مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تزئین روی چمن مصنوعی با چمن طبیعی متفاوت است
فقط یک یادآوری ، چمن مصنوعی ممکن است به طرز شگفت انگیزی بادوام و مقاوم باشد ، اما اگر چراغ های گرم را خیلی نزدیک کنید می تواند ذوب شود. این مسئله در مورد تزئینات تجاری نگران کننده نیست ، زیرا این روزها تقریباً همه چراغ ها از نوع LED هستند که خنک می شوند. هنوز هم بهتر است چراغ ها را درست روی چمن خود قرار ندهید.

همچنین باید مراقب باشید که انواع چمن مصنوعی تزئینی و ورزشی خود را سوراخ نکنید ، بنابراین کوبیدن زمین به زمین از بین می رود ، چه آنها چوب های بزرگ و محکم و یا باریک باشند که تزئینات سبک دارند. اما ، سلام ، این به سختی یک مشکل بزرگ است زیرا کارهای ساده زیادی وجود دارد که می توانید در عوض از آنها استفاده کنید.

شما می توانید تزیینات چمنبر وزن خود را تهیه کنید که برای قرار گرفتن در شرایط نسیم مناسب باشد. یا می توانید تزئینات خود را با وزن اضافه شده در داخل یا پایه های چوبی به عنوان تثبیت کننده انجام دهید.
می توانید از مناطق غیر چمن کاری منظره خود برای نگهداری چیزهایی که به سهام نیاز دارند استفاده کنید.
از وسایل سنگین طبیعی برای ایجاد صحنه استفاده کنید - یک سورتمه قدیمی ، واگن کودک و غیره
و چه کسی می گوید شما باید تزئینات را روی چمن خود قرار دهید ، به هر حال؟ چرا محیط چمن خود را با چراغ های رنگارنگ خط نزنید تا آن را تعریف کند و سپس روی تزئین درختچه ها و درختان اطراف تمرکز کنید. و از ویژگی های فضای سخت خود - شمشیربازی ، صندوق پستی یا پست چراغ خیابان ، راهرو و ایوان و البته خود خانه - غافل نشوید.

استقبال در روز ، جادویی در شب
دو نگاهی که امسال داغ است؟ شیک شیک و بزرگتر از زندگی. البته ، ظرافت ساده همیشه به سبک است. اگر به الهام نیاز دارید ، می توانید بسیاری از ایده های عالی تزئین تعطیلات را به صورت آنلاین پیدا کنید. اینجا برخی از علاقه مندی های ما وجود دارد:

چراغ ، چراغ ، چراغ. طرح کلی شکل و یا پوشش سطوح. کاملاً سفید بروید ، به ظاهر سنتی چند رنگی بچسبید یا تم رنگی خاصی را انتخاب کنید. اگرچه سیم های برق را در کجا اجرا می کنید. شما می خواهید آنها را از دید خارج کنید ، اما حتی مهم تر ، نمی خواهید کسی از آنها استفاده کند.
آب نبات ، روی صندوق پستی ، تنه درختان ، یا تیرهای چراغ سوار شده یا در اطراف محیط چمن مصنوعی راهپیمایی می کنید. از عصاها عبور کرده و آنها را با تاج های گل در امتداد حصار (یا در گاراژ خود) جایگزین کنید تا "X و O" جهانی را تشکیل دهند که نماد آغوش و بوسه است.
هیچ گیاه کوچک و همیشه سبز در منظره شما نمی تواند تزئین کند؟ برخی از گلدان ها یا شاخه های شاخه ای را در یک سطل ، جعبه و غیره "بکارید". هیچ گیاه بزرگ همیشه سبز نیست؟ برخی از اسلایدهای چوبی را در اندازه های درجه بندی شده در ابعاد 4 x 4 میخ بزنید تا یک “درخت” بعدی ایجاد کند و برای پایداری آن پایه X چوبی قرار دهید. آن را رنگ آمیزی کنید (یا آن را با حلقه گل حلقه کنید) ، تزئینات و چراغ اضافه کنید ، و وایلا!
مخروط های کاج را به رنگ آغشته کنید یا رنگ های تعطیل را به آنها اسپری کنید تا به عنوان زیور آلات آویزان شوند. آنها را با زیور آلات رنگی ترکیب کنید تا ظروف را پر کنید.
و از آنجا که احتمال بارش برف به هیچ وجه کم است ، چند قوطی هجوم بیاورید تا نمای برفی در صفحه نمایش خود ایجاد کنید.
چه دکوراسیون فضای باز بخرید و چه خودتان آنها را بسازید ، بهتر است عجله کنید. شما و هرکسی که رانندگی می کند می توانید تا زمانی که ممکن است از تزئینات خود لذت ببرید.

منبع

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی