مرکز آموزشی و دکوراسیونی کفپوش موکت دیوارپوش و چمن مصنوعی

بهترین ها را داشته باشید
طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

موکت کفپوش دنج و گرم را ارائه می دهد که می تواند دکوراسیون خانه شما را به هم وصل کند. موکت همچنین یک کف امن و راحت برای بازی کودکان شما ارائه می دهد.

شمع موکت به حلقه های پارچه ای در یک موکت اشاره دارد. موکت های توده کم دارای حلقه های تنگ از پارچه و الیاف کوتاهتر هستند ، در حالی که موکت های شمع عمیق ، که به موکت های توده بلند نیز معروف هستند ، الیاف بلندتر و بلندتری دارند. از این راهنما برای تعیین نوع موکت مناسب خانه خود استفاده کنید.

مشاهده گزینه های کفپوش از طریق اتاق

موکت کم شمع چیست؟
موکت های توده کم دارای حلقه های تنگ پارچه و الیاف کوتاهتر هستند. الیاف کوتاهتر موکت های توده کم صاف و متراکم هستند و سطح صاف تری به موکت می دهند.

موکت کم شمع چیست
شما باید در مناطقی از خانه که ترافیک سنگین دارد از قیمت موکت پرز بلند های کم توده استفاده کنید. صاحبان خانه این نوع موکت را بیشتر بخاطر عملکرد آن می خرند تا طراحی آن. موکت های شمع کم در هر اتاقی در خانه شما کارآمد خواهد بود زیرا:

تمیز کردن آسان: نگهداری از موکت های توده کم با گذشت زمان آسان تر است. اکثر موکت های با توده کم را می توان با جاروبرقی تمیز کرد و می تواند در برابر ترافیک سنگین پیاده روی کند. آنها مانند موکت های توده بلند روی آوار نمی ایستند.
راحت: شما همچنین می توانید مبلمان را به راحتی روی موکت های با توده کم جابجا کنید. موکت های کم تار الیاف کوتاه تری دارند ، بنابراین مانند موکت های توده ای محکم روی مبلمان گیر نمی کنند. مبلمان سخت می تواند الیاف یک موکت توده بلند را خرد کند. در حالی که موکت های توده کم نیز می توانند دچار خراشیدگی شوند ، کمتر به چشم می آید.
ارزان تر: موکت های شمع کم در هر فوت مربع نسبت به موکت های توده بلند هزینه کمتری دارند. موکت های الیاف کوتاهتر-مانند نایلون ، پلی استر و الفین-گزینه های مقرون به صرفه ای برای شمع کم هستند.
موکت شمع کم از گرما ، راحتی و آرامش کمتری در مقایسه با موکت پرزدار برخوردار است. همچنین ممکن است به مرور زمان مسطح شود. اگر موکتی می خواهید که بتوانید پای خود را در آن فرو کنید ، باید یک موکت شمع عمیق را در نظر بگیرید.

موکت شمع عمیق یا موکت بلند چیست؟
موکتهای شمع عمیق یا توده بلند دارای الیاف بلند و بلندی هستند. الیاف بالاتر اغلب بهترین عملکرد بلند مدت را ایجاد می کنند. این الیاف بلند به موکت ظاهر و بافت زیبایی می بخشد.

می توانید در مناطق کم تردد از موکت های پرچین استفاده کنید. موکت شمع عمیق دارای ظاهر لوکس است که زیبایی هر اتاق را افزایش می دهد. صاحبان خانه موکت های شمع عمیق را در خانه خود نصب می کنند زیرا این نوع موکت به شرح زیر است:

گرم و راحت: موکت پر از نوع موکتی است که می توانید برای استراحت در اتاق بگذارید. همچنین هنگام عبور از اتاق نشیمن یا اتاق خواب برای پای برهنه شما خوشایند است. موکت های توده بلند یک بالشتک اضافی برای راه رفتن و نشستن به شما اضافه می کنند.
جذاب: موکت شمع عمیق تصاویری از نشستن روی زمین و گذراندن وقت با خانواده را تداعی می کند. وقتی به تصاویر نگاه می کنید ، تقریباً همان موقع متوجه موکت سالن همایش می شوید. موکت با توده کم تمایل دارد در پس زمینه محو شود.
برای عایق بندی عالی است: از آنجا که الیاف بلندتر هستند ، می توانند گرما را بهتر از موکت کم توده نگه دارند. اگر مهمانان یا اعضای خانواده شما دوست دارند روی زمین بنشینند ، روی موکت شمع عمیق شما بیشتر محکم می شوند.
به خاطر داشته باشید که تمیز کردن موکت شمع عمیق دشوار است. همچنین وقتی مبلمان را روی آنها قرار می دهید ، دچار خراشیدگی می شوند. اگر ترجیح می دهید موکتی داشته باشید که نگهداری آن آسان باشد ، موکتی با توده کم نصب کنید.

موکت توده بالا را انتخاب کنید اگر
مشاهده گزینه های کفپوش از طریق اتاق

چگونه بفهمیم کدام نوع موکت برای شما مناسب است
اگر به دنبال موکت جدید هستید ، در نظر بگیرید که آیا موکت با توده کم یا بلند برای شما و خانواده شما سرمایه گذاری بهتری است. آیا یک موکت راحت می خواهید یا یک موکت کاربردی؟

شما باید یک موکت کم توده را انتخاب کنید اگر:

یکی از اعضای خانواده شما دارای آلرژی یا مشکلات تنفسی است: موکت ها به عنوان فیلترهایی برای حذف آلرژن ها از هوا عمل می کنند. موکت های توده بلند بیشتر از موکت های توده کم خاک و زباله را به دام می اندازند. از آنجا که موکت های توده کم خاک کمتر را به دام می اندازند ، آلرژن های کمتری را در خود نگه می دارند. وقتی روی موکت خود قدم می زنید ، آلرژن های زیادی به هوا پخش نمی کنید. تمیز کردن موکت های کم توده نیز با جاروبرقی راحت تر است.
شما می خواهید زمان کمتری را برای تمیز کردن موکت خود صرف کنید: اگر می خواهید زمان کمتری را صرف نظافت منزل خود کنید ، نگهداری از یک موکت کم تسهیل آسانتر است. اکثر جاروبرقی ها با موکت هایی با تیرهای کم سازگاری بیشتری دارند.
شما باید اسباب کشی را جابجا کنید: موکت هایی با تیر کم برای مناطق پر رفت و آمد در خانه بهتر است. مبلمان ، مانند صندلی ها و میزها ، روی موکت های کم تسهیل آسان تر حرکت می کنند. الیاف کوتاه تر موکت با توده کم سطح صاف تری ایجاد می کند. بازی روی موکت ساختمانی های توده کم نیز برای بچه ها راحت تر است و در صورت زمین خوردن فرزندان هنگام بازی آنها یک بالشتک نرم تر را فراهم می کند.
شما باید یک موکت شمع بلند یا شمع عمیق را انتخاب کنید اگر:

شما یک موکت گرم و دنج می خواهید: موکت شمع بلند راحت تر از موکت کم توده است. وقتی پای موکت خود را طی می کنید ، پای برهنه شما گرمتر می شود. موکت های توده بلند نیز شروع دلپذیری را برای صبح شما ایجاد می کنند. هنگامی که برای اولین بار در اتاق خواب خود از خواب بیدار می شوید ، می توانید از رختخواب بیرون بیایید و پاهایتان را روی یک زمین راحت بکارید.


خانواده شما از نشستن روی زمین لذت می برند: از آنجا که موکت شمع عمیق روی پای شما خوشایند است ، بالشتک لازم را برای نشستن روی زمین فراهم می کند. می توانید روی کپور بنشینید

و کنار یک کاناپه ، یک صندلی دوست داشتنی یا یک صندلی خوابیده. موکت ها برای مناطق کم تردد مانند دفتر ، اتاق مهمان یا اتاق جایزه بهتر است.
شما ظاهری مجلل می خواهید: موکت های توده بلند جلوه ای لوکس تر به اتاق می بخشد. آنها با گذشت زمان صاف نمی شوند ، بنابراین ظاهر با کیفیت خود را حفظ می کنند. یک موکت مخمل خواب دار طبیعی باعث می شود موکت شما پیچیده تر به نظر برسد.
برای نصب موکت جدید یک قرار ملاقات با 50 طبقه تعیین کنید
چه موکت پر توده بخواهید و چه موکت کم ، ما می توانیم آن را برای شما نصب کنیم. وقتی قرار ملاقات خود را با ما تعیین می کنید ، ما نمونه های کف را برای شما ارسال می کنیم تا بتوانید بهترین نوع کفپوش را برای خانه خود پیدا کنید. ما در نصب و نگهداری موکت تخصص داریم ، علاوه بر این ضمانت یک ساله را علاوه بر ضمانت سازنده ارائه می دهیم.

مشاهده گزینه های کفپوش از طریق اتاق

اگر آمادگی سرمایه گذاری روی موکت با توده بالا یا توده کم را دارید ، با متخصصان ما در 50 طبقه قرار ملاقات بگذارید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 877-50-FLOOR با ما تماس بگیرید.

منبع : https://50floor.com/blog/deep-pile-vs-low-pile-carpet/

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی