مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هنگام انتخاب مصالح کفپوش اداری ، هر دو شکل و عملکرد باید در نظر گرفته شود. و از آنجا که هر اتاق عملکرد متفاوتی دارد ، یک کفپوش برای کل دفتر شما کار نمی کند - آنچه در لابی کار می کند لزوماً در آشپزخانه دفتر شما کار نمی کند.

بهترین راه برای انتخاب مصالح موکت سالن همایش این است که اتاق به اتاق بروید و مصالحی را انتخاب کنید که با عملکرد هر فضا مطابقت داشته باشد ، با ترجیحات طراحی شما مطابقت داشته باشد و با محدودیت هزینه شما همخوانی داشته باشد.

هنگام انتخاب مصالح کفپوش اداری به چهار اتاق توجه کنید
مناطق لابی و پذیرایی
دوام و طراحی ملاحظات کلیدی هنگام انتخاب مصالح کف برای لابی دفتر شما است. لابی اولین چیزی است که مشتریان ، سهامداران ، فروشندگان و کارکنان جدید مشاهده می کنند. بنابراین ، کفپوش فضای پذیرایی شما باید اولین تاثیر خوب را داشته باشد. همچنین باید بتواند بدون نشان دادن سطح بالای ترافیک پیاده روی را تحمل کند. در اینجا چند ماده با دوام و از نظر زیبایی به اندازه کافی برای استفاده در لابی شما آورده شده است:

ترازو
چوب به پایان می رسد
کاشی وینیل لوکس (LVT)
فضاهای اداری را باز کنید و اتاقهای استراحت کنید
کفپوش محوطه اداری باید با زیبایی مورد نظر تأسیسات شما مطابقت داشته باشد ، سر و صدای اضافی پس زمینه را جذب کرده و سطح بالای ترافیک را تحمل کند. این باید به طراحی تاسیسات شما بستگی داشته باشد و هزینه های نگهداری آن باید با بودجه شما مطابقت داشته باشد. مواد با دوام و آسان برای نگهداری در مناطق عمومی اداری بهترین هستند. در اینجا چند ماده است که در مناطق عمومی اداری کار می کند:

موکت
LVT
اتاقهای کنفرانس
اتاقهای کنفرانس زمینه ای برای جلسات مهم با کارکنان بالقوه ، مشتریان و ذینفعان است. به همین دلیل ، نمی توان از طراحی در اتاق های کنفرانس چشم پوشی کرد - انتخاب کفپوش شما باید تأثیر خوبی داشته باشد و با زیبایی کلی طراحی اتاق همخوانی داشته باشد. در حالی که دوام همیشه باید هنگام انتخاب کفپوش مورد توجه قرار گیرد ، برای اتاق های کنفرانس از اهمیت کمتری برخوردار است زیرا عموماً تردد پایینی کمتری نسبت به مناطق مشترک دفتر شما دارند. طراحی باید دغدغه اصلی شما باشد. در اینجا چند ماده است که در مناطق عمومی اداری کار می کند:

چوب به پایان می رسد
موکت لوکس
LVT
فضاهای آشپزخانه
هنگام انتخاب کف برای کفپوش اداری باید در برابر لغزش ، نشت و آب مقاوم باشید. تمیز کردن ، نگهداری و تعمیر کف آشپزخانه نیز باید آسان باشد ، زیرا نشت ها رایج هستند و نظافت در مناطق تهیه غذا ضروری است. در اینجا چند ماده وجود دارد که در آشپزخانه شما کار می کند:

کاشی معدن
LVT
مشمع کف اتاق
توصیه های بالا تنها چند مورد از بهترین گزینه ها برای هر اتاق است-گزینه های مواد شما تقریباً نامحدود هستند. با توجه به طراحی و بودجه شما ، پیمانکار کفپوش شما باید بتواند شما را به سمت بهترین متریال کف برای هر منطقه مجزا از دفتر شما راهنمایی کند.
ایجاد یک برنامه کارشناسی ارشد کفپوش موثر

آیا کفپوش شما طول عمر کامل خود را دارد؟ این استراتژی های اثبات شده به صنعت به مدیران تسهیلات کمک می کند تا سیستم های کفپوش را برای سالهای آینده تمیز ، ایمن و قابل اعتماد نگه دارند.

