مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

موکت به دلیل سبک و راحتی که دارد همچنان یکی از محبوب ترین گزینه های کفپوش در محیط های مسکونی و تجاری است. هیچ گزینه کفپوش دیگری تطبیق پذیری طراحی را ارائه نمی دهد.

در Carpet One Floor & Home of Mentor خوشحالیم که کارشناسان موکت محله شما هستیم! ما یکی از بزرگترین انتخاب های منطقه از بهترین مارک های موکت از جمله Lees، Tigressa، Karastan و غیره را داریم. ما همچنین خدمات طراحی و نصب و بهترین موکت برای پذیرایی را با گزینه های موکت فراوان برای دوستداران حیوانات خانگی ارائه می دهیم.

انواع موکت
موکت در محیط‌های مسکونی مانند خانه‌های اتاق خواب، اتاق نشیمن، و پله‌ها و همچنین مکان‌های تجاری مانند دفاتر اداری محبوب است. تفاوت های عمده ای بین موکت های مسکونی و تجاری وجود دارد. در محیط های مسکونی، سبک و راحتی بسیار مهم است، بنابراین توصیه می کنیم موکت بربر، موکت شگ یا موکت فریز را انتخاب کنید. موکت بربر همه کاره ترین است، زیرا برای اکثر تنظیمات به اندازه کافی شیک و بادوام است. موکت شگ نرم‌تر است اما دوام کمتری دارد، در حالی که موکت فریز زیر پا سخت‌تر و بادوام‌تر است. مهم نیست که کدام گزینه را انتخاب کنید، مطمئناً رنگ ها و الگوهای زیادی برای انتخاب وجود دارد. برای مشاهده مدل ها به https://jamejamonline.ir/fa/news/1331410/چگونه-موکت-مناسب-منزل-را-انتخاب-کنیم بروید و ببینید.

موکت لوپ تراز دارای مشخصات متراکم و کم است که آن را برای مناطق پر تردد بسیار عالی می کند. موکت طرح دار دارای حلقه ها و الیاف بریده شده با ارتفاع های مختلف است که در نتیجه نقوش منحصر به فردی ایجاد می شود. موکت بافت دار دارای الیاف بلندتری است که در نتیجه ظاهری معمولی دارد که برای تنظیمات خانه عالی است. موکت فریز دارای نخ های بلند و پیچ خورده است و اینها باعث ایجاد ابعاد و حس در زیر پا می شوند. موکت مخملی یا مخملی به دلیل ساختار ضخیم ظاهر رسمی تری دارد.

الیاف موکت می تواند از مواد طبیعی و مصنوعی از جمله پشم، پلی استر، الفین، نایلون و تری اکستا تشکیل شود. الیاف نایلون یک ماده مصنوعی محبوب است. نایلون بسیار نرم و ساخته شده برای ماندگاری، به یک پوشش مقاوم در برابر لکه نیاز دارد: چیزی که هنگام خرید باید به خاطر داشته باشید.

پلی استر یک ماده مصنوعی بسیار مقرون به صرفه است که نرم است، اما به اندازه موکت‌های نایلونی گران‌تر بادوام نیست. با این حال، نوآوری‌های اخیر در حال تغییر این موضوع هستند. الفین/پلی پروپیلن گزینه ای عالی برای خانه های آرامی است که ترافیک سنگینی در آنها وجود ندارد. این موکت‌ها با طرح‌های تزیینی و جسورانه همیشه شیک هستند، اما برای استفاده سخت در نظر گرفته شده‌اند.

پشم یک الیاف طبیعی است که بسیار مورد علاقه است. از آنجایی که پشم از منابع پایدار و تجدیدپذیر است، پشم مورد علاقه افراد آگاه از محیط زیست است. همچنین آلرژن های مضر و ذرات گرد و غبار را به دام می اندازد. Triexta یک الیاف مصنوعی است که در برابر لکه ها بسیار سخت است. با این حال، برخلاف نایلون، برای بهره مندی از این مزیت نیازی به درمان قبلی ندارد.

موکت تجاری، همانطور که می توانید تصور کنید، برای تحمل ترافیکی که از محیط های تجاری انتظار دارید، باید بسیار بادوام باشد. در نتیجه، موکت تجاری در زیر پا سخت‌تر است و در برابر لکه‌ها مقاومت می‌کند. کاشی‌های موکت در محیط‌های تجاری محبوب هستند، زیرا اگرچه ساختار موکت واقعی دارند، اما نصب و نگهداری از آن‌ها آسان است.

موکت برای خانه با حیوانات خانگی
ما درک می کنیم که حیوان خانگی شما به اندازه هر فرد دیگری عضوی از خانواده شماست. ما با حمل راه‌حل‌های کف‌پوش ضد حیوانات خانگی و حیوانات خانگی، به انواع خانواده‌ها پاسخ می‌دهیم. خانواده هایی با سبک زندگی فعال و حیوانات خانگی نیاز به کفی بادوام و آسان برای تمیز کردن دارند. انواع کفپوش های ضد حیوانات خانگی شامل کاشی، وینیل لوکس و حتی موکت می باشد. درست خواندید - موکت می تواند سطحی بادوام باشد که در برابر حوادث حیوان خانگی شما مقاوم است.

یک کفپوش دوستدار حیوانات خانگی، کفی است که محکم و بادوام باشد. داشتن یک کف مقاوم در برابر لکه به این معنی است که وقتی نمی توانید فوراً به یک تصادف دست یابید، نباید وحشت کنید. ممکن است فکر نکنید که قیمت موکت پلی آمید بهترین گزینه برای کفپوش های دوستدار حیوانات خانگی است، اما در مقایسه با انواع دیگر کفپوش ها، بهترین گزینه است. موکت‌های دوستدار حیوانات خانگی با محافظت در برابر لکه و بو ساخته می‌شوند، بنابراین وقتی مهمان دارید، هرگز نمی‌توانند بگویند اتاق نشیمن حوزه دوست چهارپای شماست.

هنگامی که از مجموعه های منحصر به فرد Carpet One Floor & Home ما، کفپوش های دوستدار حیوانات خانگی را انتخاب می کنید، نه تنها موکتی را انتخاب می کنید که با کیفیت ساخته شده باشد، بلکه موکتی با ارزش استثنایی نیز دریافت می کنید. برندهای ما دارای ضمانت‌نامه‌های برنده جایزه و انحصاری هستند به این معنی که موکت جدید شما دارای کیفیت و ارزش است.

نصب موکت
در حالی که موکت در طول سال ها تغییر کرده است، امروزه طول عمر آن معمولا بین 5 تا 15 سال است. مدت زمان ماندگاری یک موکت خاص به نوع موکت، کوسن موکت، الیاف موکت و میزان ساییدگی آن بستگی دارد. به عنوان مثال، موکت در اتاق خواب یدکی که در آن رفت و آمد کمی وجود دارد، بیشتر از مطلب موکت در راهرویی که ترافیک زیادی دارد نو می ماند. خانه‌هایی که کودکان و حیوانات خانگی دارند نسبت به خانه‌هایی که سبک زندگی آرام دارند، شاهد افزایش موکت پوشیدن خواهند بود. در حالی که هیچ راه مشخصی برای تعیین اینکه آیا موکت شما در سنی است که نیاز به تعویض دارد وجود ندارد، معمولاً شاخص های فیزیکی وجود دارد که به شما می گوید زمان تعویض موکت فرا رسیده است.

لکه های خاصی از موکت را می توان به راحتی تمیز کرد، اما قرمز است

منبع

  • محسن کفپوش