارائه دوام و عملکرد یکسان LVT ، با سایر محصولات هماهنگ است.
در Parterre ، ما متعهد هستیم که کفپوش وینیل لوکس را در انواع مختلف طراحی - بدون توجه به فضا ، ارائه دهیم. همین امروز با ما تماس بگیرید تا درباره راه حل های کف آسانسور ما بیشتر بدانید.

منبع : parterreflooring

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

نصب انواع موکت، از زیرسازی تا چسب از خدماتی است که گامان سرویز در همه مناطق تهران ارائه می دهد. اگر به دنبال نصاب حرفه ای موکت هستید، روی دکمه های بالا کلیک کنید. بلافاصله وارد پروسه سفارش می شوید. این کار هیچ هزینه ای ندارد اما می تواند سرعت ثبت سفارش را افزایش دهد.  اگر کف ساختمان پارکت شده و نیاز به تعمیر دارد نیز می توانید هم زمان نصب و تعمیر انواع پارکت منزل و محیط کار را با ما حرفه ای انجام دهید. نصب کلیه کفپوش های خانگی و اداری جزء سرویس های گامان سرویز است. این خدمات به قیمت منصفانه و با توجه به متراژ در همه سفارش ها انجام می شود. قیمت ملک و محله و ساختمان هیچ تاثیری روی دستمزد نصاب گامان سرویز ندارد. 

اهمیت نصب موکت در ساختمان های مسکونی و اداری

تنوع و طرح و رنگ موکت موجب شده تا با هر سبک دکوراسیون داخلی بتوان، موکت مناسب را خریداری کرد. موکت از کفپوش های بافت دار است. درست مثل فرش، موکت هم بافته می شود. الیاف موکت نرم و انعطاف پذیر هستند. البته مهم تر از اینها، خاصیت عایق بودن موکت را می توان در نظر گرفت. موکت عایق صدا و حرارات است. در ساختمان هایی که موکت نصب شده، آلودگی صوتی به مراتب کمتر است. در ضمن هزینه های سوخت نیز به طرز قابل توجهی کاهش دارد. موکت کف ساختمان را در زمستان گرم نگه می دارد. موکت های با کیفیت، دوام خوبی دارند و به این زودی ها دچار فرسودگی نمی شوند. موکت قابل شستشو با آب است و قیمت مناسبی هم دارد. با همه این مزایا، تعداد ساختمان هایی که با موکت، کفپوش می شود این روزها به سرعت در حال افزایش است.

رایج ترین راه برای راهنمای نصب موکت، استفاده از چسب مخصوص است. گاهی به دلیل مستاجر بودن، خریداران تمایل دارند تا موکت را بدون چسب، نصب کنند. در این صورت می توان از روش های دیگری برای نصب موکت استفاده کرد. موکت هایی که به کف ساختمان نچسبیده اند را می توان به سادگی جمع کرد و به محل دیگر انتقال داد. اگر موکت با چسب، به کف چسبانده بشود موقع کندن هم موکت و هم کف ساختمان آسیب می بیند.

روش های نصب موکت بدون چسب

در اغلب موارد نصب مستقیم و انتخاب رنگ موکت، با چسب انجام می شود. در این شیوه موکت مستقیم به زمین چسبانده می شود بدون اینکه چیز دیگری بین چسب و موکت وجود داشته باشد. برای نصب موکت لازم است تا ابتدا کف، کاملا صاف و هموار باشد. هر گونه ایراد و اشکال و نقص در کف ساختمان باید از قبل برطرف شود. حتی کوچکترین مشکلات کف نیز بعد از نصب موکت، به خوبی قابل مشاهده است. نقص در کف منجر به ایجاد به لکه های سایشی می شود. به این ترتیب در همان مکان، برجستگی یا فرو رفتگی به وجود می آید که در معرض آسیب و فرسایش است.

استفاده از چسب برای نصب موکت در مکان های پر رفت و آمد، فضاهای بزرگ، سطوح شیب دار و راه پله ها توصیه می شود. به این ترتیب موکت به صورت ثابت و بدون حرکت، نصب می شود و مشکلی ایجاد نمی کند. اما در صورت نیاز به تعویض، برداشتن موکت و کندن چسب ها کار دشواری است. در ضمن برای شستن موکت ها هم با مشکل مواجه می شوید. 

مراحل نصب موکت بدون چسب

از لحاظ ابعاد، دو نوع موکت رول و تایل تولید شده است. موکت های رولی در عرض متفاوت و متراژ بالا موجود هستند این کفپوش ها برای فضای بزرگ تر کارایی بهتری دارند زیرا امکان پوشش کامل کف ساختمان وجود دارد. اگر بخواهید سرتاسر خانه یا محل کار را با موکت کفپوش کنید، موکت رول انتخاب بهتری است. به طور معمول موکت های موجود در بازار به عرض ۲، ۳و یا ۴ متر هستند. به ندرت موکت های ۵ یا ۶ متری هم هست که عمدتا از برندهای خارجی هستند.

موکت تایل در ابعاد کوچک تری تولید می شود. عموما تایل ها به صورت مربعی هستند ابعاد ۳۰ در ۳۰، ۴۰ در ۴۰، ۵۰ در ۵۰ موجود است. رایج ترین مدل های موکت تایل در هر عرض مربع ۵۰ سانتی متر هستند. این کفپوش ها به موکت اداری معروف شده اند ولی در بسیاری از ساختمان های مسکونی نیز موکت تایل نصب می شود. دو نوع نصب برای این کفپوش ها انجام می شود.

اول اینکه موکت تایل به صورت سرتاسری در کل کف ساختمان اجرا می شود. نحوه اجرای کار شبیه به موکت رولی است با این تفاوت که تایل ها در کنار یکدیگر، نصب می شوند.

روش دیگر نصب موکت تایل به عنوان بخشی از کف است که در این صورت از هیچ برشی استفاده نمی شود. تایل ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و وسط اتاق را پر می کنند. 

نصب موکت تایل بدون چسب

برای نصب موکت بدون چسب این مراحل انجام می شود:

اگر کف ساختمان هموار نیست حتما در این مورد اقدام شود. توجه داشته باشید که حتی ضخیم ترین موکت ها نیز نمی توانند ایرادات کف، را پنهان کنند. بعد از تعمیرات کف و مراحل تسطیح نوبت به نظافت است. ابتدا کف ساختمان به طور کامل باید جارو بشود. همه گرد و غبارها و آثار گچ و نخاله ساختمانی را تمیز کنید. سپس کف با تی مرطوب به طور کامل تمیز بشود.

در مورد ساختمان هایی که پارکت نصب شده نیز وضع به همین ترتیب است ابتدا پارکت ها تمیز می شوند و بعد موکت تایل روی پارکت چسبانده می شود. کف زمین باید صاف، تمیز و کاملا خشک باشد تا نتیجه کار، رضایت بخش بشود.

چسباندن تایل ها از مرکز اتاق

اکنون یک خط فرضی طولی و عرضی ترسیم کنید و تایل ها را روی آن قرار دهید. برای نصب موکت بدن چسب همیشه از مرکز اتاق شروع کنید. تایل ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند و کل اتاق به این روش، کفپوش می شود. برای چسباندن موکت به جای چسب مایع از نوار چسب دو طرفه استفاده کتید این چسب ها در قطعات کوچک در ۴ گوشه تایل ها می چسند. پس از قرار دادن تایل ها در کنار یکدیگر، کفپوش محکم شده و حرکت نمی کند. پس از تکیل کفپوش اتاق، فشار عمودی وارد شده، مانع حرکت تایل ها می شود. پدهای لاستیکی نیز برای نصب موکت به کار برده می شوند. نصاب در مورد نحوه چسباندن موکت می تواند تصمیم گیری کند 

برای ساختمان های اداری و پر تردد بهتر است از انتخاب رنگ موکت استفاده کنید تا دوام بیشتری داشته باشد. به خصوص در مورد راه پله ها اصلا ریسک نکنید. راه پله ها از مکان های پر رفت و آمد هستند. حرکت و لغزش موکت می تواند موجب افتادن افراد بشود. 

نصب موکت رولی بدون چسب

در این مورد از لنت های لاستیکی استفاده می شود. این متریال شبیه ترمز فرش است ولی ضخامت بیشتری دارد. ایتدا کف اتاق با لنت لاستیکی پوشیده می شود و سپس موکت به این لنت می چسبد. نیازی به چسب برای چسباندن نیست. این پد از حرکت و سر خوردن فرش جلوگیری می کند. در انتها لبه های اضافی کنار دیوار با کاتر برش داده می شود.

نوع دیگری نصب موکت بدون چسب وجود دارد که توسط چهارچوب قرنیز مانند انجام می شود. در این شیوه، ابتدا دورتادور اتاق در کنار دیوارها یک قاب چوبی نصب می شود که روی آن میخ های نصب شده است. موکت روی این میخ ها متصل می شود. برای وسط موکت هم از لاستیک های مخصوص مکش دار استفاده می شود. پس از نصب قرنیزها موکت کاملا صاف و کشیده دیده می شود هر وقت که بخواهید با برداشتن قرنیز، امکان تعویض موکت هست.

منبع

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

 

آیا کاشی های موکت انتخاب درستی برای پروژه بعدی طراحی شما هستند؟
تصمیم اصلی در طراحی هر فضا نوع کفپوش شماست که انتخاب می کنید. سطحی که هنگام ورود به فضایی قدم می گذارید ، خواه به آن فکر کنید یا نکنید ، اولین برداشت شما از آن است. بعلاوه ، از آنجا که کف سازی اغلب بخش عمده ای از بودجه پروژه را تشکیل می دهد ، انتخابی است که نباید به آن سخت توجه کرد.

خبر خوب این است که ، با کاشی های موکت ، واقعاً نمی توانید اشتباه کنید. مزایای کاشی های موکت بسیار است. برای اولین بار ، موکت ها مزایای عملی بسیاری دارند: راحتی برتر ، کیفیت صوتی جذاب و حرارتی و همچنین ایمنی بیشتر ، در مقایسه با گزینه های سطح سخت.

راهنمای نهایی موکت ها را بارگیری کنید

کاشی های انواع موکت پرز بلند و پرز کوتاه با کیفیت خوب بسیار بیشتر از مزایای عملی هستند. نحوه استقرار آن در طراحی می تواند بر ظاهر ، احساس و صدای یک فضا تأثیر بگذارد. رنگ ها و نقش های موکت شما می تواند فضای منحصر به فرد شما را منتقل کند.

فقط کافی است نگاهی به نمونه های واقعی کاشی های موکت زیر بیندازید و خودتان ببینید که موکت ها در یک اتاق چه اثری دارند:

کاشی های موکت می توانند یک تصویر تجاری را تقویت کنند:

کاشی های موکت در مقر اصلی Google در دوبلین ، ایرلند
کاشی های موکت می توانند شخصیت یک فضا را بیان کنند:

کاشی های موکت راه راه و نارنجی و زرد
و حتی اشاره به تاریخچه یک فضا:

کاشی های موکت خلاقانه ساخته تام دیکسون در Brønnums Hus در کپنهاگ ، دانمارک
ممکن است این تصور را داشته باشید که فرود روی طرح کاشی موکت شخصی و منحصر به فرد شما هزینه و زمان زیادی را صرف خواهد کرد ، یا اینکه انتخاب موکت به معنای تأخیر در نصب است و شما را از سایر کارهای طراحی باز می دارد. با استفاده از کاشی موکت لوکس ، دیگر لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید. کاشی های موکت مدولار ، جذاب ، با کیفیت بالا و ارزان قیمت یک راه حل عالی برای کف سازی است که نصب آن را آسان تر می کند.

این راهنما هر آنچه را که باید در مورد کاشی های موکت و نحوه استفاده از آنها در پروژه بعدی خود بدانید به شما می گوید. لذت بردن!

کاشی های موکت چیست؟
کاشی های موکت دسته های کوچکی از موکت است که از موکت پهن طبقه ساخته شده است و به روشهای خلاقانه ای قابل نصب و ترکیب است. کاشی های موکت که به عنوان "موکت های مدولار" و "مربع های موکت" نیز شناخته می شوند ، اغلب مربع هستند و در طیف وسیعی از اندازه های مربع - 48 48 48 ، 50 50 50 ، 60 60 60 و 96 96 96 سانتی متر - و همچنین در "تخته ها" موجود هستند. ، 'که اشکال مستطیلی طولانی هستند. برخی تولیدکنندگان کاشی موکت را نیز به انواع اشکال خلاقانه ارائه می دهند.

کاشی های موکت چیست
شما می توانید از بین انواع پشتی کاشی موکت یکی را انتخاب کنید که معروف ترین آنها پشت جلد سخت ، پشتی بالشتک سلول بسته و پشتی بالش سلول باز است. کاشی های موکت معمولاً به پشتی موکت از قبل متصل شده مجهز هستند ، به این معنی که اغلب آنها می توانند مستقیماً روی کف کف نصب شوند ، نصب سریع و آسان.

برای اکثر پروژه ها ، کاشی های موکت از نظر عملی و از نظر طراحی یک انتخاب برتر هستند. به همین دلیل ما به شما توصیه می کنیم - حداقل - کاشی های موکت را برای پروژه بعدی خود در نظر بگیرید. در اینجا چند مزیت کاشی موکت آورده شده است:

سهولت نصب
یکی از اصلی ترین دلایلی که معماران و طراحان - و نیازی به ذکر نیست اتصالات کف - کار با کاشی های موکت را انتخاب می کنند سهولت نصب آنهاست. بیایید روشهایی را که موکت می تواند نصب شما را آسان کند بررسی کنیم:

کاشی و موکت آسان برای حمل و نقل و حمل و نقل است ، در وهله اول راحت تر می توان آنها را در محل کار بدون آسیب دید.
کاشی های موکت ، از آنجا که از قبل پشتیبانی می شوند ، می توانند مستقیماً بر روی کف طبقه نصب شوند و نیاز به زیراندازها را از بین ببرند. این باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما می شود ، و نیازی به گفتن پول نیست.
کاشی های موکت همیشه لازم نیست که قبل از اینکه روی آن قرار بگیرند ، به مدت 24 ساعت در آن سازگار شوند ، یا در جای خود قرار بگیرند.
گرچه دقیقاً توصیه نمی شود ، اما در شرایطی که زمان ضروری است ، کاشی های موکت را می توان با مبلمان در جای خود قرار داد.
زباله کمتر
کاشی های موکت در مرحله اتصالات حداقل زباله ایجاد می کنند. دلیل این امر این است که برای کاشی ها متناسب با یک فضای مشخص ، برش یا تنظیم بسیار کمی لازم است. این امر به ویژه در مورد اتاق هایی با زاویه و زاویه های عجیب و غریب بسیار صدق می کند.

انتظار می رود حدود 1-3٪ هدر رود. اتلاف کمتر به معنای صرف هزینه کمتر است ، اما برای مشتریانی که نگران پایداری هستند نیز جذاب است.

تنوع سبک که گسترده تر است
در گذشته ، تطبیق پذیری طراحی اساساً با کاشی های موکت غیرممکن بود. کاشی های موکت فقط مربع های نازکی بودند که در طیف محدودی از رنگ ها و کیفیت ها موجود بودند. این تصور منسوخ در مورد آنها ، علی رغم برخی از مزایای بارز آنها ، ممکن است مانع انتخاب آنها شود. مطمئن باشید امروز می توانید با انواع مختلف کاشی موکت از یکنواختی طراحی تقریباً یکسان برخوردار شوید.

فناوری های جدید رنگ ، دستیابی به طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها را ممکن کرده است. حتی می توان یک طرح سفارشی روی کاشی های موکت خود اعمال کرد.

کاشی های موکت رنگارنگ-ege
فراتر از این ، می توانید از پیکربندی کاشی ها برای تأثیرگذاری استفاده کنید. به عنوان مثال ، متفاوت است

برای ایجاد الگوی شطرنجی می توان از انواع رنگ rent استفاده کرد.

کاشی-موکت-اداری-توسط-خاکستری-شطرنجی
کاشی های موکت با یک الگوی ساده را می توان در جهت های مختلف برای اثر بافت و نوری قرار داد.

کاشی های موکت خاکستری و بژ برای جلوه های بافتی و نوری
بیشتر و بیشتر ، شاهد محبوبیت رویکردهای منحصر به فرد کاشی موکت هستیم. طراحان و معماران خلاق از رنگ و الگو برای تسهیل راه یابی و ترسیم مناطق مختلف برای کاربردهای مختلف و رفتارهای کاملاً ظریف استفاده می کنند.

موکت-به عنوان-راه-یاب-در-دفتر استفاده می شود

سهولت نگهداری
یکی از مزایای معمول کاشی موکت سهولت نگهداری آنها است. کاشی های موکت به راحتی برای تمیز کردن برداشته می شوند ، یا اگر یک کاشی بیش از حد آلوده یا از بین برود ، آنها را تعویض کنید. از آنجا که کاشی ها کوچک و مدولار هستند ، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و به راحتی قابل ذخیره سازی هستند. داشتن لوازم اضافی ایده خوبی است تا بتوانید در صورت لزوم کاشی ها را خارج کنید. بعلاوه ، از آنجا که کاشی ها به راحتی بلند می شوند ، در صورت لزوم می توانید به راحتی به کابل کشی کف دسترسی پیدا کنید.

کاشی موکت مربع-کف-بتنی-برای-نگاه-صنعتی

محیط
در حالی که گفته می شود موکت آرتا را از کجا بخریم گزینه ای عالی برای تجمل و شکوه است ، کاشی های موکت با کیفیت خوب می توانند کاملاً نزدیک شوند. کاشی موکت که از موکت پهن پهن بریده می شود ، می تواند کیفیتی مشابه موکت دیوار به دیوار را بدست آورد. در واقع ، کاشی های موکت با ساختار لایه ای جاذب خود ، حتی بیشتر صدای سازه را جذب می کنند.

کاشی های موکت در مقابل موکت دیوار به دیوار
هنگام انتخاب موکت ، بسیاری از طراحان دست از انتخاب ها مانند رنگ ها یا الگوها می کشند. اینها مطمئناً تصمیمات مهمی هستند ، اما قبل از رسیدن به آنجا باید در نظر داشته باشید که کدام نوع موکت مناسب پروژه شماست.

کاشی های موکت: انتخابی مقرون به صرفه
کاشی های موکت یک انتخاب مقرون به صرفه مناسب برای اکثر پروژه ها است. در حالی که موکت های دیواری به دیوار همچنان محبوب ترین انتخاب برای پروژه های تجاری هستند ، کاشی های موکت مورد توجه طراحان و معماران قرار گرفته اند که درک می کنند انتخاب کاشی های موکت به معنای صرفه جویی در وقت و هزینه و همچنین کاهش ضایعات است ، بدون اینکه در کیفیت و زیبایی شناسی به خطر بیفتد.

گرچه قبلاً کاشی های موکت آن مربع های رنگ بندی موکت تایل با کیفیت پایین بودند که فقط در چند رنگ استاندارد می توانستید تهیه کنید ، اما این فقط چنین نیست. پیشرفت های تکنولوژیکی دستیابی به آزادی طراحی زیادی را با طیف وسیعی از انواع مختلف کاشی های موکت امکان پذیر کرده است.

هرچند باید به خاطر داشته باشید ، هرچه از گزینه های استاندارد دور شوید ، از مزایای افزایش مدولار بودن کمتر خواهید شد. به عنوان مثال ، اگرچه انتخاب اشکال متنوع و استفاده از طرح های سفارشی بر روی کاشی های موکت شما امکان پذیر است ، اما با این کار ممکن است قیمت افزایش یابد و فرآیند نصب پیچیده تر و وقت گیرتری ایجاد شود.

چند معایب دیگر برای کاشی موکت وجود دارد که باید آنها را بخاطر بسپارید. برای اولین بار ، حتی در صورت نصب بی عیب و نقص ، همیشه می توانید درزهای بین آنها را ببینید. در حالی که فناوری های جدید توانسته اند ظاهر درزها را کاهش دهند ، اما اگر هدف شما ظاهر و احساس یک تکه کف باشد ، کاشی های موکت ممکن است انتخاب درستی نباشد.

بعلاوه ، گرچه می توانید کیفیت موکت دیوار به دیوار را با کاشی های موکت مطابقت دهید ، اما به طور کلی نمی توانید احساس اضافی زیر پا را که می توانید با برخی از موکت های دیوار به دیوار داشته باشید ، پیدا کنید. گرچه برای بیشتر پروژه ها ، طراحان و معماران احساس می کنند که نکات مثبت بیشتر از موارد منفی است.

بنابراین چه زمانی باید از کاشی موکت استفاده کنید؟ کاشی ها انتخاب خوبی برای پروژه هایی هستند که به نتیجه نهایی خیره کننده ای نیاز دارند ، اما ممکن است بودجه یا زمان محدود شود. آنها همچنین برای پروژه هایی که نگهداری منظم از آنها نگران کننده است گزینه بسیار خوبی هستند.


کاشی های موکت شش ضلعی شکل

موکت دیوار به دیوار
موکت های دیوار به دیوار موکتهایی هستند که فضای مورد نظر را در چند تکه - یا حتی یک تکه - در مقابل بسیاری از تکه هایی که برای ایجاد کفپوش شما چیده شده اند ، می پوشانند. بر خلاف کاشی های موکت ، که می توان آنها را به طور مستقیم روی کف کف قرار داد ، موکت های دیوار به دیوار به طور کلی روی کف ، زیر کف زیرانداز گذاشته می شوند و با استفاده از تخته های کوچک متصل می شوند.

به دلیل گزینه های زیادی که برای موکت دیوار به دیوار وجود دارد ، می توانید به راحتی در زیر پا دست پیدا کنید که با کاشی های موکت ممکن نیست. علاوه بر این ، موکت دیوار به دیوار با پایان یکپارچه ، در صورت تصمیم به استفاده از یک طراحی سفارشی ، به شما آزادی خلاقیت بالایی می بخشد ، زیرا دیگر نیازی به شکستگی پارچه نخواهید داشت.

منفی موکت های دیوار به دیوار ، در مرحله نصب است. نصب موکت های دیوار به دیوار بیشتر از نصب کاشی های موکت طاقت فرسا و وقت گیر است. بعلاوه ، ضایعات تولید شده در فرآیند به سادگی بیشتر است - 5-25٪.

اگرچه این اغلب گزینه گران تری است ، اگر پروژه شما به الگویی در مقیاس بزرگ یا سفارشی سازی پیچیده نیاز دارد ، ممکن است موکت دیوار به دیوار انتخاب شما باشد. به طور کلی ، موکت های دیوار به دیوار برای پروژه هایی با اهداف بزرگ طراحی و یا برای سطوح بزرگ کف بهترین عملکرد را دارد

فکر می کنید موکت دیوار به دیوار ممکن است انتخاب درستی برای پروژه شما باشد؟ راهنمای جامع ما در مورد موکت دیوار به دیوار را بررسی کنید و بدانید.
کاشی های موکت-از-تام-دیکسون-منظره-صنعتی-توسط-ایج

بیایید لحظه ای بخاطر بیاوریم: کاشی های موکت در مقابل موکت دیوار به دیوار
کاشی های موکت نصب آسان ، صرفه جویی در وقت و هزینه را ارائه می دهند.
کاشی های موکت گزینه خوبی است که تعمیر و نگهداری منظم آن بسیار نگران کننده باشد.
موکت های دیوار به دیوار بهترین طرح برای الگوهای بزرگ یا طرح های سفارشی است.
موکت های دیوار به دیوار معمولاً آن کیفیت لمس اضافی را دارند که هنگام راه رفتن روی آنها احساس می کنید و هنگام مشاهده سطح بدون درز را می بینید.
انواع کاشی های موکت - طراحی کاشی های موکت شما
اکنون که انواع مختلف موکت را روشن کردید ، بیایید نگاهی به ویژگی های دیگر موکت بیندازیم که احتمالاً در تصمیم شما تأثیر می گذارد: ساخت موکت و انواع کاشی های موکت ، از جمله سبک ها و الیاف.

ساخت کاشی موکت
هنگام بررسی ساخت موکت ، شما به طور کلی سه نوع کاشی موکت را انتخاب می کنید: موکت های منگوله ای ، بافته شده یا سوزنی. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق کاشی های موکت منگوله دار هستند ، برای اینکه تصمیم آگاهانه تری بگیرید ، احساس همه گزینه های موجود مفید است. در زیر توضیح خواهیم داد که کاشی های موکت از چه ساخته شده اند.

موکت های تافت دار

95 درصد از تمام کاشی های موکت تجاری موجود در بازار ، تافت دار است. به این دلیل که موکت های پرزدار زمان تولید سریع دارند ، قیمت پایین تری دارند و طرح های متنوعی را با خود دارند. در حالی که موکت های پرزدار برای بیشتر پروژه ها کار می کنند ، اما کیفیت و استقامت بالا نگرانی اصلی شماست ، ممکن است گزینه ایده آل نباشد.

موکت های بافته شده

موکتهای بافته شده یا موکتهایی که روی دستگاه های بافندگی تولید می شوند ، تا سال 1950 تنها گزینه بودند. حتی اگر پیشرفت در ماشین آلات تولید و مواد مصنوعی امکان های دیگری را نیز فراهم کرده باشد ، موکتهای بافته شده به دلیل کیفیت و دوام برتر خصوصاً در مورد مواد طبیعی ، امروزه هنوز در بازار هستند و به طور گسترده ای انتخاب می شوند. موکت های بافته شده انتخاب خوبی برای پروژه های سطح بالاتر است.

سوزن موکتهای مشت شده

موکت های سوراخ دار سوزنی رنگی هستند ، به سرعت خشک می شوند و در برابر نور خورشید و محو شدن مقاوم هستند. در عین کاربردی بودن ، از لحاظ ظاهری و احساسی فاقد قابلیت انعطاف پذیری هستند. موکت های سوراخ دار سوزنی برای مواردی مانند تشک های ورودی بسیار مناسب هستند ، اما برای استفاده عمومی توصیه نمی شوند.

سبک های کاشی موکت
یکی دیگر از مواردی که هنگام طراحی راه حل کاشی موکت باید مورد توجه قرار گیرد ، سبک موکت و خرید اینترنتی آن است. در زیر ، برخی از سبک ها و انواع اصلی کاشی های موکت را شرح خواهیم داد: شمع برش خورده ، شمع حلقه ای و شمع حلقه ای. انواع مختلفی در این سبک ها وجود دارد ، اما این نمای کلی باید شما را شروع کند. برای نگاهی عمیق تر ، واژه نامه موکت ما را بررسی کنید.

شمع حلقه

موکت های شمع حلقه ای از طریق نخ های حلقه ای حاصل می شود تا ظاهری نرم و لطیف ایجاد کند. در محلول های شمع حلقه ، حلقه های بالاتر و پایین را می توان برای بازی با بافت و الگو ترکیب کرد.

شمع را برش دهید

موکتهای شمع برش خورده با برش حلقه های نخ برای ایجاد یک شمع قائم ایجاد می شوند. موکتهای شمع بریده ظاهری رسمی یا مجلل به وجود می آورند و اغلب تیره تر از موکتهای شمعی حلقه ای هستند که از همان نوع نخ تشکیل شده اند.

منبع : egecarpets

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

انتخاب کفپوش مناسب برای کف خانه در هنگام ساخت و یا بازسازی منزل یکی از مهم ترین کارها به حساب می آید. زیرا علاوه بر اهمیت در بالا بردن زیبایی بصری خانه، باید اعضا خانه هنگام راه رفتن روی آن حس خوبی داشته باشند.

سرامیک:

یکی از رایج‌ترین انواع کفپوش در ایران سرامیک است. سرامیک هم انواع متفاوتی دارد و با توجه به کیفیت و درجه سختی آن قیمت‌گذاری می‌شود. سرامیک‌ها با انواع لعاب‌دار و بدون لعاب دسته‌بندی می‌شوند. سرامیک لعاب‌دار نیز دو نوع است؛ سرامیک با لعاب مات یا لعاب براق. این‌که انتخاب کدامیک بهتر است تا حد زیادی به سلیقه افراد بستگی دارد اما انواع براق سرامیک به راحتی می‌توانند آثار لکه یا تماس‌های سطحی را بازتاب دهند.

ایراد کفپوش‌های سرامیکی مقاومت پایین آنها در مقابل ضربه است به طوریکه با افتادن جسم سخت لعاب سطح میپرید و جلوه خوبی نداشت که البته این مشکل در سرامیک های پرسلان و خاک سفید تقریبا وجود ندارد . کفپوش سرامیکی می‌تواند با ضربه‌های سنگین یا حتی رفت و آمد مکرر بشکند یا ترک بردارد که با پیشرفت تکنولوژی الان سرامیکهایی داریم که مختص کف پارکینگ و پیاده رو هست و برای مصارف کف کارخانجات صنعتی و عبور کامیون هم مقاومت دارد.

ایراد دیگر، درزهای بین شبکه سرامیکی است. این درزها با گذشت زمان جرم می‌گیرد و تمیزکردن این اجرام به سادگی ممکن نیست که خریداران میتوانند برای رفع این نگرانی از سرامیک های بدون درز و بند کشی استفاده نمایند. لیز بودن سطوح سرامیک هم یکی دیگر از عیوب آن است که میتوان با استفاده از سرامیکهای مات انتخاب خود را تغییر داد.

البته سرامیک های براق موجود جهت تردد خانگی با رعایت اصول ایمنی تولید شده اند ، اما بعضی از مصرف کنندگان جهت کف مکانهایی تظیر نمایشگاه اتومبیل و فروشگاه ها ترجیح میدهند از نوع سرامیک سوپر پولیش یا سوپر براق استفاده کنند تا لعاب آن مثل شیشه باشد و مشتری عکس خود را در سرامیک ببیند. نوع جدید سرامیک هم سرامیک های طرح پارکت هستند که واقعا پس از اجرا نمیتوان تشخیص داد که سرامیک کار شده یا پارکت .

چون علاوه بر اینکه ابعاد و طرحهای متنوعی دارد ، سطح آن نیز مثل کفپوش طرح چوب زبر است و تمام مزایای پارکت را دارد. البته نسوز بودن ، قیمت مناسب تر ، عمر طولانی ، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت از مزیت های سرامیک طرح پارکت میباشد. نگه داشتن فرش و قالیچه‌ها روی سرامیک دشوار است اما اگر بجای پشتی از مبل و صندلی استفاده شود فرش روی سرامیک حرکت نمیکند و نیازی هم به استفاده از ترمز فرش نمیباشد.

قیمت هر متر سرامیک در بازار ایران بین ٢٠ تا ١٠٠‌هزار تومان است

سنگ:

شاید بتوان گفت سنگ لوکس‌ترین و گرانقیمت‌ترین نوع کفپوش ورزشی به شمار می‌آید. کفپوش‌های سنگی بیشتر در خانه‌های مجلل و پنت‌هاوس‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و با توجه به کیفیت و مرغوبیت شان قیمت‌گذاری می‌شوند. هرچه یکپارچگی سنگ بیشتر حفظ شده باشد قیمت آن گران‌تر است.

علاوه بر این میزان سختی سنگ و رگه‌ها و نقوش آن در قیمت‌گذاری‌اش سهم بسزایی دارد. سنگ مرمر گران‌ترین و گرانیت که نوعی سنگ مصنوعی است ارزان‌ترین انواع سنگ به‌شمار می‌آیند. بعد از نصب سنگ در کف ساختمان، معمولا آن را با روشی خاص صیقل می‌دهند تا خلل و فرج آن به حداقل برسد.

مهمترین ایراد کفپوش سنگی این است که اثر لکه و چربی روی آن به دشواری پاک می‌شود. علاوه بر این سنگ‌ها احساس سردبودن فضای خانه را القا می‌کنند اما این موضوع تنها به برداشت‌های بصری از سنگ محدود نمی‌شود. سنگ عایق خوبی نیست و نمی‌تواند به راحتی گرما را در خود حفظ کند.

اگر در یک منطقه سردسیر زندگی می‌کنید یا به مبل و صندلی‌نشینی خیلی عادت ندارید بهتر است از انتخاب این گزینه منصرف شوید. غیراز این سطوح صاف و صیقلی، سنگ‌ها می‌تواند باعث لیز خوردن اعضای خانواده و به‌ویژه سالمندان یا کودکان شود. کشیده شدن وسایل خانه روی سطوح سنگی سر و صدای مزاحم تولید می‌کند. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که یک همسایه بداخلاق در طبقه زیرین یا واحد کناری شما زندگی کند.

قیمت هر متر سنگ کفپوش در بازار ایران بین ٣٠ تا ۵٠٠‌هزار تومان است.

چوب یا پارکت :

کفپوش‌های چوبی انواع مختلفی دارد و با وجود قیمت بالا محبوب‌ترین نوع کفپوش در بازار ایران به‌شمار می‌آید. آنها می‌توانند تماما از چوب‌های جنگلی ساخته شده باشند یا ترکیبی از خرده‌های چوب، تخته سه لا یا ام دی اف باشد که با روکش نازکی از چوب پوشانده شده باشند. نوع اول پارکت و نوع دوم در اصطلاح لمینت نامیده می‌شوند.

کفپوش‌های چوبی حس بصری گرما را تداعی می‌کنند و علاوه بر این عایق مناسب دما به شمار می‌آیند. نصب برخی از انواع آن با استفاده از چسب و سیمان انجام می‌شود و نصب برخی از انواع جدیدتر آن بسیار ساده است و بدون نیاز به هیچ چسب و بسطی تنها با قفل‌کردن و گره‌کردن قطعات درهم انجام می‌شود.

مزیت این نوع پارکت آن است که بعد از اسباب‌کشی می‌توانید کفپوش‌تان را با خودتان ببرید و در جای دیگری نصب کنید. یکی از معایب بزرگ کفپوش‌های چوبی آتش‌زا بودن آن است. این کفپوش به راحتی می‌سوزد و برای تعویض قطعات سوخته باید متحمل هزینه شوید.

کفپوش‌های چوبی بعد از کهنه شدن، صدای جیرجیر تولید می‌کنند و نیاز به نگهداری با موادی مانند پولیش و واکس‌های مخصوص دارد. علاوه بر این کفپوش‌های چوبی مهد کودک در مقابل رطوبت بسیار حساس هستند و برای مناطق مرطوب گزینه خوبی نیستند

البته تنوع بسیار زیاد پارکت های چوبی و مصنوعی ، و وجود برندهای اصلی و تقلبی ، انتخاب را بسیار دشار کرده و واقعا نمیوان خوب و بد را از هم تشخیص داد. البته در صورتیکه زیر پارکت ناصاف باشد. با راه رفتن روی آن صدای ناهنجاری شنیده میشود و فاصله بین پارکت و سطح زیزین نیز محلی برای لانه گزینی حشرات موزی میباشد..

قیمت هر متر کفپوش چوبی با توجه به کیفیت آن حدودا بین ١٣ تا ١۵٠‌هزار تومان قیمت دارد.

لمینیت چیست؟

لمینیت (laminate) که اصطلاحا به آن لمینت و یا پارکت لمینیت نیز می گویند، از جنس HDF، الیاف چوب فشرده (Hard Density Fiberboard) می باشد و مانند پارکت مستقیما از خود چوب درختان ساخته نمی شود.

موکت:
موکت تقریبا طرفداران خود را از دست داده است اما هنوز هم افراد زیادی هستند که ترجیح می‌دهند کفپوش خانه‌شان از الیاف پارچه‌ای باشد. این کفپوش بیشتر مناسب کسانی است که به بیماری روماتیسم مبتلا هستند.

بعضی نیز ترجیح می‌دهند بخشی از کفپوش خانه خود را با موکت بپوشانند. مثلا اتاق خواب بچه‌ها یا سالن سینمای خانوادگی و… درحال حاضر موکت‌ها از نظر بافت و طراحی تنوع زیادی پیدا کرده‌اند تا بتوانند در بازار کفپوش‌ها به حیات‌شان ادامه دهند.

بزرگترین ایراد موکت‌ها ضعف‌شان در مقابل رطوبت و حرارت است. جذب گرد و غبار به‌ویژه در موکت‌های دارای پرز بلند نیز یکی دیگر از ضعف‌های بزرگ این کفپوش قدیمی به شمار می‌آید.

قیمت درحال حاضر هر متر موکت در بازار ایران حدودا بین ١٨ تا ۵٠‌هزار تومان قیمت دارد

پلاستیک:

کفپوش‌های پلاستیکی که با اصطلاحاتی مانند پی.وی.سی یا وینیل خطاب می‌شوند نوعی پلیمر لاستیکی نرم هستند که به‌عنوان کفپوش مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کفپوش‌ها بیشتر از فضای داخلی خانه‌ها در باشگاه‌های ورزشی، مهدکودک و ادارات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

آنها ضدآب هستند و قابلیت شست‌وشو دارند. نرم و راحت به‌نظر می‌رسند و حس بصری یک فضای راحت و آرام را به بیننده منتقل می‌کنند. همچنین عایق خوبی به‌شمار می‌آیند. در تابستان‌ها خنک و در زمستان‌ها گرم هستند. این کفپوش‌ها بسیار ارزان‌تر از سایر کفپوش‌ها عرضه می‌شود.

بزرگترین ایراد کفپوش‌های پلاستیکی این است که به سرعت زیبایی اولیه خود را از دست می‌دهند و کهنه می‌شوندو ابعاد آن نیز به مرور آب رفته و کوچک میشود و فاصله درزها که زمان نصب اصلا پیدا نبود به مرور زیاد میشودو استحکام سطحی آن از بین می‌رود. خش بر می‌دارند و آتش‌زا هستند  .

قیمت هر متر از کفپوش‌های پلاستیکی در بازار ایران حدودا بین متری ٨ تا ٣٠‌هزار تومان قیمت دارند.

منبع : خبر فوری

  • محسن کفپوش