مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی

۱۰ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون داخلی خانه انتخاب انواع کفپوش ساختمان و پارکت از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. چرا که علاوه بر زیبایی که به محیط می دهد، فضای کلی محیط را نیز تغییر می دهد. بهتر است برای دوری از هر گونه نارضایتی در طراحی داخلی خانه کفپوش مناسب برای خانه خود را خودتان انتخاب کنید و این یعنی باید به تحقیق در مورد مدل ها و ویژگی ها مختلف پارکت ها یا کفپوش ها بپردازید و تمامی جوانب را درنظر بگیرید.

کفپوش منزل

رای مثال اگر برای طراحی دیوار خانه از کاغذ دیواری با طرح و رنگ قوی استفاده کرده اید بهتر است برای کف خانه کفپوشی ساده، بدونه طرح و خلوت استفاده کنید تا نوعی تعادل در محیط برقرار شود.

برای پوشش دادن کف خانه گزینه های زیادی جلوی روی شماست اما اینکه کدام گزینه به دکوراسیون و نوع چیدمان و مهم تر از همه سلیقه شما بیشتر جور درمی آید نیاز به بررسی دارد و البته به میزان پولی که برای ترمیم یا بازسازی کف خانه تان کنار گذشته اید و همچنین سبک زندگی شما بستگی دارد.

بهترین کفپوش ها برای منزل

بدیهی است که همه ما طالب بهترین ها و زیباترین ها هستیم. اما حساب کرده اید برای زیباتر کردن فضای منزل تان چقدر باید هزینه کنید؟ یا اینکه اصلا کدام یک از گزینه های موجود با توجه به سبک زندگی خاص شما، برایتان مناسب تر است؟ مثلا ممکن است مجبور باشید برای مکان های پر رفت وآمد خانه تان، زیبایی را در اولویت دوم و سوم قرار دهید و نظرتان بیشتر به سمت کیفیت و دوام جلب شود.

گاهی هم پیش می آید کفپوش مناسب را انتخاب کرده اید اما وقتی به قیمت آن و پول توی جیبتان نگاه می کنید، نپسندید. برای یک خرید مناسب، قبل از مراجعه به بازار باید گزینه های احتمالی را بررسی کرد.

پارکت و لمینت
 چند وقتی است که بازارشان داغ شده و با وجود اینکه قیمت بالایی دارند باز هم محبوبیت دارند. این کفپوش ها انواع مختلفی دارند، اگر کامل از چوب های جنگلی ساخته شده باشند پارکت و اگر از یک یا 2لایه نازک ام دی اف ساخته شده باشند، لمینت نامیده می شوند.

به کف اتاق متصل نمی شوند به گونه ای طراحی شده اند که با توجه به شیار موجود در کناره این کفپوش ها به هم متصل می شوند و قابلیت این را دارند که درصورت خرابی یک قطعه خیلی راحت قطعه سالم را جایگزین کرد.

نکته اقتصادی:شیک و همه پسند هستند و از استحکام بالایی برخوردارند. نگهداری شان سخت نیست و خیلی راحت تمیز می شوند. پارکت و لمینت به راحتی روی انواع سطوح مانند بتن و سیمان به کار می آیند و عایق خوبی برای سرما و گرما و صدا هستند.

اما در مقابل رطوبت و انقباض و انبساط، انواع قدیمی پارکت ضعف دارند. در عین حال، کمتر لازم است نگران اشیای شکستنی خود باشید. نوعی از این پارکت ها هستند که سطحی انعطاف پذیر دارند و شدت ضربه وارده به شیء را کم می کنند. برای خرید هر متر کفپوش چوبی با توجه به کیفیت ساخت، مبلغی بین50تا 200هزارتومان باید بپردازید.

 

مناسب ترین کفپوش ها برای منزل

سرامیک
 قبل تر که کف خانه ها را موزائیک می کردند، خانم های خانه سعی می کردند با فرش های رنگارنگ و نهایتا یک تکه موکت برای کناره ها روی موزائیک ها را بپوشانند اما با ورود سفال پخته شده ای به اسم سرامیک به خانه های مردم اوضاع فرق کرد. سایز قالی ها کوچک تر شد تا زیر کار مشخص شود. گل های قالی هم رنگ شان پرید و همه سعی کردند رنگ فرش را با رنگ و طرح سرامیک های کف خانه هماهنگ کنند.

سرامیک ها انواع متفاوتی در جنس و طرح و رنگ دارند و البته قیمت شان هم با توجه به همین موضوع بالا و پایین می شود. هنگام خرید سرامیک حتما روی بسته بندی اش را بخوانید چون اصولا 4یا 5نوع سرامیک داریم که هر کدام دارای خصوصیات خاص خودشان هستند.

این خصوصیات مو به مو روی بسته بندی محصول درج شده اند. هنگام خرید روی این نوشته ها حساس شوید:درجه کیفیت، ضریب اصطکاک، میزان جذب آب، مقاومت در برابر ضربه، PEI و... . تکلیف درجه کیفیت که مشخص است.

این درجه هر چقدر به سمت ابتدای الفبای انگلیسی برود بهتر است. PEI همان میزان سائیدگی است که قابلیت یک کاشی یا سرامیک را در برابر سائیدگی نشان می دهد. توجه داشته باشید فقط سرامیک های براق دارای چنین گزینه ای روی بسته بندی هستند؛ یعنی اگر سرامیک مات انتخاب کرده اید دنبال این گزینه نگردید.

میزان جذب آب نشان دهنده این است که سرامیک مورد نظر قابلیت استفاده در فضای - و مرطوب را دارد یا خیر؛ اگر سرامیک را برای استفاده در حمام یا سرویس بهداشتی می خواهید این گزینه برایتان خیلی مهم باشد. درجه اصطکاک هم میزان لیزی سرامیک را نشان می دهد. هرچقدر عدد روی برچسب بیشتر باشد نشان دهنده این است که احتمال لیز خوردن شما روی سرامیک انتخابی تان کمتر است.

نکته اقتصادی:شست وشو و پاک کردن لکه های ایجاد شده روی سطح سرامیک آسان است. خیلی دیر هم خراب می شود اما در کنار این دو مزیت مهم، معایبی هم دارد؛ اول اینکه سرد است. این سرد بودن در زمستان باعث می شود دیرتر خانه تان گرم شود.

دومین عیب مربوط به درزهای بین سرامیک هاست. این درزها پس از مدتی چرک و کثیف شده و پاک کردنشان شما را به زحمت خواهد انداخت. ضربه محکم هم باعث ایجاد ترک و درنهایت پریدگی لعاب روی سرامیک ها می شود و همین موضوع باعث می شود زیبایی خود را از دست بدهند.

سرامیک ها به خاطر سطح صاف و لغزنده ای که دارند فرش یا موکت روی آن سر می خورد، طوری که ممکن است چندبار در روز مجبور باشید فرش و موکت خانه را سرجای اول برگردانید. این موضوع اگر بچه کوچکی در خانه داشته باشید بیشتر مشهود است. قیمت هر متر سرامیک، بین 25تا 400هزار تومان است.

موکت
 یکی از مرسوم ترین انتخاب ها برای پوشش دادن کف خانه است. انواع موکت ها بسته به طرح و رنگی که شما انتخاب می کنید می توانند خانه شما را بزرگ تر، گرم تر یا شلوغ تر از چیزی که هست نشان دهند.

اما خرید موکت نیازمند این است که معلوم کنید موکت را برای کدام قسمت خانه می خواهید؛ پر رفت وآمد است یا کم رفت وآمد؟ در خانه بچه کوچک دارید یا خیر؟ و مهم تر از همه اینها، می خواهید چقدر برای خرید خرج کنید؟ موکت ها به دلیل طرح و رنگ و نقش گسترده ای که دارند راحت تر با دکوراسیون خانه ها هماهنگ می شوند.

ضمن اینکه موکت ایمنی بیشتری دارد؛ یعنی شما مطمئن هستید که درصورت خیس بودن کف پایتان روی موکت لیز نمی خورید. یکی دیگر از دلایل محبوب بودن این کفپوش ها عایق بودنشان است. خانه های موکتی در تابستان خنک تر و در زمستان گرم ترند، علاوه بر این دو مزیت، عایق صدا هم هستند.

انعطاف پذیرند، نگهداری شان آسان است و خیلی زود هم تمیز می شوند. اگر لیوانی، بشقابی یا چیزی از دست تان سر بخورد و روی موکت بیفتد شکستنش به این بستگی دارد که از چه ارتفاعی و با چه شدتی زمین بخورد.

نکته اقتصادی:شما با هر میزان بودجه ای که دارید می توانید راهی بازار شوید و به مقدار مورد نیاز موکت تهیه کنید.چون قیمت موکت های موجود در بازار ازمتری 8تا 65هزار تومان متفاوت است. البته اگر قصد خرید موکت های با کیفیت خیلی بالا را دارید، باید 150هزار تومان یا حتی بالاتر هم برای هر مترش بپردازید.

چطور محاسبه کنیم؟
 یک نقشه ساده و دم دستی از منزلتان بکشید. با متر اندازه دیوارها را بگیرید و روی کاغذ کنار هر دیوار اندازه اش را بنویسید. بعد از این کار باید مساحت را حساب کنید. حالا باید آن قسمت هایی را که قصد دارید سرامیک یا پارکت کنید به مستطیل هایی تبدیل کنید تا بتوانید مساحت را به دست بیاورید.

آخر کار هم همه مساحت های به دست آمده را با هم جمع کنید. عدد به دست آمده میزان سرامیک و پارکتی است که شما احتیاج دارید که البته باید چند متر بیشتر سرامیک بخرید که پرتی ها را بپوشاند. عدد به دست آمده را در قیمت کفپوش مورد نظرتان ضرب کنید.

منبع : نمناک

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

روکش جلوی راه پله به معنای پوشاندن راه پله با موکت است. راه پله ای که به صورت مرتب و روکش شده نه تنها زیبا به نظر می رسد ، بلکه در زیر پاها نیز احساس نرمی می کند و هنگام راه رفتن عملاً صدایی ایجاد نمی کند. با توجه به مزایا ، بسیاری از افراد پله های خود را روکش می کنند. اما چه گزینه های پیاده سازی وجود دارد ، کدام نوع موکت برای استفاده در راه پله مناسب است و هزینه اثاث کشی راه پله چقدر است؟ در این مقاله به آن پی خواهید برد.

چرا پله های خود را روکش کنید؟
روکش جلوی موکت راه پله تکی به عقیده بسیاری از افراد به سبک قدیمی است. با این وجود ، هنگامی که به امکانات و مزایای ارائه شده نگاه می کنید ، کاملاً درست نیست. یک راه پله مبلی هنگام راه رفتن روی آن هیچ صدایی ایجاد نمی کند ، زیر پایتان احساس نرمی و گرما می کند و راه حل ایده آل برای استتار پله های آسیب دیده یا قدیمی است.

علاوه بر این ، شما گزینه های گسترده ای برای ساختن یک پله منحصر به فرد دارید. شما می توانید از بین انواع مختلف موکت و رنگ انتخاب کنید. شما از نظر اجرا نیز انتخاب دارید. اثاثه یا لوازم داخلی راه پله را می توان به دو روش انجام داد:

پله های جلوبندی با جلوه موکت راه پله 1. جلوه دونده پله
با اثر دونده راه پله ، فقط بخشی از پله ها ، معمولاً وسط ، روکش شده است. به این ترتیب ، بخشی از مراحل خود قابل مشاهده هستند.

هنگامی که این مراحل از همان مواد نرده تشکیل شده باشد ، 1 کل زیبا را تشکیل می دهد.

پله کاملا روکش 2. روکش کامل
با روکش داخلی کامل ، کل راه پله پوشانده شده است. بنابراین هر مرحله با پارچه در تمام طول تهیه می شود.

همیشه وقتی موکت ثابت را انتخاب می کنید این حالت وجود دارد. وقتی پله ها آسیب ببیند ، به خصوص یک راه حل ایده آل است.

قیمت پله های روکش دار
روکش کفپوش راه پله با موکت در اصل ارزانترین راه برای پوشاندن راه پله است. به طور متوسط ​​برای روکش کف پله های خود با موکت ، قیمتی بین 300 تا 800 یورو پرداخت می کنید. قیمت تمام شده به شدت به کیفیت و معرفی موکت در دکوراسیون داخلی انتخاب شده و درجه سختی کار (نوع پله ها - باز یا بسته) ، تعداد پله ها و ... بستگی دارد. در مورد قیمت متناسب با شرایط خود کنجکاو هستید؟ شما می توانید قیمت ها را بدون تعهد از طریق صفحه نقل قول درخواست کنید.

پله های اثاثه یا لوازم داخلی موکت
خواص مورد نیاز موکت
شما نمی توانید فقط یک راه پله را با هر نوع موکت بپوشانید. این عوامل مهم هستند:

A. تراکم قطب
موکت با تراکم شمع بسیار کم برای استفاده در پله مناسب نیست. وقتی چنین موکتی هنگام چیده شدن به دور پله خم می شود ، لایه زیرین یا پشت (لایه ای که نخ روی آن قرار داده شده است) قابل مشاهده خواهد بود. این البته خوب نیست. از طرف دیگر موکتی با تراکم شمع بالا به راحتی قابل خم شدن است بدون اینکه زیرانداز قابل رویت باشد.

ب- استحکام
از آنجا که ترافیک زیادی وجود دارد ، بهتر است یک پوشش پله محکم انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که مخصوصاً قسمت جلویی پله ها به شدت بارگیری می شود. سازه های بوکل و فرس برای پله ها بسیار مناسب هستند زیرا ساختار کاموایی محکمی نیز دارند. علاوه بر این ، یک لایه محافظت کننده از خاک اطمینان می دهد که خاک تا حد ممکن بر روی سطح باقی بماند.

ج - موکت های مصنوعی یا طبیعی
موکتهای مصنوعی بهترین شناخته شده هستند ، اما شتسشوی انواع موکت ها طبیعی نیز وجود دارند. به عنوان مثال ، نارگیل اغلب به عنوان پوشش راه پله استفاده می شود. موادی مانند سیزال نیز برای روتختی پله ها بسیار مناسب است. عیب اینگونه موکتهای طبیعی این است که موکت آنها سریعتر می شود و رطوبت را به راحتی جذب می کند. همچنین تمیز کردن یک موکت طبیعی نسبت به موکت مصنوعی کمتر آسان است.

نگهداری از پله های روکش دار
در مقایسه با انواع دیگر پوشش پله ، موکت نیاز به نگهداری بیشتری دارد. نگهداری مناسب از پله های روکش دار برای طول عمر آن مهم است. به دلیل اصطکاک با خاک ، پله ها بسیار سریعتر فرسوده می شوند.

در اصل کافی است مرتباً پله ها را با جاروبرقی پاک کنید. این باعث می شود شن و ماسه و سایر خاکها به عمق توده های پارچه که در آنجا برداشتن آن بسیار دشوار است ، نریزند.

 

پله ها را با موکت آبی بپوشانید
 

خودتان انجام دهید یا یک حرفه ای استخدام کنید؟
برای پس انداز پول می توانید کار را خودتان انجام دهید و پله هایتان را خودتان روکش کنید. در کوتاه مدت ، به نظر می رسد که ارزان ترین راه حل باشد. توجه داشته باشید که اشتباهی به سرعت انجام می شود و هزینه های تعمیر نیز می تواند زیاد باشد. شاید بالاتر از پولی که در ابتدا با شروع کار خود پس انداز کردید.

روکش کفپوش راه پله ای شغل پرمشغله است که نیاز به دانش و تجربه دارد. حتی یک حرفه ای نیز باید آن را کاملاً زیر نظر داشته باشد. بنابراین هر راه پله و هر پایان به روش دیگری نیاز دارد. وقتی یک راه پله به صورت حرفه ای روکش شده باشد ، می توانید این را در پایان ببینید. یک موکت راه پله ای که به صورت حرفه ای نصب شده باشد ، به سرعت برآمدگی نخواهد داشت و در درزها و یا اتصال به دیوارها از بین نخواهد رفت. توسط یک حرفه ای

بنابراین شما از کیفیت و جایگذاری صحیح اطمینان دارید.

یک راه پله روموکتی جدید انتخاب کنید یا راه پله موجود شما توسط یک متخصص حرفه ای نصب موکت روکش شده است؟ از طریق صفحه نقل قول می توانید بدون تعهد از متخصصان نقل قول درخواست کنید.

به این ترتیب می توانید هزینه ها را تأمین کنید
اگر روکش کف پله ها را به یک حرفه ای بسپارید ، می توانید با انجام کارهای مقدماتی خود هزینه ها را تأمین کنید.

در صورت مناسب بودن سطح ، راه پله را می توان روکش کرد. به عنوان مثال ، از بین بردن بقایای چسب قدیمی از قبل مهم است. در غیر این صورت ، این احتمال وجود دارد که چسب جدید به درستی نچسبد. اگر در نتیجه پوشش جدید پله از بین برود ، مطمئناً اتلاف کار و پول است.

نحوه برداشتن چسب به نوع چسب بستگی دارد (پایه آن آب باشد یا نه). معمولاً از یک حلال چسب و یک دستگاه تراش دهنده رنگ برای انجام کار استفاده می شود. این یک کار وقت گیر و دشوار است اما اگر خودتان این کار را انجام دهید در هزینه های زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

قیمت پله دریافت می کنید؟
یک سازنده پله مخصوص انتخاب کنید و خود را نسبت به اجرای صحیح کار و نتیجه نهایی زیبا اطمینان دهید. از طریق فرم زیر پیشنهادات و مشاوره رایگان قیمت از حداکثر 3 متخصص در منطقه خود دریافت خواهید کرد.

منبع : trappenhuis

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

در جستجوی منشأ هنر ایجاد موکت دستباف طی قرن ها ، با عمق بی نهایت زمان روبرو می شویم. اما با نگاه به گذشته ، می توان تولید گسترده و بافت موکت دستباف را تقریباً در همه کشورهای جهان مشاهده کرد. رسیدن به امروز ، جایی که تولید یک موکت دستباف از اختیارات کشورهایی است که با ظهور صنعتی شدن و اتوماسیون فرآیند تولید ، سنت های خود را تحت تأثیر قرار نمی دهند.

چه توسط قبایل عشایر از اعماق منچوری و مغولستان و چه در روستاها و شهرهای ایران ، ترکیه ، پاکستان ، آذربایجان ، نپال ، هند و چین تولید شود ، روند ساخت یک موکت دستباف همیشه بر اساس تکنیک های اجدادی باستان خواهد بود. این تکنیک ها مربوط به فرآوری طبیعی پشم ، رنگ آمیزی طبیعی از طریق رنگ ها و همچنین اشتیاق واقعی بافندگان موکت است که ساعت های کاری بی شماری را برای تکمیل یک محصول جداگانه اختصاص می دهند.

تنها چیزی که با گذشت زمان واقعاً بدون تغییر می ماند ارزش واقعی موکت دستباف است. این ارزش اساسی از طرح ها ، رنگ ها و الهامات بافندگان موکت ساخته شده است و سعی دارد افسانه ها و داستان های تمدن های باستان را برای ما بازگو کند.

خرید آنلاین موکت سرمایه ای است که زیبایی امروز ما را بهبود می بخشد و انتخاب فردا را جبران می کند. به این ترتیب ما ارزش های سنتی را حفظ می کنیم و رویاهای هزاران صنعتگر گذشته را "زنده می کنیم" ، که بخشی از خود را در این آفرینش ها که برای ارائه این احساس گرم گرما ساخته شده اند ، به جا گذاشته اند. دید و لمس یک موکت دستباف شسته و رفته همیشه ما را تحت تأثیر قرار داده و تحت تأثیر قرار می دهد.

یک بازار خاص اما زیبا
تهیه دستگاه موکت دستباف قطعاً یک بازار روزمره و معمول نیست. بنابراین باید در حرکات خود بسیار مراقب باشید و به جزئیات بازار خود توجه کافی داشته باشید. برخی از اطلاعات زیر به شما در خرید و همچنین در نگهداری و نگهداری موکت دستباف کمک می کند. شما نباید فراموش کنید که پس از خرید موکت ، موکت خود "بالغ" می شود ، که در زیر پایتان واقع شده است.

 

انتخاب یک مشاور تاجر: همانطور که ضرب المثل معروف پدربزرگ های ما می گفت: "شما باید به زرگری خود ، به خز و به هم ریختگی خود اعتماد داشته باشید." موکت ها فاقد برچسب سازنده هستند و گواهینامه توسط نمایندگی صادر می شود. بنابراین قبل از خرید تحقیق خوبی انجام دهید.
 

انتخاب اندازه: موکت های کوچک را ترجیح دهید. آنها نه تنها از لحاظ بصری فضای شما را بزرگ می کنند ، بلکه ارزش آنها نیز با افزودن آنها به فضا بهتر برجسته می شود. به هر حال ، در اتاق نشیمن شما نباید موکت از حد مبل پایین برود ، در حالی که در اتاق ناهار خوری صندلی مهمان هنگام استفاده از آن ، باید سطح موکت را فشار دهد. ابعاد توسط مبلمان ما تعیین می شود. همچنین کف و گرمایش در خانه های مدرن بسیار مناسب است.
 

انتخاب رنگ: در انتخاب رنگهای موکت فضای خود به ذات و ذوق ذهنی خود اعتماد کنید و از گزینه هایی که معمولاً مناسب ترین دکوراسیون منزل شما هستند خودداری کنید ، زیرا به این ترتیب موکت شما در کل "یکپارچه" خواهد شد و ویژگی منحصر به فرد بودن خود را از دست بدهد.
 

انتخاب سبک و زیبایی شناسی: از کلاسیک به حداقل. سفید شده ، Patchwork ، نپال ، پاک شده ، محمدی (محمدی) ، زایگلر (زایگلر) ، بخارا (بخارا) ، تبریز ، تبریز ، نائین ، اصفهان و موارد دیگر. از غریزه و زیبایی شناسی خود نترسید. شما با انتخاب خود زندگی خواهید کرد ، باید آن را دوست داشته باشید و بیان کنید. راهنمای خرید انواع موکت دستباف در همه جا جا می گیرد. درجه کنتراست درون فضا انتخاب شماست.
 

انتخاب کیفیت: برخلاف تصور شما ، موکت دستباف بهتر یا بدتر وجود ندارد. شاید ما باید این مقایسه را به عنوان یک بازار صادقانه یا یک بازار کمتر منصفانه تعریف کنیم. موکت دستباف از موکت دستباف دست بر نمی دارد. در برخی از قالیچه ها مانند موکت های عشایری بافته شده بر روی توری های افقی ، ما از اشتباهات و نقص های طبیعی (ابراش) در بافندگی گذشت می کنیم ، که می تواند برخی از محصولات را منحصر به فرد کند ، در حالی که در برخی دیگر مانند موکت های سازمان یافته با توری های عمودی و طرح های روی کاغذ میلی متر ، هیچ. عواملی مانند کیفیت پشم مورد استفاده ، بافت آن ، طرح هایی که روی آن تزئین می شود ، گره هایی که به آن کمک می کنند ، نادر بودن نوع آن ، اتمام کار ، شستشو و کوتاهی مو در تعیین سطح موکت خود را. اما همه اینها هرگز قادر به تعریف منحصر به فرد و جادویی نخواهد بود که یک موکت واقعا خاص می تواند به شما ارائه دهد.

آنها موکتهای پشمی را بازار دوستانه تری می دانند زیرا پشم مزایای طبیعی بسیاری دارد. توده موکت برجسته می ماند ، رنگ ها سایه های طبیعی خود را حفظ می کنند ، به راحتی لک نمی شوند ، قابل اشتعال نیستند ، در عین حال دوام و گرمتر از انواع دیگر هستند. همین خصوصیات را در ابریشم طبیعی نیز مشاهده می کنیم که باعث درخشش بیشتر تصویر موکت می شود.
 
علاوه بر چشمگیر بودن جلوی موکت دستباف ، به پشت آن نیز توجه مناسب داشته باشید. این باید به وضوح طرح ، چیدمان آن ، تراکم گره ها و احتمالاً نقص احتمالی آن ، مانند لکه ها یا پارگی را نشان دهد. قالیبافان می گویند در پشت ما شخصیت بافنده را می بینیم.
 
گره های پشت موکت چگال تر ، طراحی دقیق تر می تواند باشد. پیچیدگی و جزئیات بیشتر در طراحی به معنای زمان ایجاد بیشتر ، نخ های نازک تر و در نتیجه هزینه های بیشتر است. همچنین ، با استفاده از روش و سبک بافت موکت ، یک متخصص موکت می تواند DNA موکت ، منشا با کیفیت را درک کند.

می توان گفت موکت ها PDO یا PGI دارند. هر کیفیت سبک و ویژگی های خاصی دارد و نام خود را از محل تولیدی گرفته است که آن را تثبیت کرده و همان "دستورالعمل" را از لحاظ زمانی بی بدیل حفظ می کند. به عنوان مثال تبریز از تبریز ، GHOM ، NAIN ، AGRA ، اصفهان ، کرمان ، هرکه ، قونیه ، کارس ، بخارا کشمیر و غیره این یک نام مکانی است که خصوصیات را غسل داده است.

خودتان می توانید با یک آزمایش ساده ، کیفیت و نحوه بافت موکت دستباف را دریابید. با یک شی sharp تیز در پشت سعی کنید یکی از گره های بهترین مدل موکت برای اتاق کودک خود را بردارید. در مورد موکت اصلی روی دستگاه بافندگی ، هیچ گره ای قابل برداشت نیست. با این حال ، اگر به دلیل بافت نازک تری برداشته شود ، باید مانند یک نامه مچاله (c) به نظر برسد. روی دستگاه فقط یک V کامل تشکیل می دهد.
 
نقاشی ها روی کاغذ میلی متر چاپ شده اند. آنها مانند یادداشت های روی میله هستند. اگر ما "اشتباه" بازی کنیم ، به عنوان یک تناقض گاهی بزرگ ، گاهی کوچک بر روی بافت نقش می بندد. باید به یاد داشته باشید که پیچیدگی طرح ها و تکنیک گره نه تنها به منشأ یک موکت خیانت می کند ، بلکه باعث افزایش کل زمان ساخت و هزینه آن می شود.
 
راز یک نتیجه نهایی بی عیب و نقص ، و همچنین نحوه صحیح تخمگذاری روی زمین ، در تبحر در ایجاد صنعتگر ، در مواد اولیه به درستی پردازش شده و در دستگاه های بافنده نصب شده ایده آل در طول مراحل ساخت است.
 
با دنبال کردن دستورالعمل های پایین صفحه ، می توانید تعداد دقیق گره ها در هر متر مربع سطح موکت را خودتان محاسبه کنید.

منبع

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

همه چیزهایی که باید در مورد چمن مصنوعی بدانید ، از ویژگی های خاص ، انواع مختلف ، موارد استفاده ، تا هزینه. چه زمانی استفاده از چمن مصنوعی راحت است؟ جنبه های منفی این نوع خاص کفپوش چیست؟ آیا می توان از چمن مصنوعی در فضای باز نیز استفاده کرد؟
 
برای همه کسانی که می خواهند خانه خود را زیبا کنند ، محیط های بیرونی دیگر فقط خطوط یک ساختار دیوار نیستند ، بلکه به خانه ای دوم تبدیل می شوند ، که با توجه به نیازها و سلیقه زیبایی آنها مورد مراقبت قرار می گیرند و درون آنها زندگی خوبی می کنند.
علاوه بر حوزه گیاه شناسی ، کل دنیای ساخت و ساز وجود دارد ، که به شما امکان می دهد تا در فضای بیرونی بهشتی دوباره ایجاد کنید ، حتی می توانید وحشتناک ترین وحشت را بگذارید: گلها با پوشش ها ، گیاهان روی زمین و همه چیز مخلوط می شوند. کل به شما اجازه می دهد به باغ یا چمن خود نظم و هماهنگی دهید.

چمن مصنوعی در یک باغ خصوصی
(چمن مصنوعی در یک باغ خصوصی)

همراه با خرید انواع موکت کف که برای فضای خارجی استفاده می شود ، گاهی اوقات استفاده از اهداف مصلحتی دیگر مورد نیاز است ، که می تواند مشکلات ناشی از کیفیت پایین زمین ، یا کمبود وقت یا نیازهای اقتصادی را حل کند. در این موارد گزینه ایده آل با چمن مصنوعی نشان داده می شود. دومی اغلب برای ساخت چمن مصنوعی نشان داده می شود ، به ویژه برای فعالیت های ورزشی.

گراس مصنوعی چیست؟
چمن مصنوعی (یا چمن مصنوعی یا فرش در فضای باز) نوع خاصی از کفپوش است که از مواد نساجی ساخته شده است. چمن مصنوعی جدا از تأثیر زیبایی شناختی ، ویژگی های مشترک دیگری در چمن طبیعی ندارد.
ضخامت چمن مصنوعی از 4 تا 12 میلی متر است. با این وجود بسته به نوع مورد استفاده ، می توان در بازار مانتوهای مورد استفاده برای محیط های مسکونی ، با عملکرد کاملاً تزئینی ، ضخامت حدود 6 یا 7 میلی متر ، یا آنهایی را که برای استفاده حرفه ای تر استفاده می شوند ، برای ورزش های کفپوش استفاده کرد. ، که ضخامت آنها می تواند از 20 تا بیش از 50 میلی متر باشد.

مشخصات گراس مصنوعی چیست؟
چمن مصنوعی دارای یک سری ویژگی های مثبت است که به خاطر سپردن آنها مفید است ، زیرا هنگام انتخاب ، ارزیابی ویژگی های خاص برای هر نوع ضروری است.
متداول ترین مشخصات در چمن مصنوعی به شرح زیر است:

سازگاری با شرایط مختلف ؛
نتیجه زیبا و دلپذیر ، بسیار شبیه به چمن طبیعی ؛
احساس راحتی در راه رفتن ؛
عملی در تمیز کردن
تعمیر و نگهداری سریع و کم
ارزان بودن
عملی بودن نصب ؛
خشک شدن سریع حتی پس از دوش گرفتن.
مقاومت در برابر عملکرد عوامل جوی ؛
مقاومت در برابر اشعه خورشید
با این حال ، در میان معایب ، یک سری ویژگی ها پیدا می کنیم که بیش از هر چیز به کیفیت چمن مصنوعی بستگی دارد. در این میان بارزترین آن مسلماً تغییر رنگ چمن هنگام تأثیر اشعه خورشید است. یکی دیگر از عناصر نامطلوب این است که در صورت صاف بودن کافی با مخلوط شن و لاستیک ، امکان تسطیح احتمالی تیغه های چمن مصنوعی را ندارد.

انواع گراس مصنوعی کدامند؟
در بازار می توان طیف گسترده ای از انواع احتمالی چمن مصنوعی را پیدا کرد ، شروع با گوشته ای که می تواند کوتاه تر یا طولانی تر باشد. انتخاب یکی یا دیگری به شدت به استفاده از آن بستگی دارد. به عنوان مثال ، مانتوی مصنوعی ساتن بیش از همه برای میزهای بیلیارد استفاده می شود ، در حالی که برای اتاقهای داخلی شما یک فرش سبز چمن ، برای محیط های خارجی انتخاب می کنید ، در عوض ، شما به چمن مصنوعی واقعی متوسل می شوید ، که دارای یک پوشش بلند است.

انواع مختلف چمن مصنوعی
(انواع مختلف چمن مصنوعی)

شناخته شده ترین چمن مصنوعی ، همان چوبی است که بیشتر از همه شبیه چمن واقعی است ، با یک ریشه کاه مشخص می شود ، که مستقیماً در زمین باغ یا سطح زمین لنگر می اندازد. از طرف دیگر ، قسمت فوقانی چمن یا الیاف خارجی از پلی پروپیلن ساخته شده اند که قادر به مقاومت در برابر عملکرد عوامل جوی و نور خورشید هستند.
ناگفته نماند که لازم است نوع چمن مصنوعی مناسب برای هر سطح جداگانه که میزبان آن باشد ، با دقت انتخاب شود. همچنین لازم است که چمن مصنوعی کاملاً روی زمین لنگر بیفتد ، تا ایده چمن واقعی حتی بیشتر شود.
در میان انواع مختلف چمن مصنوعی موجود در بازار ، موارد زیر را به طور عمده تفکیک می کنیم:

تشک های با انبوه کم
تشک با پرده 14 میلی متر؛
چمن مصنوعی حرفه ای؛
فرش.
اولی و همچنین دومی عمدتا در مواردی استفاده می شود که پوشاندن سطح با چمن واقعی امکان پذیر نیست ، بنابراین ، تشک های کم چمن راه حل هستند.

عملی و اقتصادی ، حتی در رنگ های مختلف ، از سفید ، قرمز ، آبی ، سیاه و سفید موجود است. نتیجه زیبایی شناختی این نوع چمن مصنوعی به یک فرش اشاره دارد ، زیرا مانتو ساتن شباهت زیادی به فرش پرز کوتاه دارد.
چمن مصنوعی 14 میلیمتری نتیجه زیبایی بهتری نسبت به حصیرهای دارای چمن تراشیده شده می دهد ، تا آنجا که از آنها استفاده می شود ، نه برای زمین های ورزشی ، بلکه برای پوشش فضاهای داخلی و عمومی.

چمن مصنوعی با لایه 14 میلی متر
(چمن مصنوعی با چمن 14 میلی متر)

منظور ما از انواع چمن مصنوعی حرفه ای این است که برای ساخت زمین های ورزشی یا برای پوشاندن فضای سبز بزرگ استفاده می شود. جنبه دلپذیر و راستین چمن مصنوعی حرفه ای توسط کت بلندتر و الیاف پیچ خورده داده می شود ، که می تواند از لطافت و طبیعی بودن چمن واقعی کاملاً تقلید کند. در این حالت ، چمن مصنوعی فرایندی را طی می کند که منجر به پیچ خوردگی هر نخ می شود ، بنابراین می تواند نرمی و قوام مشخصه خود را حفظ کند ، حتی اگر زیر پا له شود.
راه حل دیگر چمن مصنوعی ، مناسب این بار برای محیط های داخلی و خارجی ، با پارچه ای با اثر فرش نشان داده می شود. این پوشش کاملاً خاص قادر به تضمین مقاومت بالا در برابر نور ، دفع آب و در عین حال سطح صاف ، بدون ضخامت و بدون دسته سبز است.

چمن مصنوعی با مانتو بلند ، مناسب برای محیط های بیرون
(چمن مصنوعی با مانتو بلند ، مناسب برای محیطهای بیرون)

با این حال ، برای فضاهای بیرونی ، همیشه توصیه می شود از چمن مصنوعی واقعی استفاده کنید ، که می تواند تأثیر زیبایی از گوشته طبیعی را ایجاد کند. ضخامت با توجه به نوع انتخاب شده و درجه صحت به دست آمده متفاوت است. ظاهر چمن های مصنوعی می تواند یادآور یک چمن سبز یا یک علف چمن به رنگ کاه باشد.

در کدام مناطق از سنتز مصنوعی استفاده می شود؟
چمن مصنوعی به شما امکان می دهد فضاهای سبز مصنوعی را از نو بسازید. این ماده عمدتا برای ساخت کف در محیط های ورزشی ، مانند زمین های فوتبال ، زمین های تنیس ، زمین های والیبال ، و همچنین برای چمن های داخلی مصنوعی استفاده می شود.
از چمن مصنوعی بیش از هر چیز در مواردی استفاده می شود که پرورش چمن واقعی به دلیل خاک نامناسب یا خشک ناشی از تعمیر و نگهداری ضعیف ، بلکه همچنین روی سطوح آسفالته یا سنگفرش ، دشوار باشد.

باغی با چمن های مصنوعی دایره کوتاه
(باغی با چمن مصنوعی دایره کوتاه)

چمن مصنوعی همچنین برای ایجاد فضای سبز عظیم در آسمان خراش ها ، یا تراس ها یا بالکن ها ، یا حتی برای ایجاد باغ های معلق استفاده می شود.
مانتوی مصنوعی امکان زیست پذیرتر شدن فضاهای شهری را فراهم می کند ، ایجاد فضای سبز طبیعی در آن غیرممکن است: تأثیر بصری گوشته سبز ، رنگ شدید ، همه عواملی هستند که در ارائه ایده ای از آرامش و آرامش ، به طوری که یکنواختی زندگی شهر را متزلزل کند.

چمن مصنوعی با پوشش بلند
(چمن مصنوعی با پوشش بلند)

چمن مصنوعی را می توان در محیط های داخلی ، و همچنین خارج از خانه استفاده کرد ، اما در هر دو مورد ، می تواند عملکردی زینتی را پوشش دهد ، یا برای یک هدف خاص نشان داده شود.
در مواردی که چمن مصنوعی در اطراف لبه های استخر قرار دارد ، با محصولات ساینده تصفیه می شود و روی تکیه گاه های تخلیه اعمال می شود ، به گونه ای که از هرگونه مشکل مربوط به رطوبت محافظت کند.
در نهایت ، مکانهایی که می توان از چمن مصنوعی استفاده کرد ، موارد زیر است:

لبه های استخر
آلاچیق
مناطق بازی
تراس ، حیاط ، سقف و سایبان
در رستوران داران برای استقبال بیشتر مناطق در نظر گرفته شده برای عموم مردم.
در مهد کودک ها برای کاهش آسیب های ناشی از سقوط.
در فضاهای داخلی؛
در امکانات ورزشی ، از زمین های فوتبال گرفته تا زمین های هاکی ، از زمین های گلف تا زمین های راگبی ، از زمین های تنیس تا زمین های ورزشی چند منظوره.
چه زمانی استفاده از گراس مصنوعی مناسب است؟
استفاده از بهترین چمن مصنوعی روف گاردن در محیط های خانگی یا عمومی در موارد خاص توصیه می شود ، یعنی موارد زیر:

در صورت ادامه مشکلات عملی در مدیریت چمن طبیعی ؛
اگر در منطقه ای زندگی می کنید که گرما یا سرما ، رطوبت یا خشکسالی مشکلات مداوم هستند.
اگر مشکل وجود حشرات ، مانند پشه ها ، مورچه ها ، زنبورها و مگس ها مکرر باشد ، بنابراین ، هر ساله استفاده از سموم دفع آفات و حشره کش ها ضروری است.


اگر از آلرژی خاصی رنج می برید ، مثلاً به یونجه ؛
اگر می خواهید تأثیرات زیست محیطی را محدود کنید ؛
اگر می خواهید باغی داشته باشید که همیشه عالی باشد ، بدون نیاز به نگهداری سیستماتیک.
چقدر هزینه های مصنوعی هزینه می شود؟
چمن مصنوعی بصورت رولی بصورت تجاری در دسترس است 
2 متر مربع یا در بسته های 20 یا 60 مربعی ، در هر متر مربع فروخته می شود.
هزینه چمن مصنوعی با توجه به نوع انتخاب شده متفاوت است ، زیرا عملکرد زیبایی و کیفیت آن تا حد زیادی بر قیمت نهایی تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، یک حصیر کم ارتفاع در بازار با قیمتی از 7 تا 10 یورو برای هر متر مربع در دسترس است. هزینه چمن مصنوعی هنگامی افزایش می یابد که دارای ساختاری باشد که شامل ریشه پر کردن یا سیستم پر کردن ، به طور معمول از "" چمن مصنوعی حرفه ای ؛ در این حالت ، تأثیر زیبایی شناختی نیز مربوط به محدوده قیمت بالاتر از 28 تا 37 یورو برای هر متر مربع است.

منبع : pavimentisulweb

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

نوع مناسب موکت برای منطقه مورد نظر برای کاربرد
موکت ها انواع مختلفی دارند و روشهای تولید و سنتهای گره زدن و بافتن موکت به دوران باستان برمی گردد. صنعتی سازی بازار را به میزان قابل توجهی تغییر داده و تولید دست را تا حد زیادی جابجا کرده است. در این مقاله ما به طور عمده فرآیندهای مدرن ساخت ، انواع مختلف موکت ها و نحوه استفاده از آنها را توضیح می دهیم.

ظاهر
نمای انواع موکت ها و کاربرد آن را می توان به دسته های پارچه حلقه برش ، شمع برش و پارچه حلقه تقسیم کرد. این روش نحوه نمایش نخ ها (نخ) روی سطح را توصیف می کند. به عنوان مثال ، پارچه حلقه یک حلقه بسته است ، یک حلقه است که در سطح قابل مشاهده است و اغلب به دلیل دوام در ادارات و غیره استفاده می شود. شمع برش خورده (موکت مخملین) بر روی سطح بریده می شود و منجر به ایجاد یک سطح متراکم می شود ، در حالی که طرف برش خورده لایه در حال تشکیل است. با حلقه برش ، از هر دو روش استفاده می شود ، و در ارتفاع های مختلف برش داده می شود و یا به عنوان یک حلقه باقی می ماند.

روش ساخت
روند تافتینگ احتمالاً گسترده ترین تکنیک امروزی است که به موجب آن یک نخ در حامل سوراخ می شود و با بسیاری از سوزن های کوچک لنگر می اندازد. این نام فرآیند لنگر انداختن نخ و لایه حامل را توصیف می کند - نخ در لایه حامل قرار دارد.

موکت های بافته شده قدیمی ترین در میان کف پوش های پارچه ای است و در دوران باستان ساخته می شده است. در روش بافندگی ، ما نخ و پود را در هم می آمیزیم و بدین ترتیب یک سطح سفت ایجاد می کنیم زیرا هیچ نخ بریده شده ای روی سطح وجود ندارد و بنابراین سطح تماس کمتری وجود دارد.

موکتهای بدون توده (نخ) مانند نمد سوزنی یا نمد سوزنی نوع دیگری از موکتهای سخت پوش را ارائه می دهد. این موکتها بیشتر در ادارات و سایر ساختمانهای عمومی مورد استفاده قرار می گیرند زیرا بسیار سخت پوش هستند اما به دلیل تراکم آن خصوصاً پا برهنه و جوراب راحتی آن زیاد نیست.

انواع سطح
موکت ها دارای الیاف و انواع مختلفی از ساخت هستند. سطح را می توان به سه نوع تقسیم کرد: حلقه برش داده شده ، پارچه شمع برش خورده و پارچه حلقه ای.

این روش نحوه نمایش نخ ها (نخ) روی سطح را توصیف می کند. به عنوان مثال ، پارچه حلقه یک حلقه بسته است ، یک حلقه است که در سطح قابل مشاهده است و اغلب به دلیل دوام در ادارات و غیره استفاده می شود. شمع برش خورده (موکت مخملین) بر روی سطح بریده می شود و منجر به ایجاد یک سطح متراکم می شود که در قسمت برش خورده لایه در حال تشکیل است. هر دو روش در حلقه برش استفاده می شود ، و در ارتفاعات مختلف برش داده می شود یا به عنوان حلقه باقی می ماند ، همچنین به عنوان موکت "حلقه برش" شناخته می شود.

لایه حامل (زیر سطح) در نسخه های مختلف ارائه می شود.

انواع فیبر
فیبرها را اساساً می توان به بهترین رنگ موکتهای الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تقسیم کرد. الیاف طبیعی به عنوان مثال پشم گوسفند ، مو بز ، الیاف نارگیل و الیاف گیاهانی مانند - است.

الیاف مصنوعی امروزه به عنوان استاندارد در نظر گرفته می شوند زیرا سفت و سخت هستند و نسبت به الیاف طبیعی ارزان ترند و به طور بی وقفه در دسترس هستند. با این وجود بهترین و قدیمی ترین موکت ها هنوز الیاف طبیعی محسوب می شوند و موکت های رولزرویس محسوب می شوند. تمیز کردن خود و بازسازی رفتار برداشت به دلیل ساختار منحصر به فرد فیبر شگفت انگیز است.

قانون این است: هرچه فیبر مصنوعی بیشتر باشد ، در برابر سایش مقاوم تر و تمیزتر می شود. الیاف طبیعی بیشتر ، رنگ پایدارتر و خود تمیزکاری بهتری دارند.

لایه حامل
در اینجا از مواد و تکنیک های مختلفی نیز استفاده می شود. پشتیبان فوم ، پارچه پارچه ای و پشم گوسفند مصنوعی بسته به نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. در منطقه زندگی اغلب از موکت هایی با کف کف استفاده می شود. این اساساً یک لایه پیاده روی نرمتر و عایق بندی صوتی بهتر در کف پا را ارائه می دهد. پارچه ها و پارچه های پارچه ای برای انواع موکت ها ، دولتی یا خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع و خصوصیات انواع مختلف موکت ها
در این بلاگ ، نگاهی دقیق به تغییرات مختلف ، شکل ظاهری و خصوصیات آنها می اندازیم. از آنجا که موضوع موکتها بسیار جامع است ، این به عنوان یک خلاصه عمل می کند و لیستی کامل از انواع موکت را نشان نمی دهد.

تغییرات حلقه ها را برش دهید
در اینجا برخی از حلقه ها بریده می شوند. دیگران را در همان سطح یا سطح پایین تر بگذارید. این سطح برجسته نامیده می شود و بسیار مقاوم است. گزینه دیگر پارچه شمع حلقه ای با عمق بالا است. اینجاست که حلقه های بالاتر بریده می شوند تا ترکیبی از پارچه حلقه و مخمل ایجاد شود. تولید دقیق طیف وسیعی از گزینه های طراحی برای مواد ، الگو و شکل را باز می کند.

حلقه های برش موکت - موکت
پارچه حلقه ای / موکت های بافته شده
با ادامه کار خود ، kl

یک حلقه نخ با همان طول ، این پارچه حلقه صاف بسیار مقاوم است. شمع حلقه ای با عمق بالا (کف کوتاه - بلند) از حلقه های نخ با طول های مختلف تشکیل شده است و بنابراین ساختار یافته به نظر می رسد. هر دو نسبت به ردپاها مقاوم و حساس نیستند - برای مناطق بسیار استفاده شده ایده آل است. ترکیبی از حلقه های رنگی مختلف ، آزادی زیادی در طراحی ایجاد می کند و می تواند به کف و دیوارها متصل شود.

مخمل
موکت های مخملی احساس لوکس و گرمی را منتقل می کنند. با استفاده از این موکت ها ، حلقه های پشمی به صورت برش خورده و نخ به آرامی پیچ خورده است. این یک سطح کاملاً یکدست و مخملی ایجاد می کند. Velor یک پارچه تافتینگ سوزنی است. هرچه کف زمین بلندتر باشد سطح آن نرمتر خواهد بود.

موکت های مخملی ، موکت های مخملی
موکت های فریزی
نخ با پارچه مخمل دار یا مخمل چین دار ، نخ به خصوص محکم پیچ خورده و سپس ثابت می شود. سطح مورد استفاده عملی است و در برابر رد پا و تشکیل آجار بسیار مقاوم است. بافت سطح آن را گرم و نرم می کند. موکت Frisé در گروه موکتهای شمع برش خورده (شمع برش خورده) قرار دارد.

موکت زیر میز ، موکت حمام طراحی کنید
نگاه گامان
موکت هایی که در ظاهر جدید - قرار دارند از محبوبیت خاصی برخوردارند. آنها ساختارهای جذاب الیاف نارگیل و جلبک دریایی را با گرما ، دوام و راحتی موکت ها ترکیب می کنند. موکتهای گامان سخت پوشیده ، مراقبت از آنها آسان و ضد الکتریسیته ساکن است. به لطف کیفیت بالا ، مقاومت بالایی در برابر سایش دارند.

موکت گامان - موکت
شمع حلقه بربر
با مخلوط کردن نخهای مختلف طبیعی در یک نخ ، موکتهای بربر کاملا طبیعی به نظر می رسند و ظاهری روستایی دارند. آنها همچنین بسیار کاربردی ، بادوام ، همه کاره هستند و بنابراین برای مناطق با ترافیک زیاد ایده آل هستند.

موکت بربر ، کف موکت
نخ توپی
موکت های کوگلگرن دوام فوق العاده و عدم حساسیت و زیبایی را ترکیب می کنند. سطح آنتی استاتیک آن را برای فضاهای اداری نیز ایده آل می کند. پله ها را می توان با تقویت لبه ساخت. راه پله هایی که به این ترتیب چیده می شوند ، کار خود را برای دهه ها انجام خواهند داد. ما در نمایشگاه خود مدلی داریم که جزئیات را می توان در آن مشاهده کرد.

کوگلگرن ، فروشگاه کوگلگرن ، موکت اداری ، موکت در مکانهای عمومی ، ورودی موکت ، موکت https://virgool.io/@decoration ، موکت ، موکت ، موکت ، موکت برای کاستورهای صندلی ، کاستورهای صندلی موکت
پشم گوسفند سوزنی

نمد سوزنی به صورت یک سازه صاف با میلیون ها بخیه بخیه احساس می شود. این ماده می تواند از مواد شیمیایی ساخته شود بلکه از مواد طبیعی نیز ساخته می شود. اما در صنعت موکت ، الیاف پلی آمید بیشتر برای تولید استفاده می شود. نمد سوزنی در یک یا چند لایه عرضه می شود و می تواند یک لایه حامل ساخته شده از مواد طبیعی یا مصنوعی داشته باشد. نمد سوزنی بسیار سخت پوش ، مراقبت از آن آسان است و مقاومت زیادی در برابر سایش دارد. به همین دلیل است که اغلب در مناطق قراردادی بلکه در مناطق زندگی نیز استفاده می شود. نمد سوزنی علاوه بر ارزان بودن برای خرید ، به دلیل خاصیت ضد الکتریسیته ساکن بودن و تراکم بالا ، دارای حساسیت کم در برابر خاک نیز است.

موکت ، موکت ، تخمگذار موکت ، متخصص موکت ، کارشناس موکت ، موکت فروشی
انتخاب مناسب برای منطقه مورد نظر برای کاربرد
ما می توانیم طیف گسترده ای از موکتهای ساخته شده از الیاف مصنوعی پشمی و جدید را به شما پیشنهاد دهیم. به نمایشگاه موکت ما بیایید.

منبع

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

طراحی یک استخر شنا نیاز به یک روش مبتنی بر طراحی و اجرای بسیار دقیق توسط تکنسین ها و طراحان دارد. انتخاب مواد پوششی و محل قرارگیری آنها ، تماس مداوم با آب و مواد ضد عفونی کننده آن ، قابلیت راه رفتن با پای برهنه ، استانداردهای بین المللی مربوط به ایمنی و سیستم های فیلتر از عواملی هستند که برای ایجاد یک استخر شنای ایمن ، کارآمد و پایدار مورد توجه قرار می گیرند. نصب و راه اندازی.
راه حل های Florim


برای کمک به طراحان در زمینه طراحی کفپوش ضد آب استخر ، Florim Solutions تخصص فنی یک تیم مهندسین متخصص را در دسترس مشتریان خود قرار می دهد: از مطالعه امکان سنجی تا انتخاب پوشش ها ، تا نصب آن. فلوریم با 50 سال تجربه در بخش استخرهای شنا ، سیستم های ساخت و ساز کاملی را فراهم می کند ، از ایجاد مسائل مهم در طی فرایند طراحی جلوگیری می کند و انتخاب مناسب ترین راه حل مناسب برای نتیجه نهایی پروژه را تضمین می کند.


مزایای کاشی های چینی "ساخته شده در فلوریم"
استخرهای شنای فلوریم قابلیت انعطاف پذیری و استحکام ساختاری سیمان مسلح را با ویژگی های فنی و زیبایی پوشش کاشی چینی ترکیب می کنند. به عنوان یک سرامیک شیشه ای کاملاً فشرده ، مخصوصاً برای استفاده در پوشش کف ، کناره ها و کف خارجی استخر مناسب است. نتیجه ترکیب آن مقاومت بالاتری در برابر اثر خورنده کلر و بار استاتیکی است که توسط آب بر روی سازه وارد می شود. تخلخل بسیار کم آن منجر به نفوذ ناپذیری شدید آن می شود ، ضد یخ است ، تمیز کردن آن آسان و بهداشتی است. نسبت به شوک حرارتی و اشعه ماورا بنفش حساس نیست ، بسته به درجه حرارت تغییر در حجم را تجربه نمی کند و از لحاظ زیبایی از نظر زیبایی بدون تغییر باقی می ماند. علاوه بر این ، به لطف دوام و روش نصب آن ، با گذشت زمان ماده قابل اعتماد ، قابل جابجایی ، استفاده مجدد و نگهداری آسان است.

تنوع رنگ ، اندازه و پایان محصولات فلوریم را می توان به کیفیت فنی - کاربردی ظروف سنگی چینی اضافه کرد ، که به ویژه با ویژگی های ضد لغزش تولید می شود و همچنین به عنوان پوشش کنار استخر و برای عناصر خاص قابل استفاده است.
ناودان سرریز برای استخرهای بی نهایت
هنگام طراحی یک استخر بی نهایت ، این عنصر که برای جمع آوری و بازیابی آب استفاده می شود ، همان چیزی است که تعریف استخر را تعیین می کند که قصد ساخت آن را دارید. راه حل های Florim مشاوره ای در مورد مناسب ترین انتخاب ناودان سرریز برای هر طراحی پروژه ، ارائه سیستم های سرریز یا اسکیمر ارائه می دهد. به طور خاص ، مدل های Dolphin و Marea مبتنی بر مدولار 60 سانتی متر از مزایای فرم ارگونومیک که تسهیل کننده دستی دستی است ، به کیفیت های زیبایی ارائه شده توسط امکان پوشش سیستم های زهکشی و بازیابی با همان پایان برای داخل و خارج استفاده می شود. از استخر

انتخاب پوشش ها
در همان زمان که مشخصات فنی نصب تعریف شده است ، Florim Solutions از طراحان در انتخاب زیبایی و اندازه های پوشش کف برای آشپزخانه مدرسه خارجی ، بر اساس نیازهای خاص پروژه و کاربرد در نظر گرفته شده ، پشتیبانی خواهد کرد.

استخرهای شنای عمومی
برای استخرهای شنای عمومی ، فلوریم پوشش های کاشی کاری شده در ابعاد سنتی ، 12.5 25 25 سانتی متر ساخته شده با مارک Floor Gres ، در رنگ های سفید ، فیروزه ای ، آبی ، عاجی ، آبی تیره و مشکی ، با سطوح صاف برای نوار چسب یا ضد لغزش را ارائه می دهد. چنگ زدن به لطف پیشرفته ترین فن آوری های برش جت آب ، می توان از محصولات Florim برای ایجاد تزیینات در سطوح داخلی و خارجی استخر استفاده کرد: نوشتن ، اعداد ، نام های تجاری به صورت گرافیکی طراحی و با پشتیبانی از Florim Solutions بدست آمده است.
مجموعه ورزشی Aqua Lublin
مجموعه ورزشی Aqua Lublin - Lublin (PL)
مشاهده پروژه

استخرهای خصوصی
برای استخرها برای آشنایی با انواع کفپوش ساختمان استفاده در منازل مسکونی ، هتل و مرکز آبگرم ، Florim راه حل های موجود در طیف وسیعی از اندازه ها و زیبایی های زیبایی را ارائه می دهد. از خاصیت پلاستیکی مواد مجموعه های Industrial ، Ecotech ، Geotech ، Buildtech ، Greentech ، Airtech و Stontech 4.0 با نام تجاری Floor Gres ، تا طراحی گرم و استقبال Argille 2.0 ، Icon Outdoor ، Urban Style ، کاشی چوبی و حرکت Casa Dolce Casa - Casamood ، از تطبیق پذیری نقشه ها ، مرمر عتیقه ، سنگ طبیعی ، تجدید نظر ، بی انتها و مصنوعات ساخته شده توسط Cerim ، تا لوکس تصفیه شده Ardoise ، La Roche ، Matières ، Pietra del Nord ، Planches ، Vision و Esprit.

برای قسمت بیرونی استخر ، می توانید تمام مجموعه های Florim را با خواص ضد لغزش مناسب ، در هر اندازه تا 120x120 سانتی متر و 120x240 سانتی متر با اتمام R10 با PTV> 36 متناسب با پروژه هایی که به عملکرد فنی بالایی نیاز دارند ، شمارش کنید. تمام مجموعه های Florim با مشخصات UGL (غیر لعابی) را می توان در یک پوشش مات برای پوشاندن فضای داخلی استخر و همچنین در تمام اندازه های موجود ، از جمله Magnum 160x320 سانتی متر (ضخامت فقط 6 میلی متر) استفاده کرد ، یک راه حل جدید سناریوهایی برای تأثیر زیبایی شناختی عالی در زمینه استخر

ویلا ED - استخر خصوصی
استخر روباز و داخلی با مجموعه Walks / 1.0 توسط Floor Gres - Villa ED (IT)
مشاهده پروژه

نمونه هایی از برنامه ها
تنوع گسترده محصولات ارائه شده به طراحان آزادی ترکیب بی حد و حصر را می دهد و می تواند گاهی اوقات راه حل های نوآورانه و شگفت آور ارائه دهد ، طراحی نصب استخر شنا را به یک واقعیت بسیار مشهور از نظر معماری ارتقا دهد. استفاده از مواد هماهنگ بین فضای داخلی و خارجی استخر ، ایجاد یک تداوم زیبایی شناختی زیبا بین کف زیر آب و کف و همچنین هماهنگی استخر در بافت اطراف آن را امکان پذیر می کند.

استخر روباز ایجاد شده به مناسبت مرمت یک مجموعه ورزشی باستانی در حومه Arcevia ، در نزدیکی Ancona ، یک نمونه معتبر را نشان می دهد که در آن بافت کف کاشی چینی با سنگ تراشی ساختار معماری در تعامل است ، که نشان دهنده یک تصویر کلی یکپارچه است ، با گفتگوی میان قدیم و جدید.

Arcevia - استخر شنای خصوصی
استخر روباز و داخلی با مجموعه Pietre / 2 توسط Casa dolce casa - Casamood طراحی شده است
مشاهده پروژه
سالها تجربه Florim در طراحی استخر منجر به ایجاد نمونه هایی از سنتز استثنایی بین عینک زیبایی و عملکرد فنی بالا شده است ، همانطور که با استخر Y-40 در هتل Terme Millepini ، پادووا ، عمیق ترین در جهان ، تنها غواصی آب چشمه حرارتی استخر.

منبع 

 

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

موکت می تواند یکی از سخت ترین م componentsلفه های تزئین باشد زیرا تصمیمات بسیاری برای تصمیم گیری وجود دارد: سبک موکت ، نوع الیاف ، الگو ، کیفیت و در آخر ، رنگ.

رنگ اغلب سخت ترین تصمیم برای مشتریان است. تجسم رنگ در یک فضای بزرگ با قضاوت از یک نمونه کوچک بسیار دشوار است. تغییر رنگ می تواند تأثیر چشمگیری داشته باشد ، و حتی گاهی اوقات اگرچه یک تغییر مورد نظر است ، اما می تواند کمی ترسناک باشد.

ویدئوی ویژه
6 نکته برای انتخاب رنگ مناسب موکت
اگر مطمئن نیستید که باید در مورد تصمیم گیری در مورد رنگ موکت نسکافه ای از کجا شروع کنید ، برخی از نکات و پیشنهادات را برای کمک به شما بخوانید.

1:18
اکنون تماشا کنید: 6 نکته برای انتخاب رنگ مناسب موکت
ابتدا چه رنگی انتخاب کنید؟
هنگامی که از ابتدا شروع می کنید ، کدام قسمت از دکوراسیون اتاق آنها را باید انتخاب کنید؟ برای فضای اصلی زندگی در خانه ، مانند اتاق خانواده ، ابتدا رنگ مبل را انتخاب کنید. دلیل آن این است که انتخاب رنگ پارچه اغلب بیشتر از اینکه با موکت یا رنگ محدود شود فقط به مبل محدود می شود. بسیاری از سبک های مبل فقط با انتخاب چهار یا پنج (یا کمتر) رنگ ارائه می شوند مگر اینکه مبل سفارشی ساخته شود. بنابراین ، اگر ابتدا انتخاب نشود ، یافتن مبل به سبک دلخواه شما که با موکتی که قبلاً انتخاب کرده اید مطابقت داشته باشد ، دشوار خواهد بود.

پس از انتخاب مبل ، سپس موکت و در آخر رنگ را انتخاب کنید. باز هم ، به این دلیل است که رنگ انتخاب تقریبا نامحدودی از رنگ دارد. با عنصری شروع کنید که بیشترین محدودیت در انتخاب را داشته باشد و جز component را با بیشترین انتخاب برای آخر ذخیره کنید.

9 روند موکت در سال 2021
دفتر با موکت الیاف طبیعی
در اتاق های دیگر مانند اتاق خواب نیز از همین منطق استفاده کنید. در این حالت ، گزینه های تختخواب بسیار گسترده است ، بنابراین ابتدا رنگ موکت را انتخاب کنید. از آنجا که تختخواب با هزینه کمتری تغییر می کند و تغییر آن نسبتاً آسان است ، ممکن است بخواهید قبل از انتخاب پوشش تخت رنگ رنگ را انتخاب کنید.

رنگهای خنثی موکت
یک دلیل وجود دارد که رنگ های خنثی بیشترین فروش را در موکت دارند. موکت در اتاق تأثیر زیادی دارد و رنگهای روشن در فضای وسیع می تواند غالب باشد. همچنین تعویض موکت نیز گران است. تا زمانی که منابع (و صبر) لازم برای جایگزینی موکت خود را هر چند سال یکبار با تغییر روند نداشته باشید ، بهترین کار این است که رنگ کف را خنثی نگه دارید. از رنگهای روشن یا جسورانه دیگر عناصر کم هزینه اتاق استفاده کنید: رنگ آمیزی روی دیوارها (تعویض آن بسیار آسان تر و کم هزینه تر از موکت) ، کوسن های روی مبل ، ملافه و تکه های لهجه کوچکتر مانند لامپ ها و قاب های هنری .

روند فعلی از رنگهای خاکی خنثی ، از جمله خاکستریهای گرم و بژ همیشه محبوب است. خنثی ها خسته کننده نیستند. برای اینکه مطمئن شوید موکت شما با وجود رنگ خنثی همچنان دارای شخصیت است ، بافت را در موکت انتخاب کنید. فرهای یا فرهای حلقه ای ، عمق و شخصیت را در موکت شما ایجاد می کنند در حالی که آن را به اندازه کافی ظریف نگه می دارند تا از تبدیل آن به نقطه کانونی اتاق جلوگیری کنند.

بربر فلکس
یکی دیگر از راه های عالی برای وارد کردن شخصیت در موکت شما انتخاب یک رنگ مایل به جای یک رنگ ثابت است. از نظر فنی ، این رنگهای موکت به عنوان بربر شناخته می شوند ، حتی اگر بیشتر مردم اصطلاح Berber را به سبک حلقه ای موکت بکار می برند. به طور معمول ، موکت هایی که دارای گلدان بربر هستند ، در رنگ های خنثی با خنثی های تیره تر که برای کف ها استفاده می شود ، یافت می شوند.

مواد بربر علاوه بر جذابیت بصری ، کاملاً کاربردی هستند ، زیرا می توانند در خلال جاروبرقی پاره ای از خاک یا پرزهایی را که ممکن است روی موکت شما وجود داشته باشد ، پنهان کنید. اگر از این فکر می کنید که هر چیزی را غیر از جای خود در موکت خود ببینید ، ممکن است بخواهید یک رنگ پر رنگ را در نظر بگیرید.

مسائل سبک زندگی و رنگ موکت
سبک زندگی شما و نحوه استفاده از اتاق موکت شده از نظر رنگ موکت رول در منزل بسیار مورد توجه است. یک خانه شلوغ با بچه ها ، حیوانات خانگی و والدین شاغل معمولاً به خوبی به موکت های سفید وام نمی دهد ، که این امر می تواند به راحتی از رنگ های دیگر آلودگی را نشان دهد.

به خاطر داشته باشید که رنگ های بسیار روشن و بسیار تیره بقایای نامطلوب بیشتری نسبت به رنگ های میانی نشان می دهد. اگرچه یک رنگ تیره ممکن است در پنهان سازی لکه ها عالی باشد ، اما پرزها و گرد و غبار را بیش از سایر رنگ ها نشان می دهد. موکتی که نه خیلی سبک باشد و نه خیلی تیره بهترین رنگ برای پوشاندن این مسائل خواهد بود.

رنگ موکت خود را عاقلانه انتخاب کنید
رنگ موکت می تواند احساس کل یک اتاق را تغییر دهد ، بنابراین مطمئن شوید که رنگ خود را با دقت و هوشمندی انتخاب کنید. به چگونگی تغییر روندها در طول سال فکر کنید و مطمئن باشید رنگی که امروز دوست دارید همچنان مورد پسند شما قرار خواهد گرفت.

هنگامی که انتخاب رنگ را کم کردید ، وقت آن است که شروع به بررسی نمونه ها کنید.

منبع : thespruce

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

بسیاری از افراد به دنبال راهی برای تزئین باغ های خود با چمن مصنوعی هستند ، زیرا بسیاری از مردم به دلیل مشکلاتی که در حفظ ظاهر خوب چمن طبیعی برای مدت طولانی تری دارند ، آن را ترجیح می دهند ، زیرا این گیاه به مراقبت مداوم مانند آبیاری مداوم و استفاده از سموم دفع آفات برای خلاص شدن از شر حشرات و غیره ، اما ممکن است در مدت زمان کوتاه به آن آسیب برساند. در این مقاله ، توضیحی در مورد چگونگی نصب چمن مصنوعی به تنهایی و بدون نیاز به کمک متخصص.


چمن مصنوعی چیست و مهمترین ویژگی های آن چیست؟
چمن مصنوعی نوعی الیاف مصنوعی است که از نظر شکل شبیه چمن طبیعی است و در زمین های بازی ، پارک ها ، مجتمع های آپارتمانی ، مراکز تجاری و سازمان های دولتی استفاده می شود. مزایای و ویژگی های بهترین چمن مصنوعی برای فوتبال به شرح زیر است:

به آبیاری احتیاج ندارد و مقدار زیادی آب را هدر می دهد.
در هر زمان و در انواع کفها قابل نصب است.
هر چند وقت یکبار به مراقبت دائمی و برش منظم نیاز ندارد.
محیط مناسبی برای پرواز یا خزیدن حشرات نیست.
مقاومت بیشتری نسبت به چمن طبیعی دارد.
تحت تأثیر عوامل آب و هوایی نیست ، بنابراین طول عمر آن ممکن است به بیش از 15 سال برسد.
هزینه نگهداری آن بسیار کمتر از هزینه مراقبت و مراقبت از یک چمن طبیعی است.
 روش نصب چمن مصنوعی
ابزار و مواد لازم
اول از همه ، قبل از خرید انواع چمن مصنوعی در ایران ، ما به ابزار و مواد زیر نیاز داریم:

رول چمن مصنوعی.
دستگاه فشار لرزشی.
برگ دمنده.
چسب
پیچ های نصب
علف های هرز.
مراحل نصب
نصب چمن مصنوعی
چمن مصنوعی
نصب چمن مصنوعی به درستی و با توجه به مشخصات و استانداردهای رعایت شده ضروری است و در این حالت نیازی به نگهداری منظم نخواهد داشت. در مورد نحوه نصب چمن مصنوعی ، به شرح زیر است:

با محاسبه مساحت آن و سفارش رول های چمن مصنوعی با توجه به اندازه گیری آنها ، ناحیه ای را که چمن مصنوعی در آن نصب می شود تعیین کنید.
آماده سازی مکان با از بین بردن بقایای گیاهان و ریشه های طبیعی ، تسطیح آن و "فشار دادن" آن برای تبدیل شدن به یک منطقه جامد.
همچنین می توان برخی مواد شیمیایی را که باعث جوانه زدن مجدد گیاهان طبیعی نیست ، قرار داد.
ایجاد موانع در اطراف منطقه ای که قرار است چمن مصنوعی نصب شود تا از نفوذ خاک و بقایای درخت جلوگیری شود.
قرار دادن لایه ای از ماسه سیاه و فشرده سازی آن با دستگاه فشار لرزان ، برای اطمینان از جامد بودن محل و آماده بودن آن برای مراحل نصب.
رول های چمن مصنوعی را برش داده و روی قسمت تهیه شده پهن کنید ، مطمئن شوید که این رول ها در همان جهت قرار گرفته اند.
پس از تکمیل رولهای جداگانه و پوشاندن تمام قسمتها با آن ، آنها از طریق چسب به جایی که متخصصان آنها را به روشی خاص و برابر بین رول ها می ریزند ، بهم چسبانده می شوند.
قرار دادن میخ به طول 4 تا 6 اینچ برای محکم شدن رول چمن.
لایه ای از شن و ماسه سیلیکا یا گرانول های لاستیکی را تخمگذار کنید و آن را با استفاده از صاف کننده توزیع کنید.
پس از اتمام مراحل نصب ، می توان از دستگاه دمنده برگ برای حذف باقی مانده باقی مانده در سطح چمن استفاده کرد.
سپس می توان چمن ها را با فواصل آب و صابون شستشو داد تا لکه ها و آثار گرد و غبار و خاک از بین برود.
نکاتی در هنگام انتخاب و نصب چمن مصنوعی
با در نظر گرفتن انتخاب نوع مناسب برای مکانی که چمن در آن نصب می شود ، نوع چمن مناسب برای زمین های بازی و باغ ها ، نوع خاصی برای تزئینات ، باغ های منازل و مدارس کودکان نیست ، به عنوان مثال.
توجه داشته باشید که تیغه های چمن را در یک جهت قرار دهید تا ظاهر آن کاملاً شبیه چمن طبیعی باشد.
اطمینان حاصل کنید که با انتخاب یک شرکت معتبر که همیشه محصولات خود را برای ایمنی آزمایش می کند ، چمن مصنوعی را انتخاب کنید که استفاده از آن ایمن باشد.
حفظ چمن مصنوعی با شانه زدن الیاف برای تمیز کردن و بلند کردن آنها.

منبع

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

در زمانی که مدارس با دانش آموزان خود مشکل دارند و بیشتر وقت خود را صرف برخی از بازی ها و برنامه های اعتیاد آور آنلاین مانند PUBG ، Tik-Tok می کنند ، مدیریت مدارس می تواند با تبدیل زمین بازی باطل خود ، دانش آموزان را ترجیح دهد. سایت های جذاب و جذاب در فضای باز سبز و سرسبز.

دولت اکنون باید به طور جدی بیشتر و بیشتر دانش آموزان را درگیر فعالیتهای بدنی کند تا آنها واقعاً بتوانند تمام نیازهای یک نوجوان در حال رشد را برآورده کنند. به منظور تحقق این امر ، این مدارس مدرن شهرستانی نیاز به بازسازی زمین بازی کسل کننده خود با برخی گزینه های جذاب از جمله نصب سالن های ورزشی روباز و زمین بازی با پوشش چمن مصنوعی سبز دارند.

مزایای بسیاری برای مدارس وجود دارد که از زمین چمن مصنوعی برای زمین های بازی خود استفاده می کنند.

این چمن مصنوعی روف گاردن تولید شده از نظر ماهیت مصنوعی ، به نگهداری کمتری نیاز دارند و استفاده بدون دردسر را فراهم می کنند. این علف های مصنوعی مانند "یک بار سرمایه گذاری" بدون هیچ گونه نگهداری بیشتر ، واقعاً موجب صرفه جویی در بخش عظیمی از بودجه مدارس می شوند.

به آبیاری احتیاج ندارد ، در طول سال بسیار زیبا به نظر می رسد و به کود یا هر نوع سموم دفع آفات نیازی ندارد. اداره مدرسه می تواند از این چمن مصنوعی برای پوشاندن چمنهای تکه تکه و فرسوده استفاده کند و زمین بازی آنها را به مناطق سرسبز تبدیل کند که بدون توجه به چه فصلی می توانند در طول سال مورد استفاده قرار گیرند. با نصب چمنهای سبز ، این امر به مقامات اجازه می دهد تا برخی از فرمهای فیزیکی بازی را در محل خود تزریق کنند. با ارائه هدیه ای عالی برای محیط زیست برای دانش آموزان ورزشی ، مدارس نه تنها از دانش آموزان خود در برابر آلودگی بوم یا خراشیده شدن زانوها محافظت می کنند بلکه سطح زیرساخت های خود را نیز بالا می برند. به هر حال والدینی که نمی خواهند بچه هایشان را در بهترین مدرسه عالی که با زیرساخت های ورزشی در شهر تسهیل شده است ، بفرستند. با وجود مزایای عمده ای که با آموزش گام به گام نصب چمن مصنوعی در زمین بازی مدرسه همراه است ، چند نکته وجود دارد که مدیران مدرسه باید قبل از گفتن بله به یک مارک خاص به خاطر بسپارند.

با سهولت کار آنها ، ما چند منطقه اصلی را که پیش از انتخاب چمن مصنوعی برای زمین های بازی آنها باید مورد مراقبت قرار بگیرند ، آورده ایم:

ارتفاع شمع (طول تیغه):

ارتفاع شمع به سادگی اندازه گیری یک شمع (تیغه) بالای پشت تا نوک انتهایی آن است. کاملاً طبیعی است که افراد تمایل دارند به دنبال علفهای مصنوعی پره ای بلند باشند تا ظاهری کرکی به محل خود تحویل دهند. با این حال ، هرچه زمان می گذرد ، این تیغه های بلند علف ها خم می شوند و باعث می شوند حیاط شما صاف به نظر برسد که متعاقباً به جارو کشیدن و نگهداری منظم نیاز دارد.

ارتفاع شمع

در این صورت آنچه ما توصیه می کنیم مدیریت مدرسه باید به دنبال ارتفاع شمع بین 30-37 میلی متر باشد. عبور از این طول مطلوب یک شمع ، شما را در معرض خطر داشتن یک چمن مسطح قرار می دهد.

تراکم و وزن:

جنبه مهم در هنگام انتخاب چمن مصنوعی چگالی آن است که به تعداد نخهای مصنوعی در فوت مربع چمن اشاره دارد. لازم به ذکر است که چگالی بالاتر باعث ماندگاری چمن می شود. در زمان انتخاب چمن مصنوعی به خاطر داشته باشید که چمنها باید در حدود 3 کیلوگرم در مترمربع وزن داشته باشند.

رنگ:

Swatch رنگی Texturised

جذاب ترین چیزی که باعث جذابیت بیشتر چمن مصنوعی می شود ، رنگ سبز شاداب آن است. اکنون ، در بازار انواع مختلفی موجود است ، یکی باید در هنگام انتخاب رنگ زمین بازی آینده خود بسیار دقیق باشد.

برای دستیابی به جلوه ای طبیعی از زمین ، نباید تار قهوه ای زیر چمن معروف به 'Thatch' یا 'منطقه ریشه قهوه ای "را نادیده گرفت زیرا بیشتر جلوه واقعی چمن مصنوعی را تکمیل می کند.

این علف های مصنوعی در سایه های مختلف مانند Olive Greens ، Darker Greens و Lime Greens وجود دارد.

لازم به ذکر است که به دام علفهایی که خیلی سبز هستند برخورد نکنید زیرا ارزان تر هستند اما برای طولانی مدت مناسب نیستند.

الیاف ساخته شده از نایلون را انتخاب کنید

همانطور که ما در مورد زمین بازی مدرسه صحبت می کنیم ، زیبایی شناسی به عوامل ثانویه تبدیل می شود. مقامات دولتی باید کاملاً از این واقعیت آگاه باشند که دیدن چنین کودک سرسبز زمین بازی نمی تواند جلوی بازی خود را بگیرد. از این رو ، آنها باید از الیاف Grass پایدار و مقاوم استفاده کنند.

در زمان معاصر ، سه نوع پلاستیک وجود دارد که برای تولید علف های مصنوعی استفاده می شود.

اینها نایلون ، پلی پروپیلن و پلی اتیلن هستند. از بین سه نوع ، نایلون قوی ترین فیبر است که حداقل 33٪ از پلی پروپیلن قوی تر است و برای مدارس نیز پیشنهاد می شود.

پشتیبان گیری و پر کردن:

پشتیبان گیری و پر کردن

در حالی که چمن مصنوعی مصنوعی را برمی دارید ، میزان پر کردن بسیار متفاوت است. شن و ماسه چند پر کردن متداول است که هنگام نصب گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. بسته به اینکه مدارس شما می خواهند زمین بازی شما را تهیه کنند ، آنها باید مشخصات خود را به شرکت نصب چمن خود القا کنند.

همانطور که بازی های مدارس است

تقاضای مواد مقاوم تر و مقاوم در برابر آب و هوا که در اثر مستقیم آفتاب در همه شرایط جوی منبسط یا منقبض نمی شود ، اداره مدارس باید به دنبال محصول با پشتیبانی پلی اورتان باشند.

مقاوم در برابر آتش:

مدارس امن ترین مکان برای کودکان در نظر گرفته می شوند و چرا که آنها توسط والدین خود در مورد عامل اعتماد ارسال نمی شوند. اکنون برای جلوگیری از هر نوع سو kind استفاده ، به مقامات توصیه می شود که از چندین ویژگی از علف هایی که قرار است در زمین بازی خود نصب کنند ، یک بررسی دقیق داشته باشد. این خصوصیات شامل و در درجه اول مقاوم در برابر آتش است. مقامات باید از شرکت چمن خود اثبات کنند تا نشان دهند که چمن های آنها با یک شعله آتش ساده شعله ور نمی شوند. جدا از این ، یک راهنمای بیشتر برای آنها وجود دارد این است که مطمئن شوید این علف ها ماده مضر ندارند. فقط سخنان شرکت تولیدی را خریداری نکنید. از آنها بخواهید گواهی نامه اتحادیه اثبات کنند که گیاهان آنها به هیچ وجه مضر نیستند.

این شرکت باید ویژگی مقاومت در برابر آتش محصول خود را دقیقاً تحت راهنمایی دقیق متخصص مجرب خود در پایان آزمایش کند. به منظور برآورده کردن هرگونه باور غلط در آینده ، به مدارس توصیه می شود که کلیه مدارک لازم برای حمایت از ویژگی های مقاوم در برابر آتش سوزی را بخوانند

به طور کلی ، توصیه می شود که دولت چنین چمن هایی را انتخاب کند که حداقل به عنوان درجه آتش سوزی کلاس E آزمایش و آزمایش شود ، در واقع ، پایین ترین درجه است ، در صورت استفاده از مدرسه و مهد کودک ، شما باید برای درجه آتش سوزی کلاس C.

نگهداری:

Art Grass

اکنون رسیدن به مهمترین جنبه چمن مصنوعی که بسیاری از شرکتها دامنه قیمت خود را روی آن متفاوت می کنند ، "نگهداری" آن است. یک قانون ساده برای این امر وجود دارد ، هرچه قیمت چمن ها بالاتر باشد به تعمیر و نگهداری کمتر نیاز دارد. با در نظر گرفتن اینکه یک زمین بازی در مدار مدرسه است ، با پای پیاده روی زیادی بمباران می شود. مدارس باید چنین چمنهای مصنوعی را سفارش دهند که دارای قدرت زیادی برای کنترل مقاومت در برابر ترافیک باشند. به طور کلی ، در میان گزینه های پر جنب و جوش موجود در بازار بومی ، مقامات باید مشتاقانه منتظر نتیجه نهایی زمین بازی باشند که باید از دوام ، مقاومت و مقاومت کافی برخوردار باشد.

آخرین اما نه کمترین "از آنها نمونه بگیرید"

این در معاملات تجاری است ، شرکت ها نمونه های مختلفی از محصولات مختلف خود را ارسال می کنند - با این حال ، این نمونه ها معمولاً بسیار کوچکتر هستند. در مرحله دوم پس از انتخاب شرکت های آزمایشی با استفاده از نمونه های ارسالی آنها ، از آنها بخواهید که به سایت مدرسه شما مراجعه کنند. در هنگام بازدید از آنها بخواهید که نمونه های بزرگتری را بیاورند و بعداً آنها را برای انتخاب بیشتر ببرند ، شما می توانید با نگه داشتن تعداد زیادی گزینه ، آخرین تماس خود را در مورد اینکه کدام شرکت برای نصب چمن فراخوانی می کنید ، برقرار کنید.

در پی بازسازی زمین بازی کودکانشان ، هنگام نصب چمن های مصنوعی در زمین بازی خود که معیار سر آسیب (HIC) است ، مدارس نباید مهمترین جنبه ها را نادیده بگیرند. این کاملاً معمول است که می بینیم کودکان مدرسه هنگام آسیب دیدگی در لکه های ناهموار داخل و اطراف زمین بازی دچار آسیب می شوند. سطحی که این کودکان در آن فرود می آیند ، میزان شدت آسیب را تعیین می کند. اکنون ، برای جلوگیری از چنین آسیب های سر ، مدارس ، دولت ها باید از آسیب های ناشی از ضربه استفاده کنند که به عنوان معیار آسیب به سر (HIC) شناخته می شوند.

آسیب دیدگی سر که مهمترین نگرانی دولت برای اداره مدرسه است ، ممکن است گاهی مرگبار باشد. بنابراین ، به طور کلی ، HIC به فاکتورهای بحرانی سقوط (CFC) اشاره دارد که اشاره به قد بالقوه ای دارد که کودکان می توانند از آن سقوط کنند. از نظر فنی ، برای سقط جراحت جدی به دلیل CFC زیاد ، باید اندازه گیری مناسب برای کاهش HIC با پد های جذب شوک در زیر چمن مصنوعی وجود داشته باشد.

در این حالت ، تکه های ایده آل چمنهای مصنوعی مواردی هستند که اصطکاک کم تیغه های چمن همراه با یک صفحه پشتی جذب کننده انرژی باشد که خطر آسیب دیدگی های شایع را که می تواند در زمان تمرین یا بازی اتفاق بیفتد ، تضمین می کند.

اکنون بسته به توپوگرافی زمین بازی و تجهیزات نصب شده در آن ، مقامات باید حرفه ای ماهر را برای نصب چمن مصنوعی با ظرفیت جذب بالاتر استخدام کنند. مقامات باید استفاده از پد های پشتی جذب کننده انرژی را ایجاد کنند تا باعث ایجاد شوک در زمین های بازی در مدار شود و باعث شود زانوی کودکان و همچنین مفاصل ایمن باشند بدون اینکه آنها را تحت فشار زیادی قرار دهند.

در حال حاضر به جنبه های دیگر زهکشی آن رسیده است. این جنبه باید به طور دقیق توسط مدارسی بررسی شود که در کمربندهای بارانی شدید مانند ایالت های شمال شرقی و ایالت های جنوبی کشور واقع شده اند.

مدیریت مدرسه همچنین باید هنگام تهیه وسایل بازی در مدرسه این فاکتور را در نظر بگیرد تا فقط با نصب permeabl از گرفتگی آب جلوگیری کند.

منبع

  • محسن کفپوش
  • ۰
  • ۰

در اینجا 5 دلیل عالی برای نصب یک چمن مصنوعی در یک مهد کودک ، یک مهد کودک ، یک مینی کودک ، یک مرکز مهد کودک یا یک مرکز والدین و کودک آورده شده است:

ماموریت شما این است که فضایی را برای استراحت و فعالیت های حرکتی طراحی کنید که کودکان نوپای (از چند ماه تا 3 سال یا بیشتر) را در مهد کودک خود جای دهد و سوال در مورد انتخاب یک پوشش است که در عین حال ایمن باشد. ، بهداشتی ، عملی ، بودجه ای را منفجر نمی کند و به نگرانی های قانونی زیبایی پاسخ می دهد ...
این که آیا این یک مدرسه ، حیاط ، حیاط یا حتی فضایی است که در داخل محوطه واقع شده است ، چمن مصنوعی با چالش روبرو می شود و باعث می شود هر یک از بی میلی شما یکی یکی از بین برود.

چمن مصنوعی ، آیا برای مناطق بازی ایمن است؟
آیا واقعاً کوچولوها می توانند بدون هیچ خطری روی این چمن مصنوعی برای اتاق کودک بازی کنند؟ آره !

بدون خطر آسیب: بدون سوراخ ، برجستگی یا برجستگی های صاف که می تواند کودکان را خراشیده یا آنها را لگدمال کند. محل بازی مهد کودک شما با یک تشک قابل انعطاف پوشانده می شود که باعث تنظیم برجستگی ها و جذب شوک ها می شود. همچنین دارای پود بسیار محکم و مقاومت در برابر پارگی خارق العاده ای است.

بدون خطر آلرژی ، سایش یا واکنش به محصولات بهداشتی گیاهی: چمن مصنوعی یک سطح سالم و ضد آلرژی است که از مواد کنترل شده با استانداردهای دقیق تشکیل شده است. بعلاوه ، او برای زیبا و سبز ماندن به کود و آفت کش احتیاج ندارد. کودکان در معرض باقیمانده مواد شیمیایی نیستند.

بدون خطر آلودگی ، دیگر گودال ، و بدون شل شدن: چمن مصنوعی یک پوشش نفوذ پذیر است که به سرعت خشک می شود. دیگر هیچ انتظار بی پایان برای خاموش شدن بعد از باران ... جلسات خسته کننده دیگر برای پوشیدن لباس های خشک برای کودکانی که به خانه خیس یا گل آلود به خانه می آیند ... و دیگر کارهای خانه برای تمیز کردن خاکی که همه پای کوچک به آنجا آورده است خانه. داخل ...

یک چمن مصنوعی یک راه حل مناسب برای یک منطقه بازی است. این یک فرش تمیز و دنج است ، به طور مداوم در دسترس و استقبال از سقوط بالشتک ها ، تشویق اولین قدم ها و دعوت به کارهای قدیمی. حتی نوزادان می توانند از یک چمن مصنوعی مخمل خواب دار در یک فضای کاملاً امن که فقط برای آنها ایجاد شده لذت ببرند.

آیا این پوششی است که به نگرانی مداوم برای بهداشت در مهد کودک پاسخ می دهد؟
آیا تمیز کردن خاک از چمن مصنوعی آسان خواهد بود؟
آره ! وقتی در یک مهد کودک کار می کنید ، بلافاصله به حوادث کوچکی از دوره مشترک فکر می کنید: پوسته پوسته شدن ، مدفوع ضعیف کنترل شده ، نارسایی مجدد ، استفراغ ... مشکلی نیست! روی چمن مصنوعی ، یک جت دنبال می شود ، احتمالاً با یک اسپری موضعی ضد عفونی کننده مناسب و حادثه خیلی سریع بسته می شود!

آیا چمن مصنوعی نیاز به نگهداری زیادی دارد؟
نه چمن مصنوعی تقریباً به تعمیر و نگهداری احتیاج ندارد. برای مرتب سازی و تمیز کردن الیاف بسته بندی شده فقط نیاز به تمیزکاری کارچر دارد که فضای بازی تمام انعطاف پذیری ، راحتی و زیبایی خود را حفظ کند.

چگونه و با چه نرخ می توانید یک چمن تقلبی را ضد عفونی و ضد عفونی کنید؟
شما می توانید به راحتی ، به طور منظم و در هر زمان چمن مصنوعی خود را با پاشیدن مواد ضد عفونی کننده مناسب در سطح آن ضد عفونی کنید که هیچ خطری برای بزرگسالان ، کودکان یا حتی نوزادان ندارد.

چمن مصنوعی برای یک مهد کودک ، انتخاب راحتی؟
چمن مصنوعی فضایی را افزایش می دهد که کودکان می توانند در تمام طول سال از آن لذت ببرند
به محض راه اندازی ، چمن مصنوعی آماده است تا بازی های کودکان نوپا را در هر زمان از روز ، در طول سال ، مطابق با مقررات مربوط به مناطق بازی ، در کل سطح خود جای دهد. این یک پوشش متخلخل است که به شما باران می ریزد و به سرعت خشک می شود ، که از شرایط آب و هوایی نمی ترسد ، در برابر ترافیک شدید پا مقاومت می کند ... با چمن مصنوعی ، فضایی را ایجاد می کنید که به طور مداوم در دسترس و قابل دسترسی است.

نگهداری روزانه از پوشش چمن مصنوعی آسان است
یک چمن مصنوعی فقط به یک مداخله در سال (کارچینگ و مسواک زدن) نیاز دارد تا مانند روز اول همیشه عالی ، همیشه سبز به نظر برسد.
نگهداری از آن صرفاً برای پاک کردن آلودگی های گاه به گاه هنگام رفتن است (نگاه کنید به "تمیز کردن یک چمن مصنوعی") و هر از گاهی برگهای مرده را برداشت کنید.

خانه بازی کودکان در چمن مصنوعی زمین بازی در یک مهد کودک با چمن مصنوعی بازی های کودکان در چمن مصنوعی و زمین بازی مصنوعی قرار داده شده است

آیا این یک راه حل زیباشناختی و راحت است؟
یک دکوراسیون جدید دلپذیر برای چشم و لمس
چمن مصنوعی امروز هیچ ارتباطی با فرش سبز دلخراش ندارد.

از زمان های قدیم لمس انعطاف پذیر و کیفیت ارائه بصری آن همه پیشرفت هایی است که به آن اجازه داده است در همه زمینه های فضای سبز مورد تحسین قرار گیرد. با بازی با مواد و بافت ، فضاهای زیبا ، شاد و بازیگوش جدیدی ایجاد می کند.

یک تزئین سبز در تمام طول سال ، برای مدت زمان طولانی ، هر میزان قرار گرفتن در معرض و محیط
چمن مصنوعی برای باغچه انواع خاک و همه مکان ها مناسب است. سبک تر از دال یا کاشی ، انعطاف پذیر ، قابل برش ، نفوذپذیر ، مقاوم ... می داند که چگونه با همه اشکال ، با تمام خطوط سازگار است. تراس ، بالکن ، باغ ، پاسیو ، حیاط ، حیاط ، ایوان ، می توان آن را در هر جایی نصب کرد ... همه کاره بودن فوق العاده آن امکان بهینه سازی هر فضایی را با ایجاد مکان های هماهنگ برای استراحت و بازی امکان پذیر می کند.

آیا این یک انتخاب مناسب اقتصادی است؟
چمن مصنوعی چه مدت دوام دارد؟
حداقل 20 سال! نه آب و هوا ، نه اشعه ماورا بنفش ، و نه زیر پا گذاشتن شدید ، باعث خراب شدن آن نمی شوند. پوشش چمن مصنوعی ، اگر به درستی انتخاب شود ، به درستی چیده شود و از کیفیت خوبی برخوردار باشد ، فوق العاده قوی و بادوام است. تا بیست سال آینده همه خصوصیات خود را حفظ خواهد کرد.

پس اندازهایی که منجر به بازگشت سریع سرمایه می شود
نصب چمن مصنوعی در یک مهد کودک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است ، یک گزینه مناسب برای سنگفرش ، قیر یا چمن طبیعی.

طول عمر که تعجب شما را متوقف نخواهد کرد
بدون مراقبت ، توجه خاصی
بدون آبیاری
عدم وجود تعمیر و نگهداری مجازی
محصولات خاص یا ابزار خاصی وجود ندارد
این یک انتخاب عاقلانه ، پایدار و مرتبط است که در نهایت ، به 20 سال استفاده روزانه همیشه بهینه کاهش می یابد ، بسیار مقرون به صرفه است! اگر می خواهید بیشتر بدانید ، مقاله کامل ما را در مورد قیمت واقعی چمن مصنوعی بررسی کنید!

نتیجه گیری ، آیا باید یک چمن تقلبی در یک مهد کودک نصب شود؟
ویژگی های چمن مصنوعی امروزه به طراحان ، دکوراتورها و معماران اجازه می دهد تا خلاقیت خود را برای تصور و ایجاد فضاهایی پایدار ، جذاب ، تحریک کننده ، استفاده آسان ، بهداشتی و دلپذیر آزاد کنند ... همه این مزایا در ایجاد یک پوشش ایده آل ، کاملاً متناسب با نیازهای جوامعی است که از آسیب پذیرترین جمعیت استقبال می کنند: کودکان نوپا از 0 تا 3 سال.

منبع : https://www.azurio-gazon.fr/creche-aire-de-jeux/

  • محسن کفپوش