راهنمای ما را بارگیری کنید

پنج گزینه برتر کفپوش اداری
اکنون که می دانید کدام کفپوش ها می توانند برای هر منطقه از دفتر شما کار کنند ، باید نگاه دقیق تری داشته باشید که کدام مصالح با ترجیحات طراحی شما و محدودیت های هزینه مطابقت دارد.

ترازو
Terrazzo یک سیستم کفپوش بدون درز LEED پسند است که به دلیل دوام و تنوع در طراحی شناخته می شود. این طرح تقریباً نامحدود و گزینه های رنگی را ارائه می دهد ، برای شرکتهایی که می خواهند با لوگوی سفارشی یا الگوی منحصر به فرد یادآور کاشی مرمر درجه یک از بازدیدکنندگان استقبال کنند. از آنجا که تمیز کردن و نگهداری آسان تراززو آسان است ، ارزش مادام العمر زیادی را نیز ارائه می دهد. در صورت نصب و نگهداری صحیح ، terrazzo می تواند برای دهه های آینده دوام بیاورد.

چوب به پایان می رسد
کفپوش های چوبی تجاری مانند چوب سخت جامد ، چوب سخت مهندسی شده و قفل کردن چوب های سخت چوبی جلوه ای زیبا برای تأثیرگذاری بازدیدکنندگان در فضاهای لابی و اتاق کنفرانس ارائه می دهد. اگرچه چوب سخت واقعی به اندازه نمونه های مصنوعی آن مقرون به صرفه نیست ، اما ظاهری کلاسیک برای برخی از طرح های طراحی ارائه می دهد. چوب سخت مهندسی شده یک جایگزین سازگار با محیط زیست برای کفپوش چوب سخت واقعی است و عملاً از دوام و مزایای طراحی مشابهی برخوردار است.

کاشی وینیل لوکس (LVT)
کاشی وینیل ، و به ویژه کاشی وینیل لوکس (LVT) برای برنامه های اداری بسیار مناسب است. LVT فوق العاده بادوام ، نگهداری آسان و همه کاره است. با طیف گسترده ای از اتمام و گزینه های طراحی ، تقریباً در هر طرح طراحی ادغام می شود و تقریباً برای هر اتاق در دفتر شما مناسب است.

موکت
هر دو موکت پهن و کاشی موکت گزینه های فوق العاده ای هستند که در مورد جذب صدا و دوام نگران کننده هستند ، مانند مناطق اداری باز و اتاقهای مشترک. موکت ایرانی خوب از نظر زیبایی ، دوستدار محیط زیست و بادوام است. موکت Broadloom از قبل ارزان تر است ، اما نگهداری آن به آسانی مانند کاشی موکت نیست. برای اینکه بدانید کدام گزینه برای شما مناسب است ، راهنمای موکت های تجاری ما را بررسی کنید.

کاشی معدن
کاشی معدن استاندارد صنعت برای کیت های تجاری است

فضاهای چن ، و برای چندین دهه بوده است. این ارزش عالی طول عمر را ارائه می دهد - کاشی معدن نصب شده ارزان است و طبیعتاً بادوام است. تمیز کردن و نگهداری کاشی های معدنی آسان است و می تواند در برابر نشت و ترافیک سنگین رایج در مناطق آشپزخانه مقاومت کند.

شما باید مواد کفپوش اداری را بر اساس اتاق ، عملکرد ، ترجیحات طراحی و البته هزینه انتخاب کنید. یک پیمانکار کفپوش باید بتواند شما را به سمت مصالحی راهنمایی کند که نه تنها با این الزامات مطابقت داشته باشند ، بلکه بهترین هزینه عمر را در هنگام وزن گیری هزینه های نصب و نگهداری ارائه می دهند. برای یادگیری نحوه کاهش هزینه ها ، درک ارزش و تعیین پیمانکاران با کیفیت ، راهنمای خریداران ما را برای پیمانکاران کفپوش بخوانید.

منبع: spectracf

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی