مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

رطوبت ، پس مانده های غذا ، افتادن اشیا، ، ریزش پا ... کف آشپزخانه باید با چالش های متعددی روبرو شود. بنابراین ، انتخاب موردی که به بهترین وجهی برای خانه و سبک زندگی ما ضروری باشد ، ضروری است. بدون غفلت از زیبایی شناسی ، جستجوی عملکرد و راحتی مهم است.

از طرف دیگر ، باز شدن کفپوش آشپزخانه ارزان به اتاقهای دیگر مانند اتاق نشیمن یا اتاق ناهار خوری به طور فزاینده ای معمول است ، بنابراین در این نوع موارد ما باید کل را در نظر بگیریم ، به دنبال تداوم بصری یا انتقال هماهنگ بین مناطق مختلف .

در حال حاضر ، گزینه های متعددی وجود دارد که هم از نظر مواد و هم از نظر تنوع در پایان در اختیار داریم. بنابراین تصمیم می تواند پیچیده و تا حدودی طاقت فرسا باشد.

بهترین طبقات برای آشپزخانه کدامند؟ هیچ پاسخی واحد وجود ندارد. این به نیاز ، فضا و سلیقه ما بستگی دارد. در اینجا برخی از انواع اصلی ذکر شده است.

کف سنگ های آشپزخانه: حداکثر کاربرد
کف سنگ های آشپزخانه
تعمیر و نگهداری ساده ، طراحی و اتمام های متعدد ، ضد لغزش ، تمیز کردن آسان ، ضد آب ، ارزان ، سازگار با گرمایش تابشی ... مزایای این نوع مواد چندگانه است و بنابراین یکی از مواردی است که در آشپزخانه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد .

در برابر؟ عمدتاً این که آنها گرما را منتقل نمی کنند و یا به اندازه مثال چوب جذابیت ندارند.

ما می توانیم بین:

کف چینی آشپزخانه
این یک دسته برتر در این نوع مواد است. پایه یک کاشی و سرامیک فشرده خشک است ، با جذب آب بسیار کم و مقاومت مکانیکی بالا.

این یک کف جمع و جور و بادوام است ، از لحاظ زیبایی شناسی بسیار جذاب است. قیمت تا حدودی بالاتر است و نصب آن در مقایسه با کف سرامیک گران تر است.

این یک سطح بهداشتی است ، شکستن یا خراشیدن آن دشوار است. چندین پوشش و بافت حتی در محدوده هایی که تقلید از مواد دیگر مانند چوب هستند به بازار عرضه می شوند.

کف چینی آشپزخانه
علاوه بر این ، اجازه می دهد کاشی های بزرگتر ، با لبه های مستقیم (اصلاح شده). در واقع ، یکی از جدیدترین روندها استفاده از قالب های بزرگ است که با تأثیر کمتری از مفصل ، احساس کفپوش مداوم بیشتری ایجاد می کند و به گسترش بصری فضا کمک می کند.

کف سرامیکی آشپزخانه
کف های سرامیکی یا ظروف سنگی لعاب دار ، صفحاتی با اندازه کم هستند که از لایه ای از خاک رس اخراج شده با پوشش لعاب سرامیک تشکیل شده اند.

در برابر رطوبت و بخار مقاوم بوده و به راحتی تمیز می شوند. آنها همچنین در انواع مختلفی از اتمام در دسترس هستند.

برعکس ، آنها به اندازه کاشی های چینی مقاوم نیستند و ترک های احتمالی بیشتر دیده می شوند نکات مهم در انتخاب کفپوش pvc را دقت کنید زیرا در مینای دندان بیشتر خودنمایی می کنند.

کف های چند لایه برای آشپزخانه ها: مقاومت و عملکرد
کفپوش لمینت در آشپزخانه به اتاق نشیمن
کفهای لمینت با ورقهای مختلف چسب دار و فشرده تولید می شوند که ظاهری زیبا مانند چوب دارند. هسته اصلی این ورقه ها یک تخته فیبر با چگالی بالا است که یک ورق با تصویر با وضوح بالا به آن می چسبد. یک لایه بالایی از رزین محافظت را تضمین می کند و تمیز کردن را آسان تر می کند.

امروزه تقلیدهای بسیار موفقی وجود دارد که در طیف گسترده ای از سایه ها و پایان ها موجود است.

یکی دیگر از نقاط قوت کفپوش لمینت در آشپزخانه این است که نیازی به نگهداری دوره ای ندارد و هنگام مالش کفش خراشیده نمی شود. توجه داشته باشید ، خراش ها برطرف نمی شوند.

خیلی راحت نصب می شود - بدون نیاز به برداشتن کفپوش قدیمی - و در برابر گذشت زمان ، لکه ها و آفتاب مقاومت می کند. این یک سیستم آب بندی است که از نشت آب جلوگیری می کند و مقاومت بالایی هم در برابر سایش و هم در برابر ضربه دارد.

کف های چوبی آشپزخانه: فضاهای گرم و پذیرایی

مهم نیست که آنها چه تعداد مقلد داشته باشند ، حقیقت این است که کف های چوبی قابل مقایسه نیستند. هیچ کف پوش برابر با گرما و توانایی آن در ایجاد محیط های دنج ، راحت و دلپذیر نیست.

چوب هرگز از مد نمی افتد و با سبک های مختلف سازگار می شود. از آنجا که یک ماده طبیعی است ، هر طبقه با رگه ها ، گره ها و نقاشی های خاص خود منحصر به فرد و تکرار نشدنی است. همچنین قابل تجدید ، بازیافت ، جامد و بادوام است.

ما می توانیم انواع مختلف چوب ، مانند کفپوش جامد ، تخته کف یا پارکت چند لایه را پیدا کنیم.

پارکت آشپزخانه مانند میکروشن و ورقه ورقه ها هنگام باز شدن این اتاق به اتاق نشیمن یا اتاق غذاخوری یک راه حل بسیار مناسب است و ما به دنبال ایجاد یک تداوم بصری بین هر دو محیط هستیم.

البته یک آشپزخانه با کف چوبی نیز دارای اشکالاتی است. اول از همه ، این ماده حساس به رطوبت است و همان سختی کم که احتمال شکستن اجسام هنگام سقوط را کاهش می دهد ، باعث آسیب پذیری بیشتر آن در برابر ضربه ، خراش ، نواحی فرسوده و علائم روزمره می شود. البته می توان برای ترمیم آن سنباده زد.

طبقه های کوچک برای آشپزخانه: سبک معاصر 

کفپوش کوچک برای آشپزخانه
اگر به دنبال ظاهری صنعتی و مینیمالیستی هستید ، ریزپردازی گزینه بسیار مناسبی است. همانطور که در عکس ها مشاهده می شود ، یک کف پیوسته بدون اتصالات ، با زیبایی مدرن حاصل می شود.

تمیز کردن آن راحت و ساده است ، با گرمایش از کف بسیار خوب کار می کند و در برابر آب ، آتش سوزی و انواع ضربه ها مقاوم است.

می توان آن را روی سطوح از قبل ساخته شده اعمال کرد و امکانات خلاقانه آن چند برابر است ، زیرا با استفاده از رنگدانه هایی که به فرمول اعمال می شوند ، می توان تعداد زیادی رنگ و سایه بدست آورد. ترکیب کاشی های میکروشن و پرسلن نیز بسیار جالب است.

در رابطه با قیمت ها ، مقدار نهایی به مقدار متر مربع تحت پوشش و پیچیدگی کار (وضعیت سطح ، وجود یا نبودن موانع ...) بستگی دارد. هرچه سطح آن بزرگتر باشد ، سودآوری آن نیز بیشتر خواهد بود ، بنابراین برای آشپزخانه های بسیار کوچک توصیه نمی شود.

در مورد مشکلات احتمالی که این ماده می تواند ایجاد کند ، مشکل اصلی کاربرد آن است. بنابراین توصیه می شود برای استفاده از این نوع پوشش به متخصصان مراجعه کنید. درمان ناکافی قبلی با پایه می تواند باعث ایجاد لکه های مرطوب شود و نصب نامناسب حتی ممکن است منجر به ترک شود.

کف وینیل برای آشپزخانه: امکانات متعدد
کف آشپزخانه وینیل از مواد پلاستیکی (پی وی سی) ساخته شده است و در طرح ها ، بافت ها و پوشش های مختلف بسیار متنوعی موجود است.

این ماده به لطف فناوری های جدید بسیار پیشرفت کرده است. بنابراین ، اگر چند سال پیش از تصویر بی کیفیتی برخوردار بود ، اخیراً به دلیل قابلیت انعطاف پذیری و ماندگاری بالا ، یکی از مواد شیک بوده است.

گزینه های مختلفی با درجه سختی و مقاومت مختلف در بازار وجود دارد. قیمت یکی از اصلی ترین مزایای آن است ، البته مسلماً هرچه مشخصات آن بهتر باشد ، هزینه آن نیز بالاتر است.

کفپوش اتاق خواب دخترانه وینیل همچنین با مقاومت در برابر آب و سهولت تمیز کردن مشخص می شود. استفاده از آنها در یک طبقه موجود امکان پذیر است ، بنابراین برای پروژه های نوسازی بسیار توصیه می شوند.

ما می توانیم این ماده را در ارائه های مختلف ، معمولاً به صورت رول ، کاشی و نوار پیدا کنیم. علاوه بر این ، قالب می تواند خود چسب یا قابل کلیک باشد.

اشکال اصلی آن این است که ، اگر چسب به خوبی استفاده نشود ، با گذشت زمان تمایل به بلند شدن دارد. آنها برای کف های گرمایش از کف مناسب نیستند و همچنین در صورت قرار گرفتن در معرض آفتاب می توانند با گذشت زمان تغییر رنگ دهند.

کف های مشمع کف اتاق: مقاوم و قابل تجزیه زیست است
آشپزخانه با کفپوش مشمع کف اتاق | سانتیاگو داخلی - سانتوس
کف های مشمع کف اتاق از نظر ترکیب با وینیل متفاوت هستند ، که طبیعی و قابل تجزیه زیست است ، زیرا آنها با موادی مانند روغن دانه ، آرد چوب بازیافت شده ، پودر چوب پنبه ساخته می شوند ...

این یک محصول بسیار مقاوم و با دوام است ، با عمر مفید طولانی. همچنین به دلیل ویژگی آنتی استاتیک و نصب آسان آن متمایز است. با این حال ، برخی از انواع کف های مشمع کف اتاق ممکن است به اپیلاسیون دوره ای نیاز داشته باشند ، در نتیجه باعث افزایش نگهداری می شود.

کاشی های هیدرولیک: جذابیت صنعتگر
کف آشپزخانه با کاشی های هیدرولیک
این کاشی های سیمانی رنگی تزئینی در اواسط قرن نوزدهم در جنوب فرانسه اختراع شدند و تا دهه 1960 به عنوان کف در ساختمان ها مورد استفاده قرار می گرفتند. در چند وقت اخیر ، آنها در آشپزخانه نیز بازگشت خوبی داشته اند. آنها در خانه های قدیمی بازسازی شده بازیابی می شوند و همچنین در خانه های جدید نصب می شوند ، اغلب به عنوان تقلیدی از ظروف سنگی چینی ساخته می شوند.

زیبایی صنعتگر آن جذابیت بی نظیری را ارائه می دهد. آنها در اندازه ها و اشکال مختلف از مربع سنتی 10 10 10 سانتی متر گرفته تا مستطیل و شش ضلعی به فروش می رسند. بنابراین ، گزینه های خلاقانه بی شماری را ارائه می دهد ، به شما امکان می دهد موزاییک ایجاد کنید.

همچنین به دلیل مقاومت و استحکام خود برجسته است ، گرچه درست است که به دلیل داشتن ماده ای متخلخل ، هر پنج یا شش سال یکبار باید ضد آب شود.

به دلیل فاکتور دست ساز آن ، قیمت معمولاً بیشتر است.

کف سنگی: زیبایی طبیعی
بی انتها و ظریف. مواد سنگی مانند سنگ مرمر ، گرانیت یا تخته سنگ از زیبایی منحصر به فرد و طبیعی برخوردار است.

سطح آنها جامد است و نگهداری آنها آسان است. البته به دلیل سختی زیاد ، اگر بشقاب یا لیوان را روی زمین بیندازیم احتمال شکستن آن بسیار زیاد است.

عیب اصلی آنها این است که قیمت بالاتری نسبت به مواد دیگر دارند. همچنین اگر سنگ بسیار ناهمواری باشد ، تمیز کردن آن دشوار است.

انتخاب رنگ کف آشپزخانه: یک تصمیم مهم
کفپوش مناسب برای آشپزخانه های سفید
و حالا که مواد را انتخاب کردم ، چه رنگی را انتخاب می کنم؟ چه طبقه هایی برای آشپزخانه های سفید مناسب است؟ یک آشپزخانه با کف خاکستری چگونه رفتار می کند؟ اگر فضای کمی داشته باشم چه می شود؟

سوالات ادامه دارد ... و این این است که تناژ انتخابی فقط بر میزان تأثیر نخواهد گذاشت

برداشتی که ما از فضا داریم اما به همراه دیوار و مبلمان به ایجاد طراحی داخلی آشپزخانه ما کمک می کند.

اگر فضای کمی داشته باشیم ، معمولاً توصیه می شود رنگ های روشن کف را انتخاب کنید ، زیرا آنها باعث ایجاد نور بیشتر و احساس جادار بودن می شوند.

رنگ های ملایم همچنین به ایجاد محیط های سبک و آرام کمک می کند. به همین دلیل ، آنها معمولاً با سبک های تزئینی مانند نوردیک یا مینیمالیست همراه هستند.

برعکس ، اگر سطح وسیعی داشته باشیم می توانیم رنگ های تیره تر ، مانند چوب های wenge یا گردو و سیاه را انتخاب کنیم. این نوع تونالیته ها ظرافت و ظرافت را فراهم می کند و از برجستگی زیادی در محیط برخوردار می شوند.

سبک های استعماری ، روستایی یا صنعتی معمولاً با این دامنه ها مرتبط هستند. رنگ های تیره همچنین می توانند به طور طبیعی با محیط هایی مانند مینیمالیست یا معاصر ترکیب شوند.

همچنین باید روشن شود که هر دو طبقه که بسیار سبک هستند و طبقه هایی که بسیار تاریک هستند بیشتر از بقیه کثیف می شوند. بیشترین رنج دیده شده در محدوده های متوسط ​​است.

امیدواریم این پست برای شما مفید واقع شده باشد و شما انتخاب خود را کمی واضح تر کنید ... گرچه با وجود گزینه های بسیار زیاد می دانیم که آسان نیست! مانند هر تصمیمی که در مورد آشپزخانه اتخاذ شده ، در نظر گرفتن نیازها و سبک زندگی ما بسیار مهم است. به همین دلیل ، در Santiago Interiores ما پروژه های شخصی سازی شده متناسب با هر یک از مشتریان خود انجام می دهیم. قرار ملاقات خود را در اینجا رزرو کنید تا با تیم طراحی داخلی ما به شما مشاوره دهد.

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